Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze maakt een taart voor haar paard die jarig is
O, maar dat ken ik nog van vroegerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.
Iets Brits dan, dit vond ik altijd heel leuk
Shut up!!!
Wel een beetje grappig he?quote:
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Dat was ook zo leukquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:
Toch, sorry, flauwe humor, maar ditquote:Op zondag 19 juni 2016 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie wel
Ja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, sorry, flauwe humor, maar dit
LompeHorkquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een positieve er staat o.a. in: Dolfijnen.
Rara van wie heb ik die ooit gekregen.
Ik stop al.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzo
dat kan sneller hequote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Ik raad het je zelfs aan om niet te doenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Welke user zal de meeste notes hebben?
Tong?
Wie is Wouter..?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.
bijna Walters iconische look met z'n goatee, dan gaat het helemaal losquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag bijna niet gekeken en net weer aangezet.
Wat vind je van Gustavo?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Dat kan alleen bij tongquote:Op zondag 19 juni 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch best wel ernstig als je kan checken of iemand een ban heeft door te kijken of die gene niet in actieve topics staat.
Hij is dan ook de laatste maanden regelmatig even weg van FOK!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste maanden is ie wel heel erg rebels
populaire reeks, altijd veel kans dat je reactie krijgtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komen er laatste tijd hier zoveel kloons en trolls?
Irritant hèquote:Op zondag 19 juni 2016 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komen er laatste tijd hier zoveel kloons en trolls?
Die heeft zoveel notes,daar loopt je computer door vast. Tevens de enige die een muziekje heeft in zijn notes.quote:
Daarom kom je ook niet zo ver met gamen, je klikt nooit. Ha!quote:
daarom game ik ook op consoles, daar hoef je niet te klikkenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom kom je ook niet zo ver met gamen, je klikt nooit. Ha!
Knopje indrukken is al klikken hermanquote:Op zondag 19 juni 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom game ik ook op consoles, daar hoef je niet te klikken
nee dat is indrukken zoals je al zegtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Knopje indrukken is al klikken herman
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik hier en niet op festival.
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dat is indrukken zoals je al zegt
het enige aan een controller wat je kunt inklikken zijn de pookjes
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Durf je trouwens op zolder te komen hermann?Doe het eens
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet ben ik hier en niet op festival.
ja wie weet wat ik aan t doen benquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, je kunt met je telefoon zowel hier als daar zijn.
En, was het de CV-ketel?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat een paar uur geleden al gedaan oude man
goeien grapquote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa moet je het vooral hier posten, lekker geheim nog zeg
Sommige dingen zijn best kept secret. Ha, wat een leuke woordgrap!!!1quote:
Brabaaaant, Hilvarenbeek.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar wordt dat gehouden trouwens?
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/quote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd nee mn toetsen liepen vast
[..]
Leuk
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?quote:
Heb etsu geshiptquote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker geroddeld? Was Etsu er ook/
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergetenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaat over festivals. Wat doe jij hier trouwens als leuke jongedame nog?
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het valt me nog mee. Verwachtte dat boem boem-herrie te horen.
Geen flauw idee, dat hoor je tegenwoordig overal.quote:
Aha, een kloothommel dus.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneerquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee jullie niet maar die whitechicks met bloemenkransje om hun hoofd met franjekledij
Dan naar newscafe?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb etsu geshipt
[..]
Ik wacht op een vriend want die malloot is zn mobiel bij iemand vergeten
Wel, dat moet je vooral doen, want je laat als heer een meisje natuurlijk nooit wachten.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik eet zn pizza zo nog op als hij niet snel is
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Negende cirkel nou goed. Ben niet in grunna
lekker hip lekker trendyquote:Op zondag 19 juni 2016 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was hip genoeg om gefotografeerd te woorden door festivalmeneer
Let me in.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
nee, of vergeten. Herhaling?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek jij kent LETMEINs blauwe engel verhaaltjes wel tochrip
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
yer socutequote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij famous zijn. Nee maar even serieus, was wel grappig want die vent maakte die foto en wist zelf van niks en vrienden zeiden wel 'hueueeuue je bent gefotografeerd' maar toen was ie al weg en toen stond ik op het wereldwijdewebssbsbs
Ja boeiend he.
Je bent niet verbrand die dag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
Witte armpjes hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
ja wat dacht je van zonnebrandquote:Op zondag 19 juni 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je bug spray op je arm te spuiten ofzo
Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand opquote:
ja, wat ik ook doe wordt niet echt beter. Zombie 4 lifequote:
Lekker bruinquote:Op zondag 19 juni 2016 01:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja boeiend he.
Sorry hoor, dat gaat vaak doorgaans niet over in 1 avond, maar ik ben echt flauw.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want zoals je dus ziet doe ik zonnebrand op
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet jequote:Op zondag 19 juni 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook om mexicano's uit de schuur te halen
alsof ik vorkheftruck kan betalenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vorkheftruck zeker, zoveel vreet je
was er zon vandaag?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Verbrand overigens bijna nooit, want doe op tijd spul op. Maar word wel snel gewoon rood en dat is dan niet verbrand maar dan echt iedereen om mij heen 'OOOOOH je bent verbraaand!!' - nee dat is altijd gewoon zo 'ooooooohja doet dit geen pijn dan?!' wordt op schouder geslagen.. Eeuhhh ja want slaan voelt altijd kut hoer.
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikkenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Voelt alsof ik een gat in mn keel heb. Ga ik nu doooooooooood?
Dat betekent dat ik ook doodga zeker?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is normaal, daardoor kun je eten en drinken doorslikken
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
Ha, Tsjech.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier wel Ik ben het zonnetje in huis
zo'n harde nummertje dezequote:
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortlevenquote:
please noquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
was een test toch! ahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou heb je zomaar je eigen vraag beantwoord!
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.quote:
TAHITIquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan om dood te gaan, ze zullen binnenkort vast onze gedachtes kunnen overzetten naar een nieuw lichaam en ons voor altijd laten voortleven
ja je bent dement, ik ben herborenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk kom ik in een lichaam van een lekker wijf terecht, kan ik met mezelf spelen
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nummer daarna op t album, sun ofzo? Die is ook chill
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Crack_ het volgende:
ja of je neemt 'n vriendin, kun je met 'n ander spelen.
Werkquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank!;waar hang je uit laatste tijd? toch niet op viva?
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent trouwens - als ik dement word sorry, dan heb ik niets gezegd - ook nieuwe in deze SC volgens mij he.
Oh, dan hoop ik ook voor jou dat je als vrouw terugkomtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd en dat liep niet zo goed af dus liever gewoon met mezelf dan
Zeg het hem!quote:
Ga je zo vaak zeevissen in Thailand danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
ahww jammer hoor. we missen je notes. beter heb je een goede stoel danquote:Op zondag 19 juni 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
WerkBen haast zelden meer thuis of in Nederland.
En als ik terug kom ben ik - moet eerlijk toegeven dat je wat dat betreft ook ouder wordt - soms echt even in een bui dat ik ofwel in bed blijf ofwel in mijn stoel.
Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.quote:
schelden ook nog man man manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.
Tuurlijk. Ga er vanuit dat zeker jij wel weet dat geen woord gemeend is.quote:
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?quote:
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optiequote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, was naar Alkmaar omdat de straatfeesten zo kut zijndaar dan?
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hierquote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?![]()
En met je dolfijnenbeeldje verzameling whatever was het?
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
wat is er met je knie?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
Hahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hier
Hoe gaat het daar dan?
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.
Maar al een beetje schot in je knie of mag je de komende tijd nog steeds geen hoer?
Zou serieus even geen voetbal meer spelen. Langer dan die weken.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenOver 4 weken zonder krukken maar dan nog 7,5 maand wachten tot voetbal. Dus nog steeds geen hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |