Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.quote:
schelden ook nog man man manquote:Op zondag 19 juni 2016 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, klootviool.
Tuurlijk. Ga er vanuit dat zeker jij wel weet dat geen woord gemeend is.quote:
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?quote:
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optiequote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, was naar Alkmaar omdat de straatfeesten zo kut zijndaar dan?
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hierquote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Hoe is het met jou?![]()
En met je dolfijnenbeeldje verzameling whatever was het?
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
wat is er met je knie?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, zit nog met mn knie. Geen optie
Hahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed, ja alles dolfijnen, nog steeds veel dolfijnenshit hier
Hoe gaat het daar dan?
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen maar goed, de stadsfeesten van de laatste jaren zijn kut man.
Maar al een beetje schot in je knie of mag je de komende tijd nog steeds geen hoer?
Zou serieus even geen voetbal meer spelen. Langer dan die weken.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter, elke dag oefeningenOver 4 weken zonder krukken maar dan nog 7,5 maand wachten tot voetbal. Dus nog steeds geen hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |