Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze maakt een taart voor haar paard die jarig is
O, maar dat ken ik nog van vroegerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vond ik Darth Vader die omringend is door Assholes leuker hoor.
Iets Brits dan, dit vond ik altijd heel leuk
Shut up!!!
Wel een beetje grappig he?quote:
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Dat was ook zo leukquote:Op zondag 19 juni 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een beetje grappig he?
Dan ken je 'Are you being Served' ook wel.
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:
Toch, sorry, flauwe humor, maar ditquote:Op zondag 19 juni 2016 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond dat nooit zo leuk eigenlijk :s mijn familie wel
Ja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, sorry, flauwe humor, maar dit
LompeHorkquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een positieve er staat o.a. in: Dolfijnen.
Rara van wie heb ik die ooit gekregen.
Ik stop al.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, stop. Dan zal ik je niet meer beledigen.
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tussen die notes van jou is dat echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij was het iets van 'ja hij valt toch wel mee' ofzo
dat kan sneller hequote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |