Ik raad het je zelfs aan om niet te doenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik echt niet door al jouw notes ga bladeren?
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Welke user zal de meeste notes hebben?
Tong?
Wie is Wouter..?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wouter, vraag maar aan Hork. Buiten het feit dat je pc vast kan lopen heb je er wel een leuk Spaans muziekje bij.
bijna Walters iconische look met z'n goatee, dan gaat het helemaal losquote:Op zondag 19 juni 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag bijna niet gekeken en net weer aangezet.
Wat vind je van Gustavo?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dit voor mij is.
S02E11. Bijna klaar.
Dat kan alleen bij tongquote:Op zondag 19 juni 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch best wel ernstig als je kan checken of iemand een ban heeft door te kijken of die gene niet in actieve topics staat.
Hij is dan ook de laatste maanden regelmatig even weg van FOK!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste maanden is ie wel heel erg rebels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |