nee Noel was dit keer de aanstichterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Jah :squote:
Waar gaat wat over?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje herman, krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je niet weg laten gaan maar wil je wel laten komen
Maar...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!
dan doe je het raam openquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje herman, krijg het er warm van
Wat ben je toch een romanticusquote:
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar...
Ik hechtte er nog helemaal geen waarde aan. het is natuurlijk ons geheimpje dat ik daar speciaal voor zou wakker blijven
Omg raap me op zo'n goede grap dit zelden zo gelachenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
..kun je fijn zelf ophoepelen.
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
doe jij godverdomme eens even normaal tegen Willoow ja man mafkeesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
HOE KOM JE EROPquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
Was wel een fijn moment hè.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.
Hzaw is al van mij, ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.
Nou niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HOE KOM JE EROP
HAHAHHA ECHT ZO GOED DIT JONGENS!!!
wauw :$quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw is al van mij, ja.
Zoek een ander met je dronken rimpelhoofd
Het was net alsof ik zo'n lekker fris dun laagje ochtenddauw op mijn gezicht kreeg gestreeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was wel een fijn moment hè.
quote:
Vind dat echt goor, alsof de natuur in je gezicht pistquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was net alsof ik zo'n lekker fris dun laagje ochtenddauw op mijn gezicht kreeg gestreeld.
Normaal wel ja, maar dit keer was het HZAW die piste.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat echt goor, alsof de natuur in je gezicht pist
Flikker op mongool.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe jij godverdomme eens even normaal tegen Willoow ja man mafkees
Vind regen altijd wel fijn. Allemaal mensen die gaan schuilen, echt geen genieters.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat minder goor vindquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar dit keer was het HZAW die piste.
Heb gisteravond in de regen gefietst, niks genoten hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind regen altijd wel fijn. Allemaal mensen die gaan schuilen, echt geen genieters.
quote:
Heel wat anders, ben je trouwens al fulltime docent? Vaste plek ergens?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat minder goor vind
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!quote:
Sukkelquote:
Ik heb een nieuwe baan bij nieuwe school, dus vanaf komend schooljaar fulltime docent ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel wat anders, ben je trouwens al fulltime docent? Vaste plek ergens?
Zoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe baan bij nieuwe school, dus vanaf komend schooljaar fulltime docent ja.
''mijn SC''quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!
Zullen we onder een treurwilg liefdesappen drinken?quote:
Die gedachte maakt het voor mij juist iets fijns.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ben heel blijquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is sinds januari 2015 al bekend dat ik het alfamannetje hier ben
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is sinds januari 2015 al bekend dat ik het alfamannetje hier ben
Wij hebben nooit ban gelukkigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen dat was besloten zat jij in je 8ste banjaar
ja, terwijl er een witte duif liefdevol zit te koerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen we onder een treurwilg liefdesappen drinken?
je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Okéquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, terwijl er een witte duif liefdevol zit te koeren
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.quote:
Jahquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echte lieverdjesquote:
Echt saai zo'n dominante docentequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.
Mwah, iemand moet die hijgende jochies in bedwang houden. Niets werkt beter dan een goed gerichte sneer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt saai zo'n dominante docente
Ja, klopt.quote:
Zou wel geil vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt saai zo'n dominante docente
Zolang wij samen zijn is alles perfectquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moment zal wel echt ruined wezen als die duif stom gekoer doet
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.
denk meer omdat je een lekker wijf bentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogen
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
Zit me niet zo te teasen joh ;squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk meer omdat je een lekker wijf bent
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang wij samen zijn is alles perfect
Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ik ken iemand die werkt met rad van fortuin
Ik hele boeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijven
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
geloof k nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat voor straf?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij mochten ze meestal wel :squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet echt, had ik altijd mot mee dat soort volk
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel een vierkant lesrooster gehadquote:
Totdat SideEffect komt, die heeft altijd voorrangquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh hzaw is van chloro-act af gestapt en doet nu willoow-act
Leuk hoor wel, verandering van spijs doet eten
godverdomme dat deed mijn engels docent ook een keer bij mij, moest een hoofdstuk in een boek een x aantal keer overschrijven en had precies de perfecte hoeveelheid gedaan, hij pakt mijn papiertjes en scheurt ze gelijk zonder ook maar te controlerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.
Verscheur het wel altijd als ze hebben ingeleverd. Die troosteloze blikken in die ogen dan. Echt mooi.
Wat heeft jimmy hier nou mee te makenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, als je straf hebt dan mag je daaraan draaien en dat vond Jimmy niet zo leuk
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kreeg jij überhaupt ooit straf op lagere en middelbare school?
Zeg dat je het afdoet met een waarschuwing. En dan zeg je een minuut later 'HA grapje, hoofdstuk 3 overschrijven'quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.
Verscheur het wel altijd als ze hebben ingeleverd. Die troosteloze blikken in die ogen dan. Echt mooi.
Was je daar niet bij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft jimmy hier nou mee te maken
Rebels hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.
Mja, dat zijn zeldzame momenten.
Wat goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hielp wel want ik heb me sindsdien keurig aan de regels gehouden.
jij hebt ass burgers he?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.
Mja, dat zijn zeldzame momenten.
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je als leraar sowieso straf nodig hebt om je "orde" te houden ben je sowieso al niet zo veel
Neh, was wel terecht van mij. Verder niet veel bijzonders :squote:
Ja.quote:
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein opquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.
hard gewordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein op
Nee ben heel lief, echt een engeltjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.
Kan ook. Gewoon lekker achter het fietsenhok in elkaar rammenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein op
Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niks met orde houden te maken te hebben
Nooit, ben braafquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neh, was wel terecht van mij. Verder niet veel bijzonders :s
En jij?
Twee verschillende kleuren pen geven en na elk woord van kleur wisselenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg dat je het afdoet met een waarschuwing. En dan zeg je een minuut later 'HA grapje, hoofdstuk 3 overschrijven'
ministerie van onderwijs ingelichtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Gewoon lekker achter het fietsenhok in elkaar rammen
Plsquote:
Zou je verafschuwen als docente.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee verschillende kleuren pen geven en na elk woord van kleur wisselen
Geef al wat jaartjes geen les meer hermann, maar goed, wat dat betreft is het wel in stijl van het ministerie, die zijn immers altijd te laat.quote:
Geschorst ooitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls![]()
Weet Zeker Dat Jij iig Erger Bent Dan Mij
Vroeger mocht je nog petsen aan leerlingen uitdelen :squote:
Voor wat?quote:
het prototype docente waar we allemaal op hebben gefapt. Swsquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je verafschuwen als docente.
Huiswerk of leertaken niet makenquote:
die 94 jarige van auschwitz kreeg ook pas net gevangenisstraf dus het kan altijd nogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef al wat jaartjes geen les meer hermann, maar goed, wat dat betreft is het wel in stijl van het ministerie, die zijn immers altijd te laat.
m'n docente biologie fapfapquote:Op zondag 19 juni 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het prototype docente waar we allemaal op hebben gefapt. Sws
Hier is je zusje schatje..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!
Jij en velen met jouquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je verafschuwen als docente.
blij dat ik als linkshandige toen niet op school zatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog petsen aan leerlingen uitdelen :s
Ik had zo'n foute docente voor Frans die altijd hele korte rokjes droeg enzo.quote:
heb je er nou een halfuur over gedaan om dit te verzinnenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:01 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hier is je zusje schatje..
[ afbeelding ]
..ze hoeft geen pap meer voorlopig, heeft ze vandaag al genoeg op.
lijkt wel op hermann jaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:01 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hier is je zusje schatje..
[ afbeelding ]
..ze hoeft geen pap meer voorlopig, heeft ze vandaag al genoeg op.
Wil jou wel op z'n Frans en Grieksquote:
Bij directeur moet je juist je onschuldige act opvoeren johquote:
Wat jij vindt interesseert me niet zo veelquote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind ik echt zo kinderachtig
eh okequote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool alsjeblieft daar naartoe moest.
Tegenwoordig moet dat allemaal kunnen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had zo'n foute docente voor Frans die altijd hele korte rokjes droeg enzo.
is die directeur daarna een leven op zee begonnenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool als je daar naartoe moest.
Wil je op de pop aanwijzen waar hij je heeft aangeraaktquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool als je daar naartoe moest.
Ja, jij vindt dat wel lekker zo'n collega zekerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet dat allemaal kunnen.
Neehquote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die directeur daarna een leven op zee begonnen
Daarquote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je op de pop aanwijzen waar hij je heeft aangeraakt
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, jij vindt dat wel lekker zo'n collega zeker
Dit is niet juiste plek hiervoor, je moet in BNW zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Fylax het volgende:
'Meer tegenstanders Brexit na moord op Cox'
complotdenkers zullen complotten
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je er nou een halfuur over gedaan om dit te verzinnen
Ben niet schijnheiligquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij directeur moet je juist je onschuldige act opvoeren joh
Heb nooit iemand op school met stropdas zien rondlopen. Had wel raar opgekekenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.
Voor mij is het natuurlijk alweer een tijdje geleden dat ik de middelbare lesgaf. Actief dan welteverstaan. Ik ben nog van de generatie die een stropdas draagt als hij lesgeeft.
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zegquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.
Voor mij is het natuurlijk alweer een tijdje geleden dat ik de middelbare lesgaf. Actief dan welteverstaan. Ik ben nog van de generatie die een stropdas draagt als hij lesgeeft.
Helpt wel.quote:
Frank is 60+quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zeg
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zeg
Evidentquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat jij vindt interesseert me niet zo veel
ik zo'n mooi bruin pakquote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.
En in de zomer dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.
Hoi mortquote:
Denk dat ze het daar nu op een ander forum nog over hebbenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.quote:
Als ze iets herinneren vermoed ik mijn strafrad.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar nu op een ander forum nog over hebben
Oh okéquote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.
Held.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke straffen stonden daarop?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ze iets herinneren vermoed ik mijn strafrad.
Ik weet wel welke materiaal stoffen er bestaan frankquote:
Je kon bijv. een straf krijgen dat je dagelijks om half 8 moest komen. Je kon ook iets winnen dat je bijv. de vrije keuze had in de schoolkantine. En alles daar tussen in.quote:
Op zee vooral wol.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.
Ben er ook nog hoorquote:
al vroeg naar school gaan is een kutstraf, moest dat een keertje doen en de docent was het zelf al vergeten dus stond ik daar voor jan lulquote:Op zondag 19 juni 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kon bijv. een straf krijgen dat je dagelijks om half 8 moest komen. Je kon ook iets winnen dat je bijv. de vrije keuze had in de schoolkantine. En alles daar tussen in.
Uiteraard was de kans op een milde straf - zoals een uur langer blijven - het grootst.
komen bonen?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er ook nog hoor![]()
Tijd geleden alweer zeg. Je zou vaker moeten komen bomenMis die droogkloterij van je wel.
Ja, ik was er de afgelopen tijd best vaak maar ik zag jou weer niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er ook nog hoor![]()
Tijd geleden alweer zeg. Je zou vaker moeten komen bomenMis die droogkloterij van je wel.
Haha, wat een docent dan ookquote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al vroeg naar school gaan is een kutstraf, moest dat een keertje doen en de docent was het zelf al vergeten dus stond ik daar voor jan lul
Jawel, met jou?quote:
Ja, ik was er de afgelopen tijd dan weer niet zo veel.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik was er de afgelopen tijd best vaak maar ik zag jou weer niet.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik was er de afgelopen tijd dan weer niet zo veel.
Oh dan zou ik ook niet komen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij had ook de eerste 2 uur vrij ofzo
Nu? Niks, lig op bedquote:
Vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
ogen als een chinees don't blame me
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ook niet komen.
Wij hadden zo'n meldpunt daarvoor. Als je te laat was moest je dag erop een halfuur voor schooltijd melden daar
Wat doe jij dan?quote:
ja zo meteen bierquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vloeibaar voedsel drinken denk ik
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :squote:Op zondag 19 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgen
wij hadden van die papiertjes waar je alle vakken op moest schrijven en iedere keer dat je te laat was/huiswerk niet bij had moest de docent een handtekening zetten
bij x aantal handtekeningen moest je nablijven of eerder naar school
Ook saaiquote:
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijvenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :s
Geloof ik direct.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ik was ook redelijk braaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.quote:
Jij mij ook :squote:
Wees blij dat nog iemand jou laat geloven dat je aandachtig bent.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat er nog iemand is die je aandacht geeft godverdomme
Neequote:
Hermann en Willoow welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik weer. Zijn jullie een beetje braaf geweest?
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dat jij En Willoow brave broeders zijn
gelukkigquote:
Heyquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.quote:
Jij nietquote:
Amanesiaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
hij is ook knap kortquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
Ooit vond ik dat een hele knappe man.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Jammer dat uiterlijk mij niks boeitquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
ben wel ft aan het werk maar niets passends;(quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.
Heb je trouwens al wat gevonden weledelgeleerde heer drs. mortaxx?
en die vond ik wel wat weg hebben van Collin Farrellquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Neeh.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe nou eens enthousiast mee willow.
ik ben al lang geen moderator meer Frankquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nooit braafquote:
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spelquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben al lang geen moderator meer Frank
ik zou m'n notes wel weer willen inzienquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
Ook in Toto's geval?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
nog bij celta gespeeld tochquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spel
Nietquote:
Ja, ook nog in even in Engeland gespeeld. Speelde in de jeugd bij Ajax ook heel erg goed tegen Arsenal in een of andere cup, zijn nog wel ergens beelden vanquote:
Heb ik ook nooit leuk gevondenquote:
quote:
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik jaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou m'n notes wel weer willen inzien
Ik dan, heb ik ook positieve notes?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik ja
Die scene in de kerk is toch wel een beetje grappig?quote:
allemaal onterechtquote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik ja
Ken ik nietquote:Op zondag 19 juni 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die scene in de kerk is toch wel een beetje grappig?
Nu wel. Je blijft immers toch mijn kritische knorrige man van het late uur.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dan, heb ik ook positieve notes?
Dit vind ik echt geweldigquote:
Hou opquote:Op zondag 19 juni 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig
[youtube][/youtube]
Echt!?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu wel. Je blijft immers toch mijn kritische knorrige man van het late uur.
Had ik echt niet verwacht met zo'n username.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is echt geweldig flauw.
waarom zou je dat denkenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Kung Pow: Enter the Fist (2002) - IMDb Er zijn zeker ook mensen hier die deze bagger kunnen waarderen.
Jazeker. We zijn het zelden eens, maar je blijft toch de kritische knorrepotquote:
Ben het sowieso nooit eens met iemandquote:Op zondag 19 juni 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. We zijn het zelden eens, maar je blijft toch de kritische knorrepot
Wou iets liefs zeggen, maar hield me in.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is echt geweldig flauw.
heb er meerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt 55 notes gekregen van onze moderators.
Nee, nee, nee, nee.quote:
Maar je hebt wel je eerste postieve notequote:Op zondag 19 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben het sowieso nooit eens met iemand
Eens kijken.quote:
HOE kun je maar 24 notes hebben.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 24 maar ik vind mijn laatste onterecht
ik heb 26 notes en vind ze allemaal onterecht behalve de positievequote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 24 maar ik vind mijn laatste onterecht
Goede vraag wel. Vaak genoeg notes verwacht voor opmerkingen die ik maak eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOE kun je maar 24 notes hebben.
Ze maakt een taart voor haar paard die jarig isquote:Op zondag 19 juni 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uh, willow waar zit ik naar te kijken?
ben je toevallig aan het verdrinkenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb dat gevoel alsof er water in mn neus zit weet je wel, irritant
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je eerste postieve note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |