Oh dan zou ik ook niet komen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij had ook de eerste 2 uur vrij ofzo
Nu? Niks, lig op bedquote:
Vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
ogen als een chinees don't blame me
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ook niet komen.
Wij hadden zo'n meldpunt daarvoor. Als je te laat was moest je dag erop een halfuur voor schooltijd melden daar
Wat doe jij dan?quote:
ja zo meteen bierquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vloeibaar voedsel drinken denk ik
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :squote:Op zondag 19 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgen
wij hadden van die papiertjes waar je alle vakken op moest schrijven en iedere keer dat je te laat was/huiswerk niet bij had moest de docent een handtekening zetten
bij x aantal handtekeningen moest je nablijven of eerder naar school
Ook saaiquote:
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijvenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :s
Geloof ik direct.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ik was ook redelijk braaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.quote:
Jij mij ook :squote:
Wees blij dat nog iemand jou laat geloven dat je aandachtig bent.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat er nog iemand is die je aandacht geeft godverdomme
Neequote:
Hermann en Willoow welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik weer. Zijn jullie een beetje braaf geweest?
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dat jij En Willoow brave broeders zijn
gelukkigquote:
Heyquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.quote:
Jij nietquote:
Amanesiaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
hij is ook knap kortquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
Ooit vond ik dat een hele knappe man.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Jammer dat uiterlijk mij niks boeitquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
ben wel ft aan het werk maar niets passends;(quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.
Heb je trouwens al wat gevonden weledelgeleerde heer drs. mortaxx?
en die vond ik wel wat weg hebben van Collin Farrellquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Neeh.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe nou eens enthousiast mee willow.
ik ben al lang geen moderator meer Frankquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nooit braafquote:
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spelquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben al lang geen moderator meer Frank
ik zou m'n notes wel weer willen inzienquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
Ook in Toto's geval?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
nog bij celta gespeeld tochquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spel
Nietquote:
Ja, ook nog in even in Engeland gespeeld. Speelde in de jeugd bij Ajax ook heel erg goed tegen Arsenal in een of andere cup, zijn nog wel ergens beelden vanquote:
Heb ik ook nooit leuk gevondenquote:
quote:
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik jaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou m'n notes wel weer willen inzien
Ik dan, heb ik ook positieve notes?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik ja
Die scene in de kerk is toch wel een beetje grappig?quote:
allemaal onterechtquote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er in de tussentijd wel weer wat verzameld zie ik ja
Ken ik nietquote:Op zondag 19 juni 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die scene in de kerk is toch wel een beetje grappig?
Nu wel. Je blijft immers toch mijn kritische knorrige man van het late uur.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dan, heb ik ook positieve notes?
Dit vind ik echt geweldigquote:
Hou opquote:Op zondag 19 juni 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig
[youtube][/youtube]
Echt!?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu wel. Je blijft immers toch mijn kritische knorrige man van het late uur.
Had ik echt niet verwacht met zo'n username.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is echt geweldig flauw.
waarom zou je dat denkenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Kung Pow: Enter the Fist (2002) - IMDb Er zijn zeker ook mensen hier die deze bagger kunnen waarderen.
Jazeker. We zijn het zelden eens, maar je blijft toch de kritische knorrepotquote:
Ben het sowieso nooit eens met iemandquote:Op zondag 19 juni 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. We zijn het zelden eens, maar je blijft toch de kritische knorrepot
Wou iets liefs zeggen, maar hield me in.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn humor is echt geweldig flauw.
heb er meerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt 55 notes gekregen van onze moderators.
Nee, nee, nee, nee.quote:
Maar je hebt wel je eerste postieve notequote:Op zondag 19 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben het sowieso nooit eens met iemand
Eens kijken.quote:
HOE kun je maar 24 notes hebben.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 24 maar ik vind mijn laatste onterecht
ik heb 26 notes en vind ze allemaal onterecht behalve de positievequote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 24 maar ik vind mijn laatste onterecht
Goede vraag wel. Vaak genoeg notes verwacht voor opmerkingen die ik maak eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOE kun je maar 24 notes hebben.
Ze maakt een taart voor haar paard die jarig isquote:Op zondag 19 juni 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uh, willow waar zit ik naar te kijken?
ben je toevallig aan het verdrinkenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb dat gevoel alsof er water in mn neus zit weet je wel, irritant
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je eerste postieve note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |