quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dat jij En Willoow brave broeders zijn
gelukkigquote:
Heyquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik weer. Zijn jullie een beetje braaf geweest?
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.quote:
Jij nietquote:
Amanesiaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik weer. Zijn jullie een beetje braaf geweest?
hij is ook knap kortquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
Ooit vond ik dat een hele knappe man.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Jammer dat uiterlijk mij niks boeitquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mortaxx is trouwens bijzonder knap. Moderators hebben de naam lelijk te zijn, maar Mortaxx is zo'n uitzondering.
ben wel ft aan het werk maar niets passends;(quote:Op zondag 19 juni 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.
Heb je trouwens al wat gevonden weledelgeleerde heer drs. mortaxx?
en die vond ik wel wat weg hebben van Collin Farrellquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee of jullie het EK volgen, maar hij lijkt een beetje op Daniël de Ridder.
Neeh.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe nou eens enthousiast mee willow.
ik ben al lang geen moderator meer Frankquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nooit braafquote:
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spelquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben al lang geen moderator meer Frank
ik zou m'n notes wel weer willen inzienquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
Ook in Toto's geval?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens een moderator, altijd een moderator mortaxx. Kom je nooit meer vanaf.
nog bij celta gespeeld tochquote:Op zondag 19 juni 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vroeger echt groot talent, nog tijdjes live gezien bij Heerenveen maar te weinig drive in zijn spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |