Oh dan zou ik ook niet komen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij had ook de eerste 2 uur vrij ofzo
Nu? Niks, lig op bedquote:
Vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
ogen als een chinees don't blame me
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ook niet komen.
Wij hadden zo'n meldpunt daarvoor. Als je te laat was moest je dag erop een halfuur voor schooltijd melden daar
Wat doe jij dan?quote:
ja zo meteen bierquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vloeibaar voedsel drinken denk ik
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :squote:Op zondag 19 juni 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik wist ook niet dat hij er niet zou zijn, anders kon ie jeuk krijgen
wij hadden van die papiertjes waar je alle vakken op moest schrijven en iedere keer dat je te laat was/huiswerk niet bij had moest de docent een handtekening zetten
bij x aantal handtekeningen moest je nablijven of eerder naar school
Ook saaiquote:
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijvenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik liet altijd mijn moeder bellen met een kutsmoes zodat ik nooit hoefde na te blijven ofzo :s
Geloof ik direct.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ik was ook redelijk braaf.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was brave jongen dus heb in heel mijn schoolcarriere maar 1 keer moeten nablijven
Ja, maar willow heeft nooit een foto gezien van de broer van Pellé.quote:
Jij mij ook :squote:
Wees blij dat nog iemand jou laat geloven dat je aandachtig bent.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat er nog iemand is die je aandacht geeft godverdomme
Neequote:
Hermann en Willoow welquote:Op zondag 19 juni 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik weer. Zijn jullie een beetje braaf geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |