nee Noel was dit keer de aanstichterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Jah :squote:
Waar gaat wat over?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje herman, krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je niet weg laten gaan maar wil je wel laten komen
Maar...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!
dan doe je het raam openquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje herman, krijg het er warm van
Wat ben je toch een romanticusquote:
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar...
Ik hechtte er nog helemaal geen waarde aan. het is natuurlijk ons geheimpje dat ik daar speciaal voor zou wakker blijven
Omg raap me op zo'n goede grap dit zelden zo gelachenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
..kun je fijn zelf ophoepelen.
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
doe jij godverdomme eens even normaal tegen Willoow ja man mafkeesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
HOE KOM JE EROPquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
Was wel een fijn moment hè.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.
Hzaw is al van mij, ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.
Nou niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HOE KOM JE EROP
HAHAHHA ECHT ZO GOED DIT JONGENS!!!
wauw :$quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hzaw is al van mij, ja.
Zoek een ander met je dronken rimpelhoofd
Het was net alsof ik zo'n lekker fris dun laagje ochtenddauw op mijn gezicht kreeg gestreeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was wel een fijn moment hè.
quote:
Vind dat echt goor, alsof de natuur in je gezicht pistquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was net alsof ik zo'n lekker fris dun laagje ochtenddauw op mijn gezicht kreeg gestreeld.
Normaal wel ja, maar dit keer was het HZAW die piste.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat echt goor, alsof de natuur in je gezicht pist
Flikker op mongool.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe jij godverdomme eens even normaal tegen Willoow ja man mafkees
Vind regen altijd wel fijn. Allemaal mensen die gaan schuilen, echt geen genieters.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat minder goor vindquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar dit keer was het HZAW die piste.
Heb gisteravond in de regen gefietst, niks genoten hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind regen altijd wel fijn. Allemaal mensen die gaan schuilen, echt geen genieters.
quote:
Heel wat anders, ben je trouwens al fulltime docent? Vaste plek ergens?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat minder goor vind
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!quote:
Sukkelquote:
Ik heb een nieuwe baan bij nieuwe school, dus vanaf komend schooljaar fulltime docent ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel wat anders, ben je trouwens al fulltime docent? Vaste plek ergens?
Zoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe baan bij nieuwe school, dus vanaf komend schooljaar fulltime docent ja.
''mijn SC''quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!
Zullen we onder een treurwilg liefdesappen drinken?quote:
Die gedachte maakt het voor mij juist iets fijns.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ben heel blijquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is sinds januari 2015 al bekend dat ik het alfamannetje hier ben
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is sinds januari 2015 al bekend dat ik het alfamannetje hier ben
Wij hebben nooit ban gelukkigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen dat was besloten zat jij in je 8ste banjaar
ja, terwijl er een witte duif liefdevol zit te koerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen we onder een treurwilg liefdesappen drinken?
je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Okéquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, terwijl er een witte duif liefdevol zit te koeren
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.quote:
Jahquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echte lieverdjesquote:
Echt saai zo'n dominante docentequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.
Mwah, iemand moet die hijgende jochies in bedwang houden. Niets werkt beter dan een goed gerichte sneer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt saai zo'n dominante docente
Ja, klopt.quote:
Zou wel geil vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt saai zo'n dominante docente
Zolang wij samen zijn is alles perfectquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moment zal wel echt ruined wezen als die duif stom gekoer doet
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.
denk meer omdat je een lekker wijf bentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogen
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
Zit me niet zo te teasen joh ;squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk meer omdat je een lekker wijf bent
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang wij samen zijn is alles perfect
Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ik ken iemand die werkt met rad van fortuin
Ik hele boeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijven
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
geloof k nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat voor straf?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij mochten ze meestal wel :squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet echt, had ik altijd mot mee dat soort volk
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel een vierkant lesrooster gehadquote:
Totdat SideEffect komt, die heeft altijd voorrangquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh hzaw is van chloro-act af gestapt en doet nu willoow-act
Leuk hoor wel, verandering van spijs doet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |