Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat er weinig geklooid wordt in jouw lessen.
denk meer omdat je een lekker wijf bentquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogen
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
Zit me niet zo te teasen joh ;squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk meer omdat je een lekker wijf bent
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang wij samen zijn is alles perfect
Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
Ik ken iemand die werkt met rad van fortuin
Ik hele boeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het schoolreglement regelmatig over moeten schrijven
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
En ik werk met de verdubbelaar met strafwerk dus na paar keer ben je echt fucked
geloof k nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat voor straf?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij mochten ze meestal wel :squote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet echt, had ik altijd mot mee dat soort volk
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel een vierkant lesrooster gehadquote:
Totdat SideEffect komt, die heeft altijd voorrangquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh hzaw is van chloro-act af gestapt en doet nu willoow-act
Leuk hoor wel, verandering van spijs doet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |