nee Noel was dit keer de aanstichterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waar ging het trouwens over? Die HZAW zal wel weer de aanstichter zijn, maar doe maar aardig, want daar zat ik vorige week ook mee opgescheept in het holst van de nacht.
Jah :squote:
Waar gaat wat over?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje herman, krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je niet weg laten gaan maar wil je wel laten komen
Maar...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ooooh ja tuurlijk doe maar zo!
dan doe je het raam openquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje herman, krijg het er warm van
Wat ben je toch een romanticusquote:
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar...
Ik hechtte er nog helemaal geen waarde aan. het is natuurlijk ons geheimpje dat ik daar speciaal voor zou wakker blijven
Omg raap me op zo'n goede grap dit zelden zo gelachenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
..kun je fijn zelf ophoepelen.
Ja, ach, wie weet. Maar daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om het moment tussen ons samen. De rest... Bijzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geloof d'r niks van, je was gewoon het bed uitgeschopt door de man des huizes en moest het maar doen met mij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
doe jij godverdomme eens even normaal tegen Willoow ja man mafkeesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Hier TS..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |