Wil je op de pop aanwijzen waar hij je heeft aangeraaktquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool als je daar naartoe moest.
Ja, jij vindt dat wel lekker zo'n collega zekerquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet dat allemaal kunnen.
Neehquote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die directeur daarna een leven op zee begonnen
Daarquote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je op de pop aanwijzen waar hij je heeft aangeraakt
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, jij vindt dat wel lekker zo'n collega zeker
Dit is niet juiste plek hiervoor, je moet in BNW zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Fylax het volgende:
'Meer tegenstanders Brexit na moord op Cox'
complotdenkers zullen complotten
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je er nou een halfuur over gedaan om dit te verzinnen
Ben niet schijnheiligquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij directeur moet je juist je onschuldige act opvoeren joh
Heb nooit iemand op school met stropdas zien rondlopen. Had wel raar opgekekenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.
Voor mij is het natuurlijk alweer een tijdje geleden dat ik de middelbare lesgaf. Actief dan welteverstaan. Ik ben nog van de generatie die een stropdas draagt als hij lesgeeft.
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zegquote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is vaak wel zo, mensen die zich zo kleden hebben vaak de grootste mond en zorgen er op die manier wel voor dat het gewoon kan.
Voor mij is het natuurlijk alweer een tijdje geleden dat ik de middelbare lesgaf. Actief dan welteverstaan. Ik ben nog van de generatie die een stropdas draagt als hij lesgeeft.
Helpt wel.quote:
Frank is 60+quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zeg
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo oud ben je nou ook weer niet hoor, kom zeg
Evidentquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat jij vindt interesseert me niet zo veel
ik zo'n mooi bruin pakquote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.
En in de zomer dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mij destijds had opgeleid en begeleid deed dat altijd en dat ben ik ook altijd blijven doen. Leerlingen vonden het ook wel grappig.
Hoi mortquote:
Denk dat ze het daar nu op een ander forum nog over hebbenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.quote:
Als ze iets herinneren vermoed ik mijn strafrad.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar nu op een ander forum nog over hebben
Oh okéquote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.
Held.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke straffen stonden daarop?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ze iets herinneren vermoed ik mijn strafrad.
Ik weet wel welke materiaal stoffen er bestaan frankquote:
Je kon bijv. een straf krijgen dat je dagelijks om half 8 moest komen. Je kon ook iets winnen dat je bijv. de vrije keuze had in de schoolkantine. En alles daar tussen in.quote:
Op zee vooral wol.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de winter draag je wol en in de zomer heb je linnen, zijde, katoen. Keuze genoeg.
Ben er ook nog hoorquote:
al vroeg naar school gaan is een kutstraf, moest dat een keertje doen en de docent was het zelf al vergeten dus stond ik daar voor jan lulquote:Op zondag 19 juni 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kon bijv. een straf krijgen dat je dagelijks om half 8 moest komen. Je kon ook iets winnen dat je bijv. de vrije keuze had in de schoolkantine. En alles daar tussen in.
Uiteraard was de kans op een milde straf - zoals een uur langer blijven - het grootst.
komen bonen?quote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er ook nog hoor![]()
Tijd geleden alweer zeg. Je zou vaker moeten komen bomenMis die droogkloterij van je wel.
Ja, ik was er de afgelopen tijd best vaak maar ik zag jou weer niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er ook nog hoor![]()
Tijd geleden alweer zeg. Je zou vaker moeten komen bomenMis die droogkloterij van je wel.
Haha, wat een docent dan ookquote:Op zondag 19 juni 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al vroeg naar school gaan is een kutstraf, moest dat een keertje doen en de docent was het zelf al vergeten dus stond ik daar voor jan lul
Jawel, met jou?quote:
Ja, ik was er de afgelopen tijd dan weer niet zo veel.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik was er de afgelopen tijd best vaak maar ik zag jou weer niet.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik was er de afgelopen tijd dan weer niet zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |