godverdomme dat deed mijn engels docent ook een keer bij mij, moest een hoofdstuk in een boek een x aantal keer overschrijven en had precies de perfecte hoeveelheid gedaan, hij pakt mijn papiertjes en scheurt ze gelijk zonder ook maar te controlerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.
Verscheur het wel altijd als ze hebben ingeleverd. Die troosteloze blikken in die ogen dan. Echt mooi.
Wat heeft jimmy hier nou mee te makenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, als je straf hebt dan mag je daaraan draaien en dat vond Jimmy niet zo leuk
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kreeg jij überhaupt ooit straf op lagere en middelbare school?
Zeg dat je het afdoet met een waarschuwing. En dan zeg je een minuut later 'HA grapje, hoofdstuk 3 overschrijven'quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nice. Ik laat ze vaak uit het boek overschrijven in de hoop dat ze er nog wat van opsteken.
Verscheur het wel altijd als ze hebben ingeleverd. Die troosteloze blikken in die ogen dan. Echt mooi.
Was je daar niet bij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft jimmy hier nou mee te maken
Rebels hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.
Mja, dat zijn zeldzame momenten.
Wat goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het hielp wel want ik heb me sindsdien keurig aan de regels gehouden.
jij hebt ass burgers he?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer helemaal mad geworden op een docent en toen mocht ik de les niet meer in.
Mja, dat zijn zeldzame momenten.
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat de leerlingen mij wel mogen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je als leraar sowieso straf nodig hebt om je "orde" te houden ben je sowieso al niet zo veel
Neh, was wel terecht van mij. Verder niet veel bijzonders :squote:
Ja.quote:
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein opquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.
hard gewordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein op
Nee ben heel lief, echt een engeltjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets van angst zal er ongetwijfeld ook in zitten, want ik denk dat jij zo'n vervelend jongetje of meisje wel weet te vernederen.
Kan ook. Gewoon lekker achter het fietsenhok in elkaar rammenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wacht ze na schooltijd gewoon op het schoolplein op
Vertel meerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niks met orde houden te maken te hebben
Nooit, ben braafquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neh, was wel terecht van mij. Verder niet veel bijzonders :s
En jij?
Twee verschillende kleuren pen geven en na elk woord van kleur wisselenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg dat je het afdoet met een waarschuwing. En dan zeg je een minuut later 'HA grapje, hoofdstuk 3 overschrijven'
ministerie van onderwijs ingelichtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ook. Gewoon lekker achter het fietsenhok in elkaar rammen
Plsquote:
Zou je verafschuwen als docente.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee verschillende kleuren pen geven en na elk woord van kleur wisselen
Geef al wat jaartjes geen les meer hermann, maar goed, wat dat betreft is het wel in stijl van het ministerie, die zijn immers altijd te laat.quote:
Geschorst ooitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls![]()
Weet Zeker Dat Jij iig Erger Bent Dan Mij
Vroeger mocht je nog petsen aan leerlingen uitdelen :squote:
Voor wat?quote:
het prototype docente waar we allemaal op hebben gefapt. Swsquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je verafschuwen als docente.
Huiswerk of leertaken niet makenquote:
die 94 jarige van auschwitz kreeg ook pas net gevangenisstraf dus het kan altijd nogquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef al wat jaartjes geen les meer hermann, maar goed, wat dat betreft is het wel in stijl van het ministerie, die zijn immers altijd te laat.
m'n docente biologie fapfapquote:Op zondag 19 juni 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het prototype docente waar we allemaal op hebben gefapt. Sws
Hier is je zusje schatje..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister hier eens kleine zaadbal, je komt toch godverdomme mijn SC niet binnen om mijn zus en mij te beledigen? donderstraal zelf een eind op joh soepzuiger!
Jij en velen met jouquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je verafschuwen als docente.
blij dat ik als linkshandige toen niet op school zatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger mocht je nog petsen aan leerlingen uitdelen :s
Ik had zo'n foute docente voor Frans die altijd hele korte rokjes droeg enzo.quote:
heb je er nou een halfuur over gedaan om dit te verzinnenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:01 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hier is je zusje schatje..
[ afbeelding ]
..ze hoeft geen pap meer voorlopig, heeft ze vandaag al genoeg op.
lijkt wel op hermann jaquote:Op zondag 19 juni 2016 00:01 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hier is je zusje schatje..
[ afbeelding ]
..ze hoeft geen pap meer voorlopig, heeft ze vandaag al genoeg op.
Wil jou wel op z'n Frans en Grieksquote:
Bij directeur moet je juist je onschuldige act opvoeren johquote:
Wat jij vindt interesseert me niet zo veelquote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind ik echt zo kinderachtig
eh okequote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool alsjeblieft daar naartoe moest.
Tegenwoordig moet dat allemaal kunnen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had zo'n foute docente voor Frans die altijd hele korte rokjes droeg enzo.
is die directeur daarna een leven op zee begonnenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
Bij mij kreeg je snoepjes van de directeur op de basisschool als je daar naartoe moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |