Duidelijk een verwarde man.quote:
http://www.liefdevoorholl(...)der-peter-r-v-vries/quote:Landverrader en moslimknuffelaar Peter R de Vries wilde ook zijn mening weer even kenbaar maken.
Deze extreemlinkse idioot is eigenlijk geen artikel waard maar het is belangrijk dat we in een oorlog weten wie de goede en de slechte zijn.
Dat ben ik deels met je eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts is geen vies woord, beste Barry. Ik voel ook meer affiniteit met de rechterzijde van het politieke spectrum. Alleen niet met clubjes als de PVV en FN. Dat is domrechts.
Dat is gewoon dom.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben ook wel eens op FOK ! door een boze rechtse burger uitgemaakt voor landverrader.
Is dat normaal rechts, is dat extreemrechts?
Hoe eng is dat soort agressief denken en mensen verketteren ?
quote:
Ik ben nu aan het werk. Tweede deur extreem staat de koffiemachine.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder staatsgevaarlijk schaart. Vind het best om mensen op gegronde redenen te laten volgen, met de nadruk op gegronde redenen. Maar daar zijn prima protocollen voor dus beetje voorbarig om dat hier zo neer te zetten.
Even een sidenote: Bestaat er sinds eergisteren eigenlijk nog rechts of is alles inmiddels extreem?
Dat is ook niet te doen. Verder hoop ik van harte dat de AIVD zich richt op potentiële Jihadi's in plaats van sinds donderdag staatsgevaarlijke revolutionairen of hoe je het ook wil zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een probleem, waar leg je de grens als de AIVD psychiatrisch onderzoek moet plegen via teksten.
Ik ben op één of ander vaag forum indertijd ook voor van alles beschuldigd. Jij ook, althans je was een kloon van mij, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben ook wel eens op FOK ! door een boze rechtse burger uitgemaakt voor landverrader.
Is dat normaal rechts, is dat extreemrechts?
Hoe eng is dat soort agressief denken en mensen verketteren ?
Waarom niet ? Hij roept 'britain first.' en "Death to traitors, freedom for Britain."quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan er nog steeds niet bij dat er een politiek motief zou zijn.
Je mag toch ook gewoon benoemen wat zo is. Tjonge jonge.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand landverrader noemen is toch niet extreem rechts?
Het is gewoon zwakzinnig.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon benoemen wat zo is. Tjonge jonge.
Ja maar logisch is de daad niet. Alles valt in het nadeel van hem en zijn in dat geval politieke visie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom niet ? Hij roept 'britain first.' en "Death to traitors, freedom for Britain."
Dat is eg wel politiek
Niet persé.... maar tegenwoordig komt dat voornamelijk uit rigide rechtse kringen of opgefokte boze burgers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand landverrader noemen is toch niet extreem rechts?
Tegenwoordig word je door die groep voor alles al voor landverrader uitgemaakt. Kan het echt niet meer serieus nemen. Het is hun nieuwe scheldwoord.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet persé.... maar tegenwoordig komt dat voornamelijk uit rigide rechtse kringen of opgefokte boze burgers.
Maar een burger die boos is, is ook niet per definitie extreem-rechts. Het is te gemakkelijk om dit als zodanig weg te zetten, vind ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet persé.... maar tegenwoordig komt dat voornamelijk uit rigide rechtse kringen of opgefokte boze burgers.
Misschien een keer kappen met mensen landverrader noemen als ze een andere mening hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je zit nog in de denialfase. Je weet heel goed dat de aanwijzingen zijn dat zijn motievenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar logisch is de daad niet. Alles valt in het nadeel van hem en zijn in dat geval politieke visie.
Maar goed als je de docu "Making a Murderer" bekijkt zie je dat het allemaal niet zo hoeft te zijn zoals je wordt verteld.
Maar goed dat wil er hier niet in,
Zoek dan eerst maar eens op wat de term inhoudt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:
En toch moet je kunnen benoemen wat zo is.quote:Landverraad is een verzamelnaam van misdrijven waarbij de externe veiligheid van een land in gevaar wordt gebracht. Hieronder vallen onder meer het doorspelen van staatsgeheimen aan een vreemde mogendheid en het medewerking verlenen aan een vijand in oorlogstijd (collaboratie)
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien een keer kappen met mensen landverrader noemen als ze een andere mening hebben.
Vind je het leuk als ik jou continu een dom varken ga noemenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere kleur pieten zijn worden hier voor uitgemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
En toch moet je kunnen benoemen wat zo is.
De man was een neonazi die met voorbedachte rade Cox heeft vermoord. Daar heeft her althans alle schijn van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar logisch is de daad niet. Alles valt in het nadeel van hem en zijn in dat geval politieke visie.
Maar goed als je de docu "Making a Murderer" bekijkt zie je dat het allemaal niet zo hoeft te zijn zoals je wordt verteld.
Maar goed dat wil er hier niet in,
Dan is hij dus ontoerekeningsvatbaar als hij vanuit gestoordheid handelde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit nog in de denialfase. Je weet heel goed dat de aanwijzingen zijn dat zijn motieven
ook in jouw politieke straatje liggen. Daarom ontken je het .
Wat is logisch ? Voor de een is het een opoffering voor het vaderland, voor de ander is het een masochistische domheid.
Je kunt aanvoeren dat hij wellicht zodanig psychisch gestoord is , dat hij een rationele redenering verzon voor zijn tic
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Maar een burger die boos is, is ook niet per definitie extreem-rechts.
Mensen die de EU niet haten ook of mensen die wel vluchtelingen willen opvangen in dit land.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere kleur pieten zijn worden hier voor uitgemaakt.
Maakt het uit wat ik leuk vind?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind je het leuk als ik jou continu een dom varken ga noemen
tinfoil level in dit topic is sky high je weetzquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat loop jij in godsnaam te lullen?
Ja daar ben ik het dan ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen die de EU niet haten ook of mensen die wel vluchtelingen willen opvangen in dit land.
Als je voorstander bent van de EU word je door sommigen al uitgemaakt voor landverrader. De lol gaat daar best snel vanaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is retoriek en uitsluitend bedoelt om te de-humaniseren. En dan kun je er verschillende definities tegenaan gooien, maar dit is een hyperbool optima forma en houdt geen pas in discussies. Dit is eigenlijk ook een Godwin.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik ook dat het gewoon zwakzinnig is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je voorstander bent van de EU word je door sommigen al uitgemaakt voor landverrader. De lol gaat daar best snel vanaf.
Prima. Dan is het nu helemaal duidelijk.quote:
Dat ik mijn twijfels heb bij het motief.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man was een neonazi die met voorbedachte rade Cox heeft vermoord. Daar heeft her althans alle schijn van.
Wat loop jij in godsnaam te lullen?
Ah ja, de beste man was verward. Zijn motieven doen er verder niet toe want hij was niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan is hij dus ontoerekeningsvatbaar als hij vanuit gestoordheid handelde.
Verder ontken ik niets, ik kan er niet bij wat het motief dan zou moeten zijn.
Ik vind jouw soort denken schadelijk voor de burgers van ons geliefd vaderland.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie is erin geluisd? Wat loop je nou te bazelen man?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn twijfels heb bij het motief.
Maar he beste vrienden, dat had ik ook gehad als ik het gevoel had gehad wanneer er een moslim terrorist in was geluisd voor politieke doeleinden.
Ja je kunt er met je kromme redeneringen gewoon niet omheen dat mensen dat gewoon mogen zeggen. En dan niet alles over een kam, er zijn situaties waarin het onzin is. Maar je moet niet ineens het woord landverrader niet meer mogen gebruiken omdat het toevallig niet in jouw straatje ligt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is retoriek en uitsluitend bedoelt om te de-humaniseren. En dan kun je er verschillende definities tegenaan gooien, maar dit is een hyperbool optima forma en houdt geen pas in discussies. Dit is eigenlijk ook een Godwin.
En dan zijn er nog veel linkse mensen ook "boos".quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.
Ik maak toch een duidelijk onderscheid tussen rigide rechtse kringen en opgefokte boze burgers.
btw ..... extreemrechts kun je zetten onder die eerste noemer, maar dan naast andere rigide rechtse kringen.
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, de beste man was verward. Zijn motieven doen er verder niet toe want hij was niet helemaal goed.
Lekker makkelijk.
Vorige week ging de discussie heel anders.
Eng he, situaties beschrijven naar een definitie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind jouw soort denken schadelijk voor de burgers van ons geliefd vaderland.
Toch zal ik je geen landverrader noemen. Ik vind dat iets uit 40-45 en nu is het een scheldnaam , gebezigd door mensen met een foute nationalistische visie.
Dat het naast dat het alle schijn heeft dat het een politieke nazimoord was, net zo goed alle schijn heeft dat de beste man er gewoon is ingeluisd en dat dus pas op de plaats gewenst is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is erin geluisd? Wat loop je nou te bazelen man?
Je hebt er normaal ook geen moeite mee willekeurige moslims verantwoordelijk te houden voor de misdaden van andere moslims, zelfs niet als het mensen zijn die ontvlucht zijn aan dat soort misdadigers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.
Tja en dan vind je het vreemd dat je weerwoord krijgt?
Ja, uiteindelijk gun ik jou ook een leuk leven.quote:
Ik houd alleen de dader verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.
Tja en dan vind je het vreemd dat je weerwoord krijgt?
Je hebt het gebruikt en volgens mij ga je het gewoon weer gebruiken ongeacht wat ik hierover vind en heb gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja je kunt er met je kromme redeneringen gewoon niet omheen dat mensen dat gewoon mogen zeggen. En dan niet alles over een kam, er zijn situaties waarin het onzin is. Maar je moet niet ineens het woord landverrader niet meer mogen gebruiken omdat het toevallig niet in jouw straatje ligt.
Nee, dat ik mijn twijfels heb of we miljoenen moslims kunnen huisvesten en wat daar de impact van is op onze maatschappij staat daar los van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt er normaal ook geen moeite mee willekeurige moslims verantwoordelijk te houden voor de misdaden van andere moslims, zelfs niet als het mensen zijn die ontvlucht zijn aan dat soort misdadigers.
Maar door wie is hij er dan ingeluisd?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat het naast dat het alle schijn heeft dat het een politieke nazimoord was, net zo goed alle schijn heeft dat de beste man er gewoon is ingeluisd en dat dus pas op de plaats gewenst is.
Bedoel je dat mijn toon mensen kwetst? Nou daar kan ik in komen, en heb aangegeven dat ik daar op zal gaan letten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk gun ik jou ook een leuk leven.
Er is ingeluisd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat het naast dat het alle schijn heeft dat het een politieke nazimoord was, net zo goed alle schijn heeft dat de beste man er gewoon is ingeluisd en dat dus pas op de plaats gewenst is.
Het is me bewust dat het woord blijkbaar erg veel nekharen omhoog laat staan. Daar houd ik met het gebruik daarvan wel rekening mee. Het is dan vaak ook een heen en weer waarbij een discussie aan beide kanten escaleert en de retoriek aan beide kanten eigenlijk te ver gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je hebt het gebruikt en volgens mij ga je het gewoon weer gebruiken ongeacht wat ik hierover vind en heb gezegd.
Ik ga helemaal niet verkondigen wat jij wel of niet mag doen. Ik hoop dat je in staat bent zelf afwegingen te maken. Misschien wel de vraag stelt voordat je typt, is het wel nodig om mijn punt te maken, enzovoort...?
Dat ik er wat van vind, is wat anders. Dat heb ik zojuist verwoord.
Je hebt het over kromme redeneringen. Geef maar aan waar er onduidelijkheden zijn dan zal ik dan vervolgens proberen nader toe te lichten.
Wist ik dat maar. In Making a Murderer waren het corrupte ambtenaren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar door wie is hij er dan ingeluisd?
Ah ja, je hebt een keer een docu gezien waarin een vermeende moordenaar erin was geluisd, en dus nu kun je dat op elke willekeurige zaak projecteren. Je hebt geen bewijs, maar je hebt een keer een ongerelateerde docu gezien, dus dan kan hier wel een luchtje aan zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wist ik dat maar. In Making a Murderer waren het corrupte ambtenaren.
quote:The venue chosen for Thomas Mair's first court appearance was the most important magistrate's court in London. Deputy Chief Magistrate Emma Arbuthnot was presiding.
Reporters from the broadcasters and Sunday Newspapers and from overseas packed the press seats at the back.
As is almost always the case, the hearing was brief, but it had a key moment of drama - the moment the man in the dock was asked his name.
He stood, as asked, for what is normally one of the most mundane parts of the proceedings. Not this time.
"My name is death to traitors, freedom for Britain," he said.
Asked to repeat it, he said the same thing. Then he fell silent until he was taken from the dock and driven off to prison.
He is due to appear at the Old Bailey on Monday.
Oke, ik houd je daar aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bedoel je dat mijn toon mensen kwetst? Nou daar kan ik in komen, en heb aangegeven dat ik daar op zal gaan letten.
Het verhaal komt anders wel overeen. En zwakzinnige die onder druk bezwijkt, propaganda vanuit de overheid en verketteren vanuit de maatschappij. Terwijl het er toch echt alle schijn heeft dat hij er is ingeluisd, zit hij nog steeds vast.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, je hebt een keer een docu gezien waarin een vermeende moordenaar erin was geluisd, en dus nu kun je dat op elke willekeurige zaak projecteren. Je hebt geen bewijs, maar je hebt een keer een ongerelateerde docu gezien, dus dan kan hier wel een luchtje aan zitten.
Toppie man.
Ah ja, je kunt niet ontkennen dat het tot de mogelijkheden behoort. Dat is het bewijs van Barry. Toppie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het verhaal komt anders wel overeen. En zwakzinnige die onder druk bezwijkt, propaganda vanuit de overheid en verketteren vanuit de maatschappij. Terwijl het er toch echt alle schijn heeft dat hij er is ingeluisd, zit hij nog steeds vast.
Verder stel ik ook niet dat het zo zit, maar het blijft een mogelijkheid. En je kunt niet ontkennen dat het niet tot de mogelijkheden behoort. Inderdaad omdat ik hier met een voorval kom waarbij het eerder gebeurd is.
Nee ik stel nog dat het geen bewijs is. Maar ook een motief.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, je kunt niet ontkennen dat het tot de mogelijkheden behoort. Dat is het bewijs van Barry. Toppie.
Door wie is hij erin geluisd, Barry? En met welk doel?
Het Pro-EU kamp heeft hem geconditioneerd om een moord in de eigen gelederen te plegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij is er ingeluisd door moslims of de linkse elite, vermoedelijk.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Door wie weet ik niet, maar ik zou beginnen met zoeken bij de gevestigde orde.
Ja in tegenstelling tot velen sluit ik de optie dat het motief van aluminium was niet zonder meer uit.quote:
Met welk doel, beste Barry?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee ik stel nog dat het geen bewijs is. Maar ook een motief.
Jaja, dat roepen die verlichte geesten in BNW ook na elke aanslag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot velen sluit ik de optie dat het motief van aluminium was niet zonder meer uit.
Anti EU in een slecht daglicht te stellen.quote:
Er zit een hoop troep in BNW materie, maar het is niet allemaal troep imho. Het is niet zo zwart-wit dat alleen de NOS de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, dat roepen die verlichte geesten in BNW ook na elke aanslag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Anti EU in een slecht daglicht te stellen.
BNW is een paar deuren verder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die zijn er ook allemaal ingeluisd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:43 schreef Bluesdude het volgende:
Peter R de Vries zegt
"Dag Jan, ik ben die landverrader die jij graag een kogel door zijn kop zou willen schieten"
https://www.facebook.com/(...)os/1802413769987523/ op.8.45 minuten
De ontknoping is ook leuk.
Zulke uitspraken zouden een directe hyperlink naar BNW moeten worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Ah ja, je bent een slachtoffer. En nu sla je terug door het alu hoedje uit te hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sinds woensdag ben ik niet veel veranderd, de toon richting mij is wel enorm veranderd. Dat is wat ik er aan merk.
Dat zal de komende week, tot na het referendum, nog wel zo blijven maar ik ben bang dat op een wat langere termijn de overzijde er genoeg van krijgt een ook weer een duit in het escalatiezakje gaat doen.
Men wil extreemrechts in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee ik stel nog dat het geen bewijs is. Maar ook een motief.
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.quote:
Hij vraagt toch om een motief. Dit zou het kunnen zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zouden een directe hyperlink naar BNW moeten worden.
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, je bent een slachtoffer. En nu sla je terug door het alu hoedje uit te hangen.
Top man.
Eerder het begrip extreemrechts oprekken naar links.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Men wil extreemrechts in een kwaad daglicht stellen.
Ik heb mijn tv sinds de aanslag nog niet afgestemd op de NOS.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit een hoop troep in BNW materie, maar het is niet allemaal troep imho. Het is niet zo zwart-wit dat alleen de NOS de waarheid spreekt.
Nee Barry, dit is een desillusie die je oppert als een motief om maar niet te hoeven in te zien dat je gedrag de laatste weken ronduit fout is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Hij vraagt toch om een motief. Dit zou het kunnen zijn in dat geval.
Maar kom dan eens met bewijzen, in plaats van dat gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.
Kortzichtigheid is ook een kunst.
Nee, wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om een complot te veronderstellen en je daarvoor beter op je plek bent in BNW.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.
Kortzichtigheid is ook een kunst.
Dat zou zo kunnen zijn, dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou voor Barry dan. Je kan prima anti-EU zijn en gewoon een normaal redelijk persoon zijn zonder allerlei racistische fantasieën of fascistoïde neigingen. Wat mij betreft staat het er ook echt geheel los van.
Maar weet je wat niet kan?
Je kan niet de hele dag op internet praten over 'wraak op linkse polcor politici' , 'volks revolutie tegen de elite' en allerlei zeer racistische dingen roepen over de inferioriteit van "parasitaire verkrachtende immigranten" waar allerlei nare dingen mee moeten gebeuren zonder extreem-rechts, fascistisch, en idioot te zijn. Op een gegeven moment draait een van de echt honderdduizenden mensen die dit roepen (het wordt steeds normaler en ook aangewakkerd door bepaalde politici en media) een keer door. En dat is dan geen samenzwering om normale mensen die tegen de EU zijn in een kwaad daglicht te stellen.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-verraders~aac39f55/quote:Verdachte van moord Cox: Dood aan de verraders
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar kom dan eens met bewijzen, in plaats van dat gelul in de ruimte.
Het is al te gek voor woorden dat je het dubieus vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.
Als jij dan vraagt wat daar het motief van zou kunnen zijn, dan geef ik je een motief.
Vervolgens mag ik naar BNW. Tja
Ik vind het ook dubieus. Ik denk persoonlijk dat van die Wilderstypes de man hebben betaald om Jo Cox om te leggen, zodat ze op Fok kunnen roepen dat het een 'linkse samenzwering' is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.
Als jij dan vraagt wat daar het motief van zou kunnen zijn, dan geef ik je een motief.
Vervolgens mag ik naar BNW. Tja
Waarom? Dat is het toch ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is al te gek voor woorden dat je het dubieus vind.
Probleem is alleen dat jij nou precies zo'n figuur bent. Rutte en alle politici die pro-EU zijn verdienen de strop. Ik en wat andere users zouden nog wel aan de beurt komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen zijn, dat ontken ik ook niet.
En dat heb ik teruggenomen. En Rutte mag van mij ook gewoon de cel in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat jij nou precies zo'n figuur bent. Rutte en alle politici die pro-EU zijn verdienen de strop. Ik en wat andere users zouden nog wel aan de beurt komen.
Dat is enge praat.
Dit is inderdaad voor het eerst dat iemand voelt dat er iets niet goed gaat, hulp vraagt en de hulp vervolgens te laat komt. Gebeurt nooit in de psychiatrie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het toch ook.
Vanuit psychiatrisch perspectief is het volkomen onlogisch om eerst hulp te gaan zoeken voor je mentale toestand om vervolgens de dag er na vanuit ideologische gronden iemand overhoop te schieten. Met als effect exact het tegenovergestelde van wat je graag had willen bereiken.
Klopt gewoon geen kont van.
Dan is het motief toch niet meer politiek te noemen en spreken we dus over ontoerekeningsvatbaarheid. Het is in dat geval dus niet een groep aan te rekenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit is inderdaad voor het eerst dat iemand voelt dat er iets niet goed gaat, hulp vraagt en de hulp vervolgens te laat komt. Gebeurt nooit in de psychiatrie.
Het was gewoon een inside job.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het toch ook.
Vanuit psychiatrisch perspectief is het volkomen onlogisch om eerst hulp te gaan zoeken voor je mentale toestand om vervolgens de dag er na vanuit ideologische gronden iemand overhoop te schieten. Met als effect exact het tegenovergestelde van wat je graag had willen bereiken.
Klopt gewoon geen kont van.
Je hebt het teruggenomen nadat anderen erover vielen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En dat heb ik teruggenomen. En Rutte mag van mij ook gewoon de cel in.
Daarmee ben ik bekend inderdaad. Naast dat het niet het enige dubieuze was van 9/11.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was gewoon een inside job.
Jet fuel can't melt steel beams, je weet toch.
Vind er van wat je wilt, boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het teruggenomen nadat anderen erover vielen.
Je bent gewoon een eng kereltje.
Nee. Want voor hetzelfde geld was meneer behoorlijk depressief en suïcidaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan is het motief toch niet meer politiek te noemen en spreken we dus over ontoerekeningsvatbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |