De man was een neonazi die met voorbedachte rade Cox heeft vermoord. Daar heeft her althans alle schijn van.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar logisch is de daad niet. Alles valt in het nadeel van hem en zijn in dat geval politieke visie.
Maar goed als je de docu "Making a Murderer" bekijkt zie je dat het allemaal niet zo hoeft te zijn zoals je wordt verteld.
Maar goed dat wil er hier niet in,
Dan is hij dus ontoerekeningsvatbaar als hij vanuit gestoordheid handelde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit nog in de denialfase. Je weet heel goed dat de aanwijzingen zijn dat zijn motieven
ook in jouw politieke straatje liggen. Daarom ontken je het .
Wat is logisch ? Voor de een is het een opoffering voor het vaderland, voor de ander is het een masochistische domheid.
Je kunt aanvoeren dat hij wellicht zodanig psychisch gestoord is , dat hij een rationele redenering verzon voor zijn tic
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Maar een burger die boos is, is ook niet per definitie extreem-rechts.
Mensen die de EU niet haten ook of mensen die wel vluchtelingen willen opvangen in dit land.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen die voor een andere kleur pieten zijn worden hier voor uitgemaakt.
Maakt het uit wat ik leuk vind?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind je het leuk als ik jou continu een dom varken ga noemen
tinfoil level in dit topic is sky high je weetzquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat loop jij in godsnaam te lullen?
Ja daar ben ik het dan ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen die de EU niet haten ook of mensen die wel vluchtelingen willen opvangen in dit land.
Als je voorstander bent van de EU word je door sommigen al uitgemaakt voor landverrader. De lol gaat daar best snel vanaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is retoriek en uitsluitend bedoelt om te de-humaniseren. En dan kun je er verschillende definities tegenaan gooien, maar dit is een hyperbool optima forma en houdt geen pas in discussies. Dit is eigenlijk ook een Godwin.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
En toch moet je kunnen benoemen wat zo is.
Daarom zei ik ook dat het gewoon zwakzinnig is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je voorstander bent van de EU word je door sommigen al uitgemaakt voor landverrader. De lol gaat daar best snel vanaf.
Prima. Dan is het nu helemaal duidelijk.quote:
Dat ik mijn twijfels heb bij het motief.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man was een neonazi die met voorbedachte rade Cox heeft vermoord. Daar heeft her althans alle schijn van.
Wat loop jij in godsnaam te lullen?
Ah ja, de beste man was verward. Zijn motieven doen er verder niet toe want hij was niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan is hij dus ontoerekeningsvatbaar als hij vanuit gestoordheid handelde.
Verder ontken ik niets, ik kan er niet bij wat het motief dan zou moeten zijn.
Ik vind jouw soort denken schadelijk voor de burgers van ons geliefd vaderland.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
En toch moet je kunnen benoemen wat zo is.
Wie is erin geluisd? Wat loop je nou te bazelen man?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ik mijn twijfels heb bij het motief.
Maar he beste vrienden, dat had ik ook gehad als ik het gevoel had gehad wanneer er een moslim terrorist in was geluisd voor politieke doeleinden.
Ja je kunt er met je kromme redeneringen gewoon niet omheen dat mensen dat gewoon mogen zeggen. En dan niet alles over een kam, er zijn situaties waarin het onzin is. Maar je moet niet ineens het woord landverrader niet meer mogen gebruiken omdat het toevallig niet in jouw straatje ligt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is retoriek en uitsluitend bedoelt om te de-humaniseren. En dan kun je er verschillende definities tegenaan gooien, maar dit is een hyperbool optima forma en houdt geen pas in discussies. Dit is eigenlijk ook een Godwin.
En dan zijn er nog veel linkse mensen ook "boos".quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.
Ik maak toch een duidelijk onderscheid tussen rigide rechtse kringen en opgefokte boze burgers.
btw ..... extreemrechts kun je zetten onder die eerste noemer, maar dan naast andere rigide rechtse kringen.
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, de beste man was verward. Zijn motieven doen er verder niet toe want hij was niet helemaal goed.
Lekker makkelijk.
Vorige week ging de discussie heel anders.
Eng he, situaties beschrijven naar een definitie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind jouw soort denken schadelijk voor de burgers van ons geliefd vaderland.
Toch zal ik je geen landverrader noemen. Ik vind dat iets uit 40-45 en nu is het een scheldnaam , gebezigd door mensen met een foute nationalistische visie.
Dat het naast dat het alle schijn heeft dat het een politieke nazimoord was, net zo goed alle schijn heeft dat de beste man er gewoon is ingeluisd en dat dus pas op de plaats gewenst is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is erin geluisd? Wat loop je nou te bazelen man?
Je hebt er normaal ook geen moeite mee willekeurige moslims verantwoordelijk te houden voor de misdaden van andere moslims, zelfs niet als het mensen zijn die ontvlucht zijn aan dat soort misdadigers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.
Tja en dan vind je het vreemd dat je weerwoord krijgt?
Ja, uiteindelijk gun ik jou ook een leuk leven.quote:
Ik houd alleen de dader verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het kan nog steeds een politieke moord zijn. Alleen gaat het hier al een aantal dagen over dat het absoluut zo is. Vervolgens worden ik en met mij vele anderen verantwoordelijk gehouden voor deze wandaad.
Tja en dan vind je het vreemd dat je weerwoord krijgt?
Je hebt het gebruikt en volgens mij ga je het gewoon weer gebruiken ongeacht wat ik hierover vind en heb gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja je kunt er met je kromme redeneringen gewoon niet omheen dat mensen dat gewoon mogen zeggen. En dan niet alles over een kam, er zijn situaties waarin het onzin is. Maar je moet niet ineens het woord landverrader niet meer mogen gebruiken omdat het toevallig niet in jouw straatje ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |