Ah ja, je bent een slachtoffer. En nu sla je terug door het alu hoedje uit te hangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Anti EU in een slecht daglicht te stellen.
Sinds woensdag ben ik niet veel veranderd, de toon richting mij is wel enorm veranderd. Dat is wat ik er aan merk.
Dat zal de komende week, tot na het referendum, nog wel zo blijven maar ik ben bang dat op een wat langere termijn de overzijde er genoeg van krijgt een ook weer een duit in het escalatiezakje gaat doen.
Men wil extreemrechts in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee ik stel nog dat het geen bewijs is. Maar ook een motief.
Door wie weet ik niet, maar ik zou beginnen met zoeken bij de gevestigde orde.
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.quote:
Hij vraagt toch om een motief. Dit zou het kunnen zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zouden een directe hyperlink naar BNW moeten worden.
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, je bent een slachtoffer. En nu sla je terug door het alu hoedje uit te hangen.
Top man.
Eerder het begrip extreemrechts oprekken naar links.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Men wil extreemrechts in een kwaad daglicht stellen.
Ik heb mijn tv sinds de aanslag nog niet afgestemd op de NOS.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit een hoop troep in BNW materie, maar het is niet allemaal troep imho. Het is niet zo zwart-wit dat alleen de NOS de waarheid spreekt.
Nee Barry, dit is een desillusie die je oppert als een motief om maar niet te hoeven in te zien dat je gedrag de laatste weken ronduit fout is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Hij vraagt toch om een motief. Dit zou het kunnen zijn in dat geval.
Maar kom dan eens met bewijzen, in plaats van dat gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.
Kortzichtigheid is ook een kunst.
Nee, wat ik wil zeggen is dat het onzinnig is om een complot te veronderstellen en je daarvoor beter op je plek bent in BNW.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat binnen NWS alleen ANP achtige handel mag worden besproken.
Kortzichtigheid is ook een kunst.
Dat zou zo kunnen zijn, dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou voor Barry dan. Je kan prima anti-EU zijn en gewoon een normaal redelijk persoon zijn zonder allerlei racistische fantasieën of fascistoïde neigingen. Wat mij betreft staat het er ook echt geheel los van.
Maar weet je wat niet kan?
Je kan niet de hele dag op internet praten over 'wraak op linkse polcor politici' , 'volks revolutie tegen de elite' en allerlei zeer racistische dingen roepen over de inferioriteit van "parasitaire verkrachtende immigranten" waar allerlei nare dingen mee moeten gebeuren zonder extreem-rechts, fascistisch, en idioot te zijn. Op een gegeven moment draait een van de echt honderdduizenden mensen die dit roepen (het wordt steeds normaler en ook aangewakkerd door bepaalde politici en media) een keer door. En dat is dan geen samenzwering om normale mensen die tegen de EU zijn in een kwaad daglicht te stellen.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-verraders~aac39f55/quote:Verdachte van moord Cox: Dood aan de verraders
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar kom dan eens met bewijzen, in plaats van dat gelul in de ruimte.
Het is al te gek voor woorden dat je het dubieus vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.
Als jij dan vraagt wat daar het motief van zou kunnen zijn, dan geef ik je een motief.
Vervolgens mag ik naar BNW. Tja
Ik vind het ook dubieus. Ik denk persoonlijk dat van die Wilderstypes de man hebben betaald om Jo Cox om te leggen, zodat ze op Fok kunnen roepen dat het een 'linkse samenzwering' is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Concrete bewijzen heb ik niet alleen mag ik toch uitspreken dat ik het allemaal dubieus vind.
Als jij dan vraagt wat daar het motief van zou kunnen zijn, dan geef ik je een motief.
Vervolgens mag ik naar BNW. Tja
Waarom? Dat is het toch ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is al te gek voor woorden dat je het dubieus vind.
Probleem is alleen dat jij nou precies zo'n figuur bent. Rutte en alle politici die pro-EU zijn verdienen de strop. Ik en wat andere users zouden nog wel aan de beurt komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen zijn, dat ontken ik ook niet.
En dat heb ik teruggenomen. En Rutte mag van mij ook gewoon de cel in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat jij nou precies zo'n figuur bent. Rutte en alle politici die pro-EU zijn verdienen de strop. Ik en wat andere users zouden nog wel aan de beurt komen.
Dat is enge praat.
Dit is inderdaad voor het eerst dat iemand voelt dat er iets niet goed gaat, hulp vraagt en de hulp vervolgens te laat komt. Gebeurt nooit in de psychiatrie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het toch ook.
Vanuit psychiatrisch perspectief is het volkomen onlogisch om eerst hulp te gaan zoeken voor je mentale toestand om vervolgens de dag er na vanuit ideologische gronden iemand overhoop te schieten. Met als effect exact het tegenovergestelde van wat je graag had willen bereiken.
Klopt gewoon geen kont van.
Dan is het motief toch niet meer politiek te noemen en spreken we dus over ontoerekeningsvatbaarheid. Het is in dat geval dus niet een groep aan te rekenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit is inderdaad voor het eerst dat iemand voelt dat er iets niet goed gaat, hulp vraagt en de hulp vervolgens te laat komt. Gebeurt nooit in de psychiatrie.
Het was gewoon een inside job.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het toch ook.
Vanuit psychiatrisch perspectief is het volkomen onlogisch om eerst hulp te gaan zoeken voor je mentale toestand om vervolgens de dag er na vanuit ideologische gronden iemand overhoop te schieten. Met als effect exact het tegenovergestelde van wat je graag had willen bereiken.
Klopt gewoon geen kont van.
Je hebt het teruggenomen nadat anderen erover vielen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En dat heb ik teruggenomen. En Rutte mag van mij ook gewoon de cel in.
Daarmee ben ik bekend inderdaad. Naast dat het niet het enige dubieuze was van 9/11.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was gewoon een inside job.
Jet fuel can't melt steel beams, je weet toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |