ik heb 2 minuten gewacht , je was te traag gquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme.![]()
Weer geen '2PAC SC', ik ben boos.
one lobi one nationquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme.![]()
Weer geen '2PAC SC', ik ben boos.
Kut.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 minuten gewacht , je was te traag g
One love.quote:
Dank.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja chai all stars![]()
ja staat standaard op npo 1 nu toch
op gegeven moment dat er ingezoomd wordt en ze zo die camera inkijkt hequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Godver weer iets van die vrouw met seks naast kind gezien. Ik kan nu wel stervenhoor.
wat vind je ervan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Godver weer iets van die vrouw met seks naast kind gezien. Ik kan nu wel stervenhoor.
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren.quote:
Die voorzitter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja chai all stars![]()
ja staat standaard op npo 1 nu toch
Ik vind het vies.quote:
ff uitlaatklepje tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Seks zelf is fijn natuurlijk, ik denk niet dat er iets beters bestaat, maar naast je kind is wel nasty.
WAarom hebben mensen trouwens meer zin in seks als ze stress voelen?
omdat het een natuurlijk stress releiver is, door oa de endorfine die vrijkomt als je komtquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Seks zelf is fijn natuurlijk, ik denk niet dat er iets beters bestaat, maar naast je kind is wel nasty.
WAarom hebben mensen trouwens meer zin in seks als ze stress voelen?
Ok, zullen we?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het een natuurlijk stress releiver is, door oa de endorfine die vrijkomt als je komt
Het is waar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
geen man die respect waardig is zal zich ooit zo uitlaten
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
stimo doe jij eigenlijk aan ramadan?
quote:
Waarlijk een goede grap mijn waarde kameraad.quote:
Dit.quote:
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
stimo doe jij eigenlijk aan ramadan?
doe je anders mee, je stress levels zijn mij te hoogquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
HOUD GODVERDOMMMME OP MET JE WAARLIJK ENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
doe je dan ook allen soep en water?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.
Ik ga het dit jaar wel doen,
Aah ok, bijzonder. wist ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.
Ik ga het dit jaar wel doen,
mmmm ja is goed lekker vol en vlezig die stimo mmm jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je anders mee, je stress levels zijn mij te hoog![]()
kusjekroel hihi
Graag gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah ok, bijzonder. wist ik niet
corrigeer me hoor, maar ik dacht je dan strikt alleen dat mocht omdat het toch refereert aan de tijd dat ze in een grot zaten opgesloten en alleen op water een x aantal dagen moesten overleven?quote:
Goed dat je het vraagt, waarde kameraad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
In wat voor setting fokken jullie eigenlijk altijd?
soms op de bank met meestal foon (soms lappy) en soms achter pc, geen vaste plek dus gewoon waar ik zin in hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doelde op de tekst in de Koran.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
corrigeer me hoor, maar ik dacht je dan strikt alleen dat mocht omdat het toch refereert aan de tijd dat ze in een grot zaten opgesloten en alleen op water een x aantal dagen moesten overleven?
op de bank. in mijn outfit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ja idd. meestal op lappie hier op de bank of anders telefoonquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms op de bank met meestal foon (soms lappy) en soms achter pc, geen vaste plek dus gewoon waar ik zin in heb
ja ik weet, ik dacht nml dat een voorwaarde was, ik weet wel wat over de koran maar dat niet, dus ik hoor het graagquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde op de tekst in de Koran.
Ow nee, dat betekent het nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, ik dacht nml dat een voorwaarde was, ik weet wel wat over de koran maar dat niet, dus ik hoor het graag
naakt voornamelijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach ja, 1 miljoen gekost geloof ik. Niks mis meequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHHAHAHAHA marc nettomarswat een kanjerdwaas
![]()
30% doorverkooppercentage dokken aan BL04 als milik verkocht wordt![]()
je zal maar zo'n mongolide td hebben hahaha
3quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, 1 miljoen gekost geloof ik. Niks mis mee
Verkopen voor 15 miljoen, dan heb je nog altijd 10 miljoen winst
is ook heel gebruikelijk hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, 1 miljoen gekost geloof ik. Niks mis mee
Verkopen voor 15 miljoen, dan heb je nog altijd 10 miljoen winst
ok ok helder, wat houdt dat vasten dan exact in?quote:
PSV doet dat nooit dus dat kent Noel nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook heel gebruikelijk hoor
als ziyech verkast krijgt heerenveen ook nog een enorme smak geld
strootman hebben ze dat ook op volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV doet dat nooit dus dat kent Noel niet
Die begint onderhand al aan zijn vierde seizoen bij AS Roma, het ziet er niet naar uit dat hij nog gaat verkassen. En als hij dat al doet deze zomer zal het geen enorme geldprijs opleverenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
strootman hebben ze dat ook op volgens mij
Gewoon niet eten van zonsopgang tot ondergang?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok helder, wat houdt dat vasten dan exact in?
ik vraag het jou, ik wou nml weten wat er letterlijk over in staatquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon niet eten van zonsopgang tot ondergang?
Ow zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag het jou, ik wou nml weten wat er letterlijk over in staat
quote:
in de trein en stoned op de bankquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
thanksquote:
27, eigen zaak drink altijd koffie en moet dan poepen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
BoneThuggs, ik hou van Rap.
20, werk in de zorg als 'manager', ik drink altijd koffie en dan ga ik blowen.
Jullie?
thanksquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
HQ 2:183
O gelovigen! Het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen vóór u werd voorgeschreven, zodat u tegen het kwaad zult hoeden.
HQ 2:184
Voor een zeker aantal dagen (zult gij vasten), maar wie onder u ziek is, of op reis, vaste een aantal andere dagen – er is een losprijs voor degenen, die niet kunnen vasten – het voeden van een arme. Maar hij, die vrijwillig goed doet, het zal beter voor hem zijn. Het vasten is goed voor u, indien gij het beseft.
HQ 2:185
De maand Ramadan is die, waarin de Qor'an als een richtsnoer voor de mensen werd nedergezonden en als duidelijke bewijzen van leiding en onderscheid. Wie onder u daarom deze maand beleeft, laat hem daarin vasten. Maar wie onder u ziek of op reis is, een aantal andere dagen. Allah wenst gemak voor u en geen ongemak, en opdat gij het aantal zult voltooien en opdat gij Allah’s grootheid zult prijzen, omdat Hij u terecht heeft geleid en opdat gij dankbaar zult zijn.
Op je 27e je eigen zaak hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
27, eigen zaak drink altijd koffie en moet dan poepen.
Dankjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Op je 27e je eigen zaak hebben.![]()
Ik.
Meestal tablet, anders telefoon.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
nee maar vind wel dom van nettomars dat ie 30% doet. Ja wel goed van bl04quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan 8 miljoen winst, whatever. Het is niet alsof er weinig in kluis bij Ajax ligt
Wat een ongelooflijke baas ben jij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje
Maar heb het al sinds m'n 19de
30% is veel hoor. 10 tot 15 is gebruikelijk toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook heel gebruikelijk hoor
als ziyech verkast krijgt heerenveen ook nog een enorme smak geld
Liefst achter de compjoeterquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
wat doet psv nooit? doorverkooppercentage?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV doet dat nooit dus dat kent Noel niet
ja da's wel beste ja. heb geen computer, laptop 4 lifequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Liefst achter de compjoeter
Kan ik tenminste alles goed zien, en update ie automatisch
PSV.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat doet psv nooit? doorverkooppercentage?
hebben we bij memmie wel hoor
hoe kan je met dit postgedrag 27 zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
27, eigen zaak drink altijd koffie en moet dan poepen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef hugecooll het volgende:
Als ik hier ekte ekte KLB'ers signaleer, dan zijn zij bij ons natuurlijk niet meer welkom hè
Je weet het nooit man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas ben jij.![]()
Ik.
waarin heb je eigen zaak dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je weet het nooit man.
Je bent nog maar 20.
Ik weet nog niet eens wat ik volgend jaar doe, misschien bedenk ik wel wat nieuws
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
Een waarschuwing van jullie oppergodmod:
[..]
Op internet word ik helemaal locoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan je met dit postgedrag 27 zijn?
de wereld is verloren
Ik ben wel heel erg baas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je weet het nooit man.
Je bent nog maar 20.
Ik weet nog niet eens wat ik volgend jaar doe, misschien bedenk ik wel wat nieuws
kut, heb gepost.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.quote:
dacht dat je in een gesticht zatquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.
Daarnaast word alles bij mij gebracht wat kapot is, van grasmaaier tot auto aangezien ik dat leuk vind om te doen
Wtf, waarom typ je opeens zo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.
Daarnaast word alles bij mij gebracht wat kapot is, van grasmaaier tot auto aangezien ik dat leuk vind om te doen
Laat hem dan hier kommenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
WTF OUWE !!!!!quote:
Maar die wordt nu doorverkocht voor maximaal 10 miljoenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat doet psv nooit? doorverkooppercentage?
hebben we bij memmie wel hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WTF OUWE !!!!!
WERK STYLOOWW STONT EVE AAN!!
BAM
VERDER MET me internetter poker face
HOE
Waar is 'hier'quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dacht dat je in een gesticht zat
Jaahquote:
ja en die bonussen kunnen we ook wel vergetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die wordt nu doorverkocht voor maximaal 10 miljoen![]()
Mooi.quote:
Misschien kan PSV hem terughalenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja en die bonussen kunnen we ook wel vergeten
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut, heb gepost.
ben je daar modje?
Je kan toch klikken op die quote.quote:
kerel die ik ken was toen ie waus was keer op de kerktoren geklommenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ik schijn wel helemaal mongol te zijn als ik veel te veel gedronken heb.
Nou weet ik van mezelf wel dat ik altijd van alles wil beklimmen.
Welke kwoot ?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je kan toch klikken op die quote.
kunnen z'n salaris niet betalenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan PSV hem terughalen
lol nice, eerste keer modje? gefeliquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat kan dus nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
[..]
O, het kan welquote:
positiviteispaleisquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kerel die ik ken was toen ie waus was keer op de kerktoren geklommen
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wtf lijkt dat volkslied van albanië op wilhelmus
jij bent best wel boefje hequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.
Tegen de tijd dat ik boven kwam en eruit geklommen was stond de scotoe voor de ramen naar binnen te schijnen..... stil alarm
dit klinkt als mijn ontmaagdingquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.
Tegen de tijd dat ik boven kwam en eruit geklommen was stond de scotoe voor de ramen naar binnen te schijnen..... stil alarm
nep klb-erquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat dit een voetbaltopic was
ek rotzooi is op een ander forumquote:
ja nou heb jij ff flink pech zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
ek rotzooi is op een ander forum
[ afbeelding ]
peg* zech*quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou heb jij ff flink pech zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef Vermon het volgende:
[..]
peg* zech*xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er vrolijk van.quote:
Nja, een beetje danquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid in deze fucked up wereld is best ok toch
Ik niet hoor, had al een klacht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
wedden dat iedereen heel geforceerd overdreven positief gaat zitten zijn in dat paleis
Doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou nog wel keer motorrijbewijs willen halen maar jaaa
Heb ik al.😃quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK KOTS ECHT OP ZULKE REACTIESquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik rijd mezelf hartstikke dood
+1quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik rijd mezelf hartstikke dood
hoezo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK KOTS ECHT OP ZULKE REACTIES!!!!!!!!!!!
Forum op fokquote:
Alsof je in een keer als een mongool gaat rijden op een motor, slaat helemaal nergens op.quote:
nee maar dat komt omdat m'n auto niet zoveel pk had.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alsof je in een keer als een mongool gaat rijden op een motor, slaat helemaal nergens op.
Rijd je jezelf ook iedere keer tegen een muur in je auto?
Ja hequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heey yeah we've put a forum in your forum so you can forum while you forum
Wat voor snoepjes?quote:
Hi bbyquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar dat komt omdat m'n auto niet zoveel pk had.
reed eens in v6 van een vriend, kanjervet maar niks voor mij denk ik
zal ik je scheren schatjequote:
ik vind het een erg vreemde gewaarwording om jou zo te zien typen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Nee man, als je motor rijd ben je juist voorzichtiger als dat je auto rijd. Omdat je weet dat je het vaakst een ongeluk krijgt door andere weggebruikers.
Ik rij in en op beide hard maar kijk met m'n motor meer uit en geef vaker voorrang als met m'n auto, terwijl ik in de auto m'n voorrang altijd eis.
Zuurtjesquote:
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je doodquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind het een erg vreemde gewaarwording om jou zo te zien typen.
Kut, letterlijk.😂quote:
Bij mij gaat autorijden al niet goed.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Nee man, als je motor rijd ben je juist voorzichtiger als dat je auto rijd. Omdat je weet dat je het vaakst een ongeluk krijgt door andere weggebruikers.
Ik rij in en op beide hard maar kijk met m'n motor meer uit en geef vaker voorrang als met m'n auto, terwijl ik in de auto m'n voorrang altijd eis.
Ja kweenie of ik dat durfquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je dood![]()
Internet is alles fake toch
jwz
BOTS !
Krijg toch niet van jou :squote:
Jij moet mij zoiezo kwooten in je 50k postquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
waarschijnlijk vergeet ik m'n 50k post toch zoals bij elke mijlpaal
lol ben jij ook een bot?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je dood![]()
Internet is alles fake toch
jwz
BOTS !
lol ja, 9 jaar fok en dan bij m'n postjubileum ga ik jou ff quotenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij moet mij zoiezo kwooten in je 50k post
Mij wel tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol ja, 9 jaar fok en dan bij m'n postjubileum ga ik jou ff quotenlololol
ja ik bewaar hem ok?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, jij hebt ramadan, daarna pas
Op de wang?quote:
JA!quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol ja, 9 jaar fok en dan bij m'n postjubileum ga ik jou ff quotenlololol
Alles goed? Heb je een hersenbloeding?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Okéquote:
Droge macaroni met spinazie bladerenquote:
Dank waarde vriend.quote:
Geen saus :squote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Droge macaroni met spinazie bladeren
Jij bent zo'n schattepatatje. Ik wil je mee naar huis nemen en opsluitenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
;$ dan bewaar ik ze allemaal
Neejquote:
Hoe kwam je aan startkapitaal/ruimtes? Wel netjes man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn hond is niet zo dom om dat te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Dit ga ik voor mijn hond kopen.
Kijk hoe blij hij is !!!
ik eet me naar buiten uit een trex die op jacht isquote:
De ironie. Ha ha ha.😑quote:
zo haal ik dat tentamen nooitquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent zo'n schattepatatje. Ik wil je mee naar huis nemen en opsluiten
wrm geen sausquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Droge macaroni met spinazie bladeren
Haal je sws niet. Ha ha ha.😂quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo haal ik dat tentamen nooit
aww gesmoltenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Kijk hoe blij hij is !!!
Heb vast wel boeken die jij ook kan gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo haal ik dat tentamen nooit
Ga ik weer van schijtenquote:
DM.quote:
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan startkapitaal/ruimtes? Wel netjes man.
leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Kijk hoe blij hij is !!!
Ja, nu wil ik die hond bij dat apparaat erbij kopen. Als mijn hond dit niet doet word ik boos.quote:
Jij.😧quote:
ja, wss een hele kast volquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb vast wel boeken die jij ook kan gebruiken
quote:
De kroegquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je leukste vak op school?
gewoon rauw uit het pakquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat voor droge macaroni dan? Ongekookt?
Weet niet al die vakken houden toch verband met elkaar.. jij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je leukste vak op school?
Nee, wel gekooktquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat voor droge macaroni dan? Ongekookt?
tussenuurquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet al die vakken houden toch verband met elkaar.. jij?
quote:
NEE WAARDE VRIEND!@@1quote:
quote:
Ik zit echt even te graven naar een leuk vak maar kan me niets verzinnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Alleen die algemene vakken vond ik echt saai as fuck.
zoals?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Alleen die algemene vakken vond ik echt saai as fuck.
Jeetjequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zit echt even te graven naar een leuk vak maar kan me niets verzinnen
Organisatie en management ofzo.quote:
Netjes man, netjes. TOTAAAAAAAAAAAAAAAL niet achter je gezochtquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.
Klein begonnen, en eerst begonnen met autos en boten poetsen. In contact gekomen met een persoon die het leuk vond hoe ik het deed en bij zijn ruimte continu per object bij kunnen huren, per auto, boot etc etc.
Na een aantal jaar zoveel stallingsklanten kunnen genereren dat ik genoeg had om direct een compleet pand te vullen.
Veel opzij gezet, spaargeld was ook een hoop en een eigen pand en huis kunnen aanschaffen.
quote:
Wel makkelijk 10 scorenquote:
vandaag hequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Positiviteitspaleis Sinds wanneer is dit er dan?
denken jullie dat dit een forum voor mij zou zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Sinds vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja, kom samen met mij. Heb daar topicquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken jullie dat dit een forum voor mij zou zijn?
dit is meer iets voor jouquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei dat het bullshit vak was, werd me verteld dat het echt belangrijk is.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat ook een flop worden.quote:
denk t ook, k zei ook al dat het veel van die overdreven geforceerde positiviteit op gaat leveren. haat datquote:
wij leerden mensen manipulerenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zei dat het bullshit vak was, werd me verteld dat het echt belangrijk is.
Hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
iemand zei tegen mij vandaag:
"oh haha jij lijkt net op een moslima versie van snookie."
Wij leerden niksquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij leerden mensen manipuleren
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
iemand zei tegen mij vandaag:
"oh haha jij lijkt net op een moslima versie van snookie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |