Geen saus :squote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Droge macaroni met spinazie bladeren
Jij bent zo'n schattepatatje. Ik wil je mee naar huis nemen en opsluitenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
;$ dan bewaar ik ze allemaal
Neejquote:
Hoe kwam je aan startkapitaal/ruimtes? Wel netjes man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.
Daarnaast word alles bij mij gebracht wat kapot is, van grasmaaier tot auto aangezien ik dat leuk vind om te doen
Mijn hond is niet zo dom om dat te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Dit ga ik voor mijn hond kopen.
Kijk hoe blij hij is !!!
ik eet me naar buiten uit een trex die op jacht isquote:
De ironie. Ha ha ha.😑quote:
zo haal ik dat tentamen nooitquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent zo'n schattepatatje. Ik wil je mee naar huis nemen en opsluiten
wrm geen sausquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Droge macaroni met spinazie bladeren
Haal je sws niet. Ha ha ha.😂quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo haal ik dat tentamen nooit
aww gesmoltenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Kijk hoe blij hij is !!!
Heb vast wel boeken die jij ook kan gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo haal ik dat tentamen nooit
Ga ik weer van schijtenquote:
DM.quote:
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan startkapitaal/ruimtes? Wel netjes man.
leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:25 schreef Rozevla het volgende:
Kijk hoe blij hij is !!!
Ja, nu wil ik die hond bij dat apparaat erbij kopen. Als mijn hond dit niet doet word ik boos.quote:
Jij.😧quote:
ja, wss een hele kast volquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb vast wel boeken die jij ook kan gebruiken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |