Netjes man, netjes. TOTAAAAAAAAAAAAAAAL niet achter je gezochtquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met eigen spaargeld begonnen, geen lening. Gebruikte materialen gekocht en machines waarvan ik ze zelf kon repareren.
Klein begonnen, en eerst begonnen met autos en boten poetsen. In contact gekomen met een persoon die het leuk vond hoe ik het deed en bij zijn ruimte continu per object bij kunnen huren, per auto, boot etc etc.
Na een aantal jaar zoveel stallingsklanten kunnen genereren dat ik genoeg had om direct een compleet pand te vullen.
Veel opzij gezet, spaargeld was ook een hoop en een eigen pand en huis kunnen aanschaffen.
quote:
Wel makkelijk 10 scorenquote:
vandaag hequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Positiviteitspaleis Sinds wanneer is dit er dan?
denken jullie dat dit een forum voor mij zou zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Sinds vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja, kom samen met mij. Heb daar topicquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denken jullie dat dit een forum voor mij zou zijn?
dit is meer iets voor jouquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei dat het bullshit vak was, werd me verteld dat het echt belangrijk is.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat ook een flop worden.quote:
denk t ook, k zei ook al dat het veel van die overdreven geforceerde positiviteit op gaat leveren. haat datquote:
wij leerden mensen manipulerenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zei dat het bullshit vak was, werd me verteld dat het echt belangrijk is.
Hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
iemand zei tegen mij vandaag:
"oh haha jij lijkt net op een moslima versie van snookie."
Wij leerden niksquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij leerden mensen manipuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |