ik heb 2 minuten gewacht , je was te traag gquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme.![]()
Weer geen '2PAC SC', ik ben boos.
one lobi one nationquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme.![]()
Weer geen '2PAC SC', ik ben boos.
Kut.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 minuten gewacht , je was te traag g
One love.quote:
Dank.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja chai all stars![]()
ja staat standaard op npo 1 nu toch
op gegeven moment dat er ingezoomd wordt en ze zo die camera inkijkt hequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Godver weer iets van die vrouw met seks naast kind gezien. Ik kan nu wel stervenhoor.
wat vind je ervan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Godver weer iets van die vrouw met seks naast kind gezien. Ik kan nu wel stervenhoor.
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren.quote:
Die voorzitter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja chai all stars![]()
ja staat standaard op npo 1 nu toch
Ik vind het vies.quote:
ff uitlaatklepje tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Seks zelf is fijn natuurlijk, ik denk niet dat er iets beters bestaat, maar naast je kind is wel nasty.
WAarom hebben mensen trouwens meer zin in seks als ze stress voelen?
omdat het een natuurlijk stress releiver is, door oa de endorfine die vrijkomt als je komtquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het vies.
Seks zelf is fijn natuurlijk, ik denk niet dat er iets beters bestaat, maar naast je kind is wel nasty.
WAarom hebben mensen trouwens meer zin in seks als ze stress voelen?
Ok, zullen we?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het een natuurlijk stress releiver is, door oa de endorfine die vrijkomt als je komt
Het is waar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
geen man die respect waardig is zal zich ooit zo uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |