Ik ook.quote:
gewoon achter je rug om ook, vooral die noelquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Crip het volgende:
Noel en cachet zaggen ook meteen de mogelijkheid om hun negatieve gevoelens te uiten jegens mij. nou nou nou wat is dat toch met die drie musketiers.
spiegels liegen niet, leg je erbij neer je verandert er niets aanquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe heb jij dat eigk geaccepteerd?
Rijs?! Ken ik nie hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:35 schreef Rozevla het volgende:
Thaise kip woksaus
Champignons
Rijs
Kroepoek
......
Koffie
Wat een negativiteit he. Cachet echt veel de laatste tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon achter je rug om ook, vooral die noel
Misschien vind ik dat wel mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ecto bierbuik puistenkop represent
Liefde bestaat niet.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Tosti met drie boterhammen; gruyere en spinazie, geitenkaas en bovenop eitje
Behalve tussen jou en mijquote:
Van uitknijpen krijg je littekens, moet je sws niet doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus ik moet stoppen met ze uitknijpen?
Ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:37 schreef Rozevla het volgende:
wie eet er gehak vandaag ?
Het is natuurlijk woensdag gehak dag!!
wat nou als je in de ene spiegel mooier bent dan de ander, welke glasplaat geef je dan de waarheid?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spiegels liegen niet, leg je erbij neer je verandert er niets aan
doe 't altijd als ik één hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Van uitknijpen krijg je littekens, moet je sws niet doen.
Jaaa is het ook ohhhquote:
ooooooooooh, zeg dat daaaanquote:
chill is dat hèquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe 't altijd als ik één heb
Helpen die shakes je?quote:
dat bestaat nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als je in de ene spiegel mooier bent dan de ander, welke glasplaat geef je dan de waarheid?
Ik verberg het dan gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe 't altijd als ik één heb
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zitquote:
wat vind je het chilste? als er zo'n hard sliertje uitkomt of dat die explodeert en je de spiegel schoon moet maken of dat er gewoon beetje vocht uit druppelt?quote:
ja, daar doelde ik op, sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan is de situatie dus anders
sliertje:)quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je het chilste? als er zo'n hard sliertje uitkomt of dat die explodeert en je de spiegel schoon moet maken of dat er gewoon beetje vocht uit druppelt?
ik had eergisteren 3700quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zit
Het is wel makkelijk
je wil toch aankomen? ga maar lekker richting de 3k danquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zit
Het is wel makkelijk
Ja, wel handig als je weinig eet op een dag ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk
Jahquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon binnen zitten fokken?
wel vervelend voor je poepquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, wel handig als je weinig eet op een dag ook.
Maakt toch niet zoveel uitquote:
Jawel, goed leren hzaw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb morgen laatste 2 tentamens, dat wordt echt helemaal niets
hoe zwaar ben jij dan?quote:
ga weg zeg ik niet is gevoelige snaarquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe zwaar ben jij dan?
imb4 mag je niet vragen want heb het net gewoon gedaan want rebels till the day i die
als ik ahahahquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef Willoow het volgende:
Ben je echt 57 kilo? Ben je even zwaar als mij.
Welke vakken nog dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga een gewoon gokken en voor de herkansing over 3 week
haha wel blokjes!quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ben maar 1,90 dus zit net goed qua bmi
Hahaquote:
nee, ben dikquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef Willoow het volgende:
Kan je wel, toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beleggen op financiele markt en jaarverslaggeving
Vergeet lelijk niet.quote:
Okéquote:
een is meerkeuze dus gokken en ander heb ik vandaag en ga ik vnv lerenquote:
haal je nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beleggen op financiele markt en jaarverslaggeving
Hij is knapper dan jou.quote:
quote:
toooooo latequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ecto bierbuik puistenkop represent
je went eraanquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Snap echt niet dat jullie het volhouden
Ja, snap ik. Goed gokken dan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een is meerkeuze dus gokken en ander heb ik vandaag en ga ik vnv leren
weenie
maar mag beide nog herkansen, heb liever be-recht gehaald
Ja.quote:
Manwijf plsquote:
Oh godquote:
Ga vechten met hzaw en Willoow voor mij en we worden bffquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:48 schreef BoneThugss het volgende:
Willen jullie wel mijn waarde vrienden worden?![]()
Nu alle haters weg zijn.
quote:
dan heb je wel thigh gap zekerquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef Willoow het volgende:
Weet ik, ik denk aan je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo lief dat je dat expres doet zodat ik helemaal slim en goed voel om morgen te halen
Ik wil niet vechten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga vechten met hzaw en Willoow voor mij en we worden bff
Dat heeft iedereenquote:
je kan een manwijf en een meid niet eens alleen aan wat een watje ben jij zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga vechten met hzaw en Willoow voor mij en we worden bff
quote:
Die dimples heeft toch ook iedereen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook bikini bridge en lower back dimples
Ben je een meisje???? Omg sorry ik neem alles terug.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kan een manwijf en een meid niet eens alleen aan wat een watje ben jij zeg
Nee jij dan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kan een manwijf en een meid niet eens alleen aan wat een watje ben jij zeg
haha wist je dat niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je een meisje???? Omg sorry ik neem alles terug.
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook bikini bridge en lower back dimples
ik heb er zelfs piercings inquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die dimples heeft toch ook iedereen?
Wat nou?quote:
wrm kom je niet gewoon 2 zakken drop ofzo? ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomen
Denk dat het komt omdat chocolade m'n suiker tekort zou aanvullen hoewel er bij die shakes net zo weinig suiker inzit als bij andere smaken maar het is gewoon psiegirsch
Nee, ha ha ha.quote:
Chocola is echt vet smerigquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomen
Denk dat het komt omdat chocolade m'n suiker tekort zou aanvullen hoewel er bij die shakes net zo weinig suiker inzit als bij andere smaken maar het is gewoon psiegirsch
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonderquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kom je niet gewoon 2 zakken drop ofzo? ;s
Pics van je titties plsquote:
beetje suiker kan geen kwaadquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonder
Heb spijt dat ik vroeger piercings namquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er zelfs piercings in
Dat heb ik laatst al van mijn tieten gedaan.quote:
daar zijn die shakes wel ideaal voorquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonder
hoeveel had je er dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb spijt dat ik vroeger piercings nam
Dit.quote:
Blote tieten ja, en een kaartje er bij waarop 'FOK! 2016, van hzaw voor Ash' op staat.quote:
Een paar. 4/5 ofzoquote:
Heb 2 bovenin mijn oor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind zo'n rijtje met knopjes in je oren echt super lelijk
quote:
oooo haha toevallig! xDquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind twee piercing knopjes bovenin je oor echt super mooi
Vond ik toen leuk.quote:
Jesusquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
oooo haha toevallig! xD
ik vergeef het je, we hebben allemaal onze jeugdzondenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:59 schreef Willoow het volgende:
Maar zit nou niks in, maar had er altijd ringetjes in.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vergeef het je, we hebben allemaal onze jeugdzonden
wel heftig ik mis het echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar zijn die shakes wel ideaal voor
Goede vriend, waarom mag jij mij niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vond je altijd al wel een wijf daar niet van
Jahquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook jeugdzonden die je me nooit zult vertellen?
ja zolang je het binnen krijgt heb je geen lastquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh geen last van, maar het zit wel overal in
IN de kont?quote:
Gewoonquote:
doel op de cola/frisdrank meukquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zolang je het binnen krijgt heb je geen last
Hetero's hebben waarlijk niks in den poepgat te zoeken.quote:
jij weet nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hetero's hebben waarlijk niks in den poepgat te zoeken.
Ik heb waarlijk niks met deze 'praktijken'.quote:
Ook ja, moet zo een grote drol draaien denk ikquote:
Nou enquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
Zonnetje.
* Kurovski gaat even wielen aandoen.
Autibots roll out.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
Zonnetje.
* Kurovski gaat even wielen aandoen.
Thnx.quote:
GAAAAA WEG LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goede vriend, waarom mag jij mij niet?![]()
Ik mag iedereen en iedereen mag mij.![]()
Jij.
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik wil weten jij vertelt mij nooit wat
Nee want de zon is nog niet onderquote:
Ik ken jou verder niet eens.quote:
Geef ze je pohi dan houden ze meteen op ha ha ha.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:15 schreef BoneThugss het volgende:
IK ben waarlijk boos en dit is een goede plek om mijn woede te uiten.![]()
Fkng tyfushomo's die mij lopen ter versieren.![]()
![]()
x 1000.
Ah leuk, eindelijk een gezicht bij Rozevla.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:14 schreef Rozevla het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOO BESTE KIJKERS !!!
WEER EEN NIEUWE VLOG !!!
Ha ha ha.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef ze je pohi dan houden ze meteen op ha ha ha.
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja deal with itquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet eens.![]()
Maar altijd haten.
Sterven omdat je je aan de regels houdt? Dat gaat wel verquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
echt trouwens godverdomme, mensen die 30 gaan rijden in een 30km zone. wtf man sterf
En dan vooral die auto's met hoge instap of fiat panda'squote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sterven omdat je je aan de regels houdt? Dat gaat wel ver
Nee, jij bent 1 van de redenen dat FOK! leegloopt.quote:
Ik heb een fiat pandaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan vooral die auto's met hoge instap of fiat panda's
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gerichtquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, jij bent 1 van de redenen dat FOK! leegloopt.
Oké man, zoals altijd weer op niks gebaseerd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gericht
Ben jij 83 ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik sliep bijna en toen ging mn telefoon KAK, doei dutje
Ja lekker duwen met die afgetrapte Audi van je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
echt trouwens godverdomme, mensen die 30 gaan rijden in een 30km zone. wtf man sterf
gebaseerd opquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké man, zoals altijd weer op niks gebaseerd.
Goed bezig.
Nee ik kannie zo goed tegen alcoholquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben jij 83 ofzo
Met je dutje
Wil je nu een advocaatje?
oud of nieuw model?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pnda's zijn goedkoop want niemand wil ze
had ik maar een audiquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja lekker duwen met die afgetrapte Audi van je.
Pfff pas zei je dat je die had toen iemand anders tof deed met zijn A3 vrouwenmodelletje.quote:
jaaa ok. vooruit. Maar ik word gewoon agressief als ik weer eens naar de achterkant van een nieuwe panda moet kijkenquote:
looooooooooooool wat nee manquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff pas zei je dat je die had toen iemand anders tof deed met zijn A3 vrouwenmodelletje.
Dan loop ik te ouwehoeren. Wat kortzichtig weer, Noel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gebaseerd op
ikjij
tyft op man
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je had battlebots and robowars toch?
care, mag me er toch wel aan ergeren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan loop ik te ouwehoeren. Wat kortzichtig weer, Noel.
Het is waarlijk op niks gebaseerd. Ik post waar ik wil.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je had battlebots and robowars toch?
dit keek ik altijd!quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sir huppelepup a lot staat me nog bij
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
care, mag me er toch wel aan ergeren?
Waarlijkheb je een nieuw woordje gehoord ofzo.
En helaas mag je posten waar je wilt ja
Neeeeeeeeeeeee grapjeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa ok. vooruit. Maar ik word gewoon agressief als ik weer eens naar de achterkant van een nieuwe panda moet kijken
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Maar goede 'argumenten' wel chef.
Oké man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus ja
Sir killalotquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sir huppelepup a lot staat me nog bij
Kun je ophouden met deze act.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oohh ja die ja
jij![]()
ik
wij
klb sc
bonethugss![]()
wat fijn om te lezenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gericht
zou m'n pink amputeren als dat ervoor zou zorgen dat je permban krijgtquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kun je ophouden met deze act.![]()
Jij.![]()
Dit schaadt de geniale 'Ik'.
negeer dan, dit past niet bij one lobi brohimquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus ja
Je begon zelf. Door mij uit te schelden voor niks.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou m'n pink amputeren als dat ervoor zou zorgen dat je permban krijgt
kweenie over wie je het hebt hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
negeer dan, dit past niet bij one lobi brohim
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben wel toe aan beetje liefde, kom kroelen ;$
okquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie over wie je het hebt hoor
kom dan met je strontkopquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je begon zelf. Door mij uit te schelden voor niks.
En dan nu de heilige spelen.
Anders bemoei jij je er gewoon niet mee.quote:
Oké man.quote:
jij denkt dta jij mij iets gaat vertellen waar ik naar luister?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er gewoon niet mee.
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij denkt dta jij mij iets gaat vertellen waar ik naar luister?![]()
![]()
ik bemoei me gewoon
Luisterde je zeker al naar op de kleuterschool?quote:
Kijk waarde vriend.quote:
ik heb gelezen dat het pure liefde is wat aan de oorsprong van alles staat, maar dat de duisternis zich aan dat licht van liefde heeft onttrokken, en in die duisternis de stoffelijkheid is ontstaan. die stoffelijkheid, de materiële wereld waarvan wij onderdeel zijn, bevat slechts sporen van het licht, maar iets van de liefde is er nog merkbaar.quote:
nee basisschoolquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Luisterde je zeker al naar op de kleuterschool?
quote:
Eindelijk zijn we het eens.quote:
quote:
sowieso dat album is bijzonder goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooooooh ja deze is ook zoooo hard he
Dat komt goed, ik zal ophouden als ik in jullie SC mag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mafkees![]()
maar ff srs he, zoek ff andere gimmick dan ikjij
We kunnen wel een dealtje sluiten jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat komt goed, ik zal ophouden als ik in jullie SC mag.
dat geluid van die bal op de paal, kreeg stijfjequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
spelertje he, laat het echt zien
BoneThuggs, ik hou van Rap.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We kunnen wel een dealtje sluiten ja![]()
vertel eens wat over jezelf trouwens.
gvd flink afgeleefde kop jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je verdomme stront in je ogen
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihahoquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
BoneThuggs, ik hou van Rap.
20, werk in de zorg als 'manager', ik drink altijd koffie en dan ga ik blowen.
Jullie?
Minder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihaho
Wilquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ik een ruggengraat heb zeg kom op![]()
nee wil alleen in weekend nu duss
Oh wil? Je hebt het doordeweeks stoppen ook nog niet in praktijk gebracht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ik een ruggengraat heb zeg kom op![]()
nee wil alleen in weekend nu duss
Ik ga er zo eentje roken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
maar wil wel gvd graag jonko roken mja
jawel maar de week is nog niet voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wil? Je hebt het doordeweeks stoppen ook nog niet in praktijk gebracht?
Ik raad je aan meer cannabis te consumeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihaho
kaap danquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb het zo vaak aangevraagd, met gepaste trots presenteer ik:
DE 2PAC SC.![]()
Graag.quote:
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
tupac is ook de enige vent die wegkomt met een neuspiercing
beter dood dan 7cmquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.
zijn legacy leeft voort vriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.
Godver, wat staat hier.quote:
aleykum salemquote:
Dank, ik leer hier elke dag wat bij.quote:
Vrijdag is ook weekend, dus alleen vandaag en de donderdag nog.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jawel maar de week is nog niet voorbij
Ja komt wel goed. ga wel extra fapje zetten ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdag is ook weekend, dus alleen vandaag en de donderdag nog.
En All Stars dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja komt wel goed. ga wel extra fapje zetten ofzo
tis eigenlijk As-salāmu ʿalaykum en dan zeg je terug Waʿalaykumu s-salāmquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dank, ik leer hier elke dag wat bij.![]()
2Pac.
In het Arabisch, maar Turkai heeft het lekker Turks gemacht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis eigenlijk As-salāmu ʿalaykum en dan zeg je terug Waʿalaykumu s-salām
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |