Ha ha ha.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef ze je pohi dan houden ze meteen op ha ha ha.
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja deal with itquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet eens.![]()
Maar altijd haten.
Sterven omdat je je aan de regels houdt? Dat gaat wel verquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
echt trouwens godverdomme, mensen die 30 gaan rijden in een 30km zone. wtf man sterf
En dan vooral die auto's met hoge instap of fiat panda'squote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sterven omdat je je aan de regels houdt? Dat gaat wel ver
Nee, jij bent 1 van de redenen dat FOK! leegloopt.quote:
Ik heb een fiat pandaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan vooral die auto's met hoge instap of fiat panda's
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gerichtquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, jij bent 1 van de redenen dat FOK! leegloopt.
Oké man, zoals altijd weer op niks gebaseerd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gericht
Ben jij 83 ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik sliep bijna en toen ging mn telefoon KAK, doei dutje
Ja lekker duwen met die afgetrapte Audi van je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
echt trouwens godverdomme, mensen die 30 gaan rijden in een 30km zone. wtf man sterf
gebaseerd opquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké man, zoals altijd weer op niks gebaseerd.
Goed bezig.
Nee ik kannie zo goed tegen alcoholquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben jij 83 ofzo
Met je dutje
Wil je nu een advocaatje?
oud of nieuw model?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pnda's zijn goedkoop want niemand wil ze
had ik maar een audiquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja lekker duwen met die afgetrapte Audi van je.
Pfff pas zei je dat je die had toen iemand anders tof deed met zijn A3 vrouwenmodelletje.quote:
jaaa ok. vooruit. Maar ik word gewoon agressief als ik weer eens naar de achterkant van een nieuwe panda moet kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |