doe 't altijd als ik één hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Van uitknijpen krijg je littekens, moet je sws niet doen.
Jaaa is het ook ohhhquote:
ooooooooooh, zeg dat daaaanquote:
chill is dat hèquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe 't altijd als ik één heb
Helpen die shakes je?quote:
dat bestaat nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als je in de ene spiegel mooier bent dan de ander, welke glasplaat geef je dan de waarheid?
Ik verberg het dan gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe 't altijd als ik één heb
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zitquote:
wat vind je het chilste? als er zo'n hard sliertje uitkomt of dat die explodeert en je de spiegel schoon moet maken of dat er gewoon beetje vocht uit druppelt?quote:
ja, daar doelde ik op, sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan is de situatie dus anders
sliertje:)quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je het chilste? als er zo'n hard sliertje uitkomt of dat die explodeert en je de spiegel schoon moet maken of dat er gewoon beetje vocht uit druppelt?
ik had eergisteren 3700quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zit
Het is wel makkelijk
je wil toch aankomen? ga maar lekker richting de 3k danquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nah gebruik net geen zak per dag en eet er nog wel naast dus denk dat ik met boven 2k per dag zit
Het is wel makkelijk
Ja, wel handig als je weinig eet op een dag ook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk
Jahquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon binnen zitten fokken?
wel vervelend voor je poepquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, wel handig als je weinig eet op een dag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |