looooooooooooool wat nee manquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff pas zei je dat je die had toen iemand anders tof deed met zijn A3 vrouwenmodelletje.
Dan loop ik te ouwehoeren. Wat kortzichtig weer, Noel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gebaseerd op
ikjij
tyft op man
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je had battlebots and robowars toch?
care, mag me er toch wel aan ergeren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan loop ik te ouwehoeren. Wat kortzichtig weer, Noel.
Het is waarlijk op niks gebaseerd. Ik post waar ik wil.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je had battlebots and robowars toch?
dit keek ik altijd!quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sir huppelepup a lot staat me nog bij
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
care, mag me er toch wel aan ergeren?
Waarlijkheb je een nieuw woordje gehoord ofzo.
En helaas mag je posten waar je wilt ja
Neeeeeeeeeeeee grapjeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa ok. vooruit. Maar ik word gewoon agressief als ik weer eens naar de achterkant van een nieuwe panda moet kijken
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee.
Maar goede 'argumenten' wel chef.
Oké man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus ja
Sir killalotquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sir huppelepup a lot staat me nog bij
Kun je ophouden met deze act.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oohh ja die ja
jij![]()
ik
wij
klb sc
bonethugss![]()
wat fijn om te lezenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn haat is zeer selectief en alleen op jou gericht
zou m'n pink amputeren als dat ervoor zou zorgen dat je permban krijgtquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kun je ophouden met deze act.![]()
Jij.![]()
Dit schaadt de geniale 'Ik'.
negeer dan, dit past niet bij one lobi brohimquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben je helemaal geen argumenten verschuldigd. heb gewoon niks met je, vind je kut dus ja
Je begon zelf. Door mij uit te schelden voor niks.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou m'n pink amputeren als dat ervoor zou zorgen dat je permban krijgt
kweenie over wie je het hebt hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
negeer dan, dit past niet bij one lobi brohim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |