Ben je een meisje???? Omg sorry ik neem alles terug.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kan een manwijf en een meid niet eens alleen aan wat een watje ben jij zeg
Nee jij dan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kan een manwijf en een meid niet eens alleen aan wat een watje ben jij zeg
haha wist je dat niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je een meisje???? Omg sorry ik neem alles terug.
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook bikini bridge en lower back dimples
ik heb er zelfs piercings inquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die dimples heeft toch ook iedereen?
Wat nou?quote:
wrm kom je niet gewoon 2 zakken drop ofzo? ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomen
Denk dat het komt omdat chocolade m'n suiker tekort zou aanvullen hoewel er bij die shakes net zo weinig suiker inzit als bij andere smaken maar het is gewoon psiegirsch
Nee, ha ha ha.quote:
Chocola is echt vet smerigquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je ik had vanmorgen spijt dat ik geen chocolade smaak heb genomen
Denk dat het komt omdat chocolade m'n suiker tekort zou aanvullen hoewel er bij die shakes net zo weinig suiker inzit als bij andere smaken maar het is gewoon psiegirsch
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonderquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kom je niet gewoon 2 zakken drop ofzo? ;s
Pics van je titties plsquote:
beetje suiker kan geen kwaadquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonder
Heb spijt dat ik vroeger piercings namquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er zelfs piercings in
Dat heb ik laatst al van mijn tieten gedaan.quote:
daar zijn die shakes wel ideaal voorquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
suiker is bad. Nu bijna een week bijna zonder
hoeveel had je er dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb spijt dat ik vroeger piercings nam
Dit.quote:
Blote tieten ja, en een kaartje er bij waarop 'FOK! 2016, van hzaw voor Ash' op staat.quote:
Een paar. 4/5 ofzoquote:
Heb 2 bovenin mijn oor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind zo'n rijtje met knopjes in je oren echt super lelijk
quote:
oooo haha toevallig! xDquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind twee piercing knopjes bovenin je oor echt super mooi
Vond ik toen leuk.quote:
Jesusquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
oooo haha toevallig! xD
ik vergeef het je, we hebben allemaal onze jeugdzondenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:59 schreef Willoow het volgende:
Maar zit nou niks in, maar had er altijd ringetjes in.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vergeef het je, we hebben allemaal onze jeugdzonden
wel heftig ik mis het echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar zijn die shakes wel ideaal voor
Goede vriend, waarom mag jij mij niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vond je altijd al wel een wijf daar niet van
Jahquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook jeugdzonden die je me nooit zult vertellen?
ja zolang je het binnen krijgt heb je geen lastquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh geen last van, maar het zit wel overal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |