BoneThuggs, ik hou van Rap.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We kunnen wel een dealtje sluiten ja![]()
vertel eens wat over jezelf trouwens.
gvd flink afgeleefde kop jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je verdomme stront in je ogen
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihahoquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
BoneThuggs, ik hou van Rap.
20, werk in de zorg als 'manager', ik drink altijd koffie en dan ga ik blowen.
Jullie?
Minder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihaho
Wilquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ik een ruggengraat heb zeg kom op![]()
nee wil alleen in weekend nu duss
Oh wil? Je hebt het doordeweeks stoppen ook nog niet in praktijk gebracht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ik een ruggengraat heb zeg kom op![]()
nee wil alleen in weekend nu duss
Ik ga er zo eentje roken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
maar wil wel gvd graag jonko roken mja
jawel maar de week is nog niet voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wil? Je hebt het doordeweeks stoppen ook nog niet in praktijk gebracht?
Ik raad je aan meer cannabis te consumeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
26 en loonslaaf, ik drink 1 cappuccino per dag en blow nu minder hihaho
kaap danquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb het zo vaak aangevraagd, met gepaste trots presenteer ik:
DE 2PAC SC.![]()
Graag.quote:
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
tupac is ook de enige vent die wegkomt met een neuspiercing
beter dood dan 7cmquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.
zijn legacy leeft voort vriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt nergens mee weg, hij is fucking dood man.
Godver, wat staat hier.quote:
aleykum salemquote:
Dank, ik leer hier elke dag wat bij.quote:
Vrijdag is ook weekend, dus alleen vandaag en de donderdag nog.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jawel maar de week is nog niet voorbij
Ja komt wel goed. ga wel extra fapje zetten ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdag is ook weekend, dus alleen vandaag en de donderdag nog.
En All Stars dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja komt wel goed. ga wel extra fapje zetten ofzo
tis eigenlijk As-salāmu ʿalaykum en dan zeg je terug Waʿalaykumu s-salāmquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dank, ik leer hier elke dag wat bij.![]()
2Pac.
In het Arabisch, maar Turkai heeft het lekker Turks gemacht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis eigenlijk As-salāmu ʿalaykum en dan zeg je terug Waʿalaykumu s-salām
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |