quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben wel toe aan beetje liefde, kom kroelen ;$
okquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie over wie je het hebt hoor
kom dan met je strontkopquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je begon zelf. Door mij uit te schelden voor niks.
En dan nu de heilige spelen.
Anders bemoei jij je er gewoon niet mee.quote:
Oké man.quote:
jij denkt dta jij mij iets gaat vertellen waar ik naar luister?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er gewoon niet mee.
Oké.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij denkt dta jij mij iets gaat vertellen waar ik naar luister?![]()
![]()
ik bemoei me gewoon
Luisterde je zeker al naar op de kleuterschool?quote:
Kijk waarde vriend.quote:
ik heb gelezen dat het pure liefde is wat aan de oorsprong van alles staat, maar dat de duisternis zich aan dat licht van liefde heeft onttrokken, en in die duisternis de stoffelijkheid is ontstaan. die stoffelijkheid, de materiële wereld waarvan wij onderdeel zijn, bevat slechts sporen van het licht, maar iets van de liefde is er nog merkbaar.quote:
nee basisschoolquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Luisterde je zeker al naar op de kleuterschool?
quote:
Eindelijk zijn we het eens.quote:
quote:
sowieso dat album is bijzonder goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooooooh ja deze is ook zoooo hard he
Dat komt goed, ik zal ophouden als ik in jullie SC mag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mafkees![]()
maar ff srs he, zoek ff andere gimmick dan ikjij
We kunnen wel een dealtje sluiten jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat komt goed, ik zal ophouden als ik in jullie SC mag.
dat geluid van die bal op de paal, kreeg stijfjequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
spelertje he, laat het echt zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |