positiviteispaleisquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je kan toch klikken op die quote.
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kerel die ik ken was toen ie waus was keer op de kerktoren geklommen
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wtf lijkt dat volkslied van albanië op wilhelmus
jij bent best wel boefje hequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.
Tegen de tijd dat ik boven kwam en eruit geklommen was stond de scotoe voor de ramen naar binnen te schijnen..... stil alarm
dit klinkt als mijn ontmaagdingquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had mezelf door een raam heen gewurmd bij een zwembad, liep ik over de glijbaan naar beneden glij ik uit val ik en donder ik het zwembad in.
Tegen de tijd dat ik boven kwam en eruit geklommen was stond de scotoe voor de ramen naar binnen te schijnen..... stil alarm
nep klb-erquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:00 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat dit een voetbaltopic was
ek rotzooi is op een ander forumquote:
ja nou heb jij ff flink pech zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
ek rotzooi is op een ander forum
[ afbeelding ]
peg* zech*quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nou heb jij ff flink pech zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef Vermon het volgende:
[..]
peg* zech*xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er vrolijk van.quote:
Nja, een beetje danquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid in deze fucked up wereld is best ok toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |