quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
stimo doe jij eigenlijk aan ramadan?
quote:
Waarlijk een goede grap mijn waarde kameraad.quote:
Dit.quote:
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
stimo doe jij eigenlijk aan ramadan?
doe je anders mee, je stress levels zijn mij te hoogquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
HOUD GODVERDOMMMME OP MET JE WAARLIJK ENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
doe je dan ook allen soep en water?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.
Ik ga het dit jaar wel doen,
Aah ok, bijzonder. wist ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als een soort van koranist en volg geen hadiths, dat betekent dat ik het woord in de Koran graag letterlijk zie en daaruit volgt geen verplichting tot het vasten van vier weken. Derhalve zou ik deze maand 3 dagen moeten vasten.
Ik ga het dit jaar wel doen,
mmmm ja is goed lekker vol en vlezig die stimo mmm jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je anders mee, je stress levels zijn mij te hoog![]()
kusjekroel hihi
Graag gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah ok, bijzonder. wist ik niet
corrigeer me hoor, maar ik dacht je dan strikt alleen dat mocht omdat het toch refereert aan de tijd dat ze in een grot zaten opgesloten en alleen op water een x aantal dagen moesten overleven?quote:
Goed dat je het vraagt, waarde kameraad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
In wat voor setting fokken jullie eigenlijk altijd?
soms op de bank met meestal foon (soms lappy) en soms achter pc, geen vaste plek dus gewoon waar ik zin in hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doelde op de tekst in de Koran.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
corrigeer me hoor, maar ik dacht je dan strikt alleen dat mocht omdat het toch refereert aan de tijd dat ze in een grot zaten opgesloten en alleen op water een x aantal dagen moesten overleven?
op de bank. in mijn outfit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |