thanksquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
HQ 2:183
O gelovigen! Het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen vóór u werd voorgeschreven, zodat u tegen het kwaad zult hoeden.
HQ 2:184
Voor een zeker aantal dagen (zult gij vasten), maar wie onder u ziek is, of op reis, vaste een aantal andere dagen – er is een losprijs voor degenen, die niet kunnen vasten – het voeden van een arme. Maar hij, die vrijwillig goed doet, het zal beter voor hem zijn. Het vasten is goed voor u, indien gij het beseft.
HQ 2:185
De maand Ramadan is die, waarin de Qor'an als een richtsnoer voor de mensen werd nedergezonden en als duidelijke bewijzen van leiding en onderscheid. Wie onder u daarom deze maand beleeft, laat hem daarin vasten. Maar wie onder u ziek of op reis is, een aantal andere dagen. Allah wenst gemak voor u en geen ongemak, en opdat gij het aantal zult voltooien en opdat gij Allah’s grootheid zult prijzen, omdat Hij u terecht heeft geleid en opdat gij dankbaar zult zijn.
Op je 27e je eigen zaak hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
27, eigen zaak drink altijd koffie en moet dan poepen.
Dankjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Op je 27e je eigen zaak hebben.![]()
Ik.
Meestal tablet, anders telefoon.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
In wat voor setting fokken jullie eigenlijk altijd?
nee maar vind wel dom van nettomars dat ie 30% doet. Ja wel goed van bl04quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan 8 miljoen winst, whatever. Het is niet alsof er weinig in kluis bij Ajax ligt
Wat een ongelooflijke baas ben jij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje
Maar heb het al sinds m'n 19de
30% is veel hoor. 10 tot 15 is gebruikelijk toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook heel gebruikelijk hoor
als ziyech verkast krijgt heerenveen ook nog een enorme smak geld
Liefst achter de compjoeterquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
In wat voor setting fokken jullie eigenlijk altijd?
wat doet psv nooit? doorverkooppercentage?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV doet dat nooit dus dat kent Noel niet
ja da's wel beste ja. heb geen computer, laptop 4 lifequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Liefst achter de compjoeter
Kan ik tenminste alles goed zien, en update ie automatisch
PSV.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat doet psv nooit? doorverkooppercentage?
hebben we bij memmie wel hoor
hoe kan je met dit postgedrag 27 zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
27, eigen zaak drink altijd koffie en moet dan poepen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef hugecooll het volgende:
Als ik hier ekte ekte KLB'ers signaleer, dan zijn zij bij ons natuurlijk niet meer welkom hè
Je weet het nooit man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas ben jij.![]()
Ik.
waarin heb je eigen zaak dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je weet het nooit man.
Je bent nog maar 20.
Ik weet nog niet eens wat ik volgend jaar doe, misschien bedenk ik wel wat nieuws
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
Een waarschuwing van jullie oppergodmod:
[..]
Op internet word ik helemaal locoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan je met dit postgedrag 27 zijn?
de wereld is verloren
Ik ben wel heel erg baas.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je weet het nooit man.
Je bent nog maar 20.
Ik weet nog niet eens wat ik volgend jaar doe, misschien bedenk ik wel wat nieuws
kut, heb gepost.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
Een waarschuwing van jullie oppergodmod:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.quote:
dacht dat je in een gesticht zatquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.
Daarnaast word alles bij mij gebracht wat kapot is, van grasmaaier tot auto aangezien ik dat leuk vind om te doen
Wtf, waarom typ je opeens zo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stalling en opslag van klassiekers ( speciale geconditioneerde ruimte ) caravan en camper stalling en boten stalling.
Daarnaast word alles bij mij gebracht wat kapot is, van grasmaaier tot auto aangezien ik dat leuk vind om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |