quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar dat komt omdat m'n auto niet zoveel pk had.
reed eens in v6 van een vriend, kanjervet maar niks voor mij denk ik
zal ik je scheren schatjequote:
ik vind het een erg vreemde gewaarwording om jou zo te zien typen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Nee man, als je motor rijd ben je juist voorzichtiger als dat je auto rijd. Omdat je weet dat je het vaakst een ongeluk krijgt door andere weggebruikers.
Ik rij in en op beide hard maar kijk met m'n motor meer uit en geef vaker voorrang als met m'n auto, terwijl ik in de auto m'n voorrang altijd eis.
Zuurtjesquote:
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je doodquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind het een erg vreemde gewaarwording om jou zo te zien typen.
Kut, letterlijk.😂quote:
Bij mij gaat autorijden al niet goed.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Nee man, als je motor rijd ben je juist voorzichtiger als dat je auto rijd. Omdat je weet dat je het vaakst een ongeluk krijgt door andere weggebruikers.
Ik rij in en op beide hard maar kijk met m'n motor meer uit en geef vaker voorrang als met m'n auto, terwijl ik in de auto m'n voorrang altijd eis.
Ja kweenie of ik dat durfquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je dood![]()
Internet is alles fake toch
jwz
BOTS !
Krijg toch niet van jou :squote:
Jij moet mij zoiezo kwooten in je 50k postquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
waarschijnlijk vergeet ik m'n 50k post toch zoals bij elke mijlpaal
lol ben jij ook een bot?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moet mij is RL meemaken, je schrikt je dood![]()
Internet is alles fake toch
jwz
BOTS !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |