Best tof maar zeker niet zo goed als The Wire, BB etc. Jij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij vindt house of cards ook tof denk ik ?
NHTV?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vrijetijdsmanagement en communicatie. 7 jaar
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:21 schreef Drug het volgende:
[..]
films en games is wel vet, series niet zo, soprano's was toen sick maar is gedateerd nu
ik kijk niet echt tvquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:17 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Best tof maar zeker niet zo goed als The Wire, BB etc. Jij?
Oeh over 2 dagen nieuw seizoen van Orangequote:Op woensdag 15 juni 2016 02:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.
En dan alles kijken in 1 a 2 dagen en dan weer 1 jaar wachten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh over 2 dagen nieuw seizoen van Orange
Ik ga sowieso eerst Breaking Bad afkijken, ik kijk maar 1 ding tegelijk haha.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En dan alles kijken in 1 a 2 dagen en dan weer 1 jaar wachten?
Scandal ging nergens meer over na seizoen een.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nageblevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerst Breaking Bad afkijken, ik kijk maar 1 ding tegelijk haha.
Ben bij S02E04 dus heb nog heel wat te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nagebleven
Jep hoezo? Jij bent Turk toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?
en jij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?
Gus is zo tof.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nagebleven
Je gaat smullen vriendinquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben bij S02E04 dus heb nog heel wat te kijken
Wel buitenlander en of moslim?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee gewoon, zomaar.
Geen Turk
Same here maar ze weet al van het bestaan af van Saul. Kijk je BCS?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niks spoilen voor haar
Nee ik keek een stukje van aflevering 1 maar haakte afquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:38 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Same here maar ze weet al van het bestaan af van Saul. Kijk je BCS?
WUT?! Snap dat je erin moet komen maar veel BB-fans bleven doorkijken want BCS is net als BB een vrij trage serie maar met hele grote hoogtepunten, dus kijken zeker waard, wil gren sppilers vertellen maar er komen veel toffe character terug in seizoen twee en drie. Als je BB tof vind moet je sowieso aflevering Hawaï Five-O kijken, echte BB-vibe.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik keek een stukje van aflevering 1 maar haakte afmoest ik verder kijken ?
Rumi was een Turk zeiden ze!quote:
Wat ben je voor de andere helft want ga nu iets zeggen en wil niet dat je half Turks blijkt te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Rumi was een Turk zeiden ze!
Over je topic; ja er is altijd minder respect geweest voor alevieten,Shia, soefi's..
quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:02 schreef Lieutenant het volgende:
Nouja zeg het wel gewoon. Turken zijn veelal tof, veel toffer dan marocs in de omgang maar ze zijn wel eens overdreven en irritant nationalistisch. Rumi is objectief een Perzische Afghaan, zijn bekende geschriften zijn in het Perzisch geschreven en afkomstig uit Balch. Rumi is wel overleden in Turkije maar dat maakt Rumi geen Turk. Net zoals Newruz een Perzisch feest is zelfs al vieren sommigen het in Turkije. Adana is gejat van kebab kobide en ayran is gejat van doug.
asociaal gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
Er ligt er een keihard te snurken in de trein.
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezetquote:
snap ik. vind woensdag altijd zo'n semi-leuke dag. sla hem liefst ook snel overquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezet
Dat helpt niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezet
quote:
dudequote:
HAiquote:
danku.quote:
ja ik las het alquote:
Jaaa was heeeeelemaaal leip tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude![]()
hoe is het ?
en hier nog een smeuïge rel gemist?
het enige ronde in Zosk's gezichtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mmm ja doe dat mondje maar open voor papa
en de kans dat je helaas kapot wordt gereden door een vrachtwagen...?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe dag, weer een nieuwe kans dat ik hopelijk kapot word gereden door een vrachtwagen
dat hoopt niemand hier natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe dag, weer een nieuwe kans dat ik hopelijk kapot word gereden door een vrachtwagen
Oh wow, en dat op de vroege morgenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mmm ja doe dat mondje maar open voor papa
Heerlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker ochtendgeil toch mmm lekker kroepoekje van me
Als Zosk slim is doet hij wat sambal op z'n lippen (hij is daar toch immuun voor) en brandt jouw wimpie er af.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groot, woon bij distributie centrumquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef zeer het volgende:
[..]
en de kans dat je helaas kapot wordt gereden door een vrachtwagen...?
Jawelquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat hoopt niemand hier natuurlijk
hij is Aziaat tuurlijk is hij slim duhhhhquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Als Zosk slim is doet hij wat sambal op z'n lippen (hij is daar toch immuun voor) en brandt jouw wimpie er af.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs he, een man in een gele nissan micra kan toch gewoon niet
Liever een man in een gele nissan micra dan een junk die afgezogen wordt door een Asian in een gele nissa micra.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ja want ik rij in een limousinequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
tis maar een auto hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?dan weet ik wat voor auto ik aan moet schaffen
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
In mijn 205 paste twee fietsen, twee weekendtassen en mijn penisquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsen![]()
compact cars kunnen bets ruim zijn
Zo'n vouwpenis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
dit was met een 65 inch heren fiets, ik was ook verbaastquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
ja janken om andermans auto bvquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja jonge sommige dingen doe je gewoon niet klaar
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
en dik mannetje in een groene twingo accepteer jij ook maar wil je zeggen
sorry dat mag nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.
ik doe het lekker tochquote:
Ga vakantie vieren ofzo fokjunkquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Liever een man in een gele nissan micra dan een junk die afgezogen wordt door een Asian in een gele nissa micra.
M'n vriendin ligt nog te slapen en ik heb geen hobby's.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren ofzo fokjunk
stop jij maarquote:
niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha pezu heeft een gele micra
aaaaight.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef zeer het volgende:
[..]
M'n vriendin ligt nog te slapen en ik heb geen hobby's.
jups, zo een is het gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ging toch op zoek naar waggie? al wat gevonden?
Ja, in het zuid westen dus valt wel mee, iets meer dan 4 uur treinen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaight.
je ging richting polen toch vandaag?
leuke auto's zijn dat als je 3 km per jaar rijdtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, zo een is het geworden
[ afbeelding ]
940
Een rots is niet veerkrachtig hoor. :squote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef zeer het volgende:
Ben je dat ook echt? Ik dacht het ook te zijn 1,5 jaar lang. Maar op een gegeven moment kan je alle shit niet meer aan en ga je ten onder.
Ik ging ook over lijken, was een rots in de branding zeiden mijn vrienden, vonden dat ik altijd kalm bleef. Totdat de trein van reality komt... Choo choo motherfucker. Elk mens heeft z'n breekpunt.
Dus wat is nadeel van veerkrachtig zijn? Denken dat je alles kan hebben en niet stuk te krijgen bent, dat is het nadeel.
ruitenwissers voor de koplampenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, zo een is het geworden
[ afbeelding ]
940
aah een echte expert zie ik alquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke auto's zijn dat als je 3 km per jaar rijdt
Aah dat zou wel erg jammer zijn jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, in het zuid westen dus valt wel mee, iets meer dan 4 uur treinen.
Weet niet of daar internet heb trouwens.
je moet echt ventieldopjes professor zijn om te weten dat zulke auto's dorstig zijn jaquote:
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfdequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ruitenwissers voor de koplampen
onhandig zo'n auto met het stuur rechts in Nederlandquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfde
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordeligquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet echt ventieldopjes professor zijn om te weten dat zulke auto's dorstig zijn ja
ooh pezu
Want dan wordt 'ie op miraculeuze wijze zuiniger?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordelig
LPG neger, belgie kost gas 25 centquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Want dan wordt 'ie op miraculeuze wijze zuiniger?
Of heb je er LPG in zitten?
Da's wel een ander verhaal. Evengoed betaal je je wel scheel aan onderhoud aan oude grote auto's. Hoewel Volvo's natuurlijk nooit van hun leven onderhoud nodig hebben en 500k rijden op hun originele banden.quote:
beetje cruise toch hit me up je weet tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfde
2500? Dan zou ik toch voor de Micra gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordelig
ja 940 is bijzonder voordelig in onderhoud voor zo'n slagship, voordeel is dat ik veel zelf kanquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Da's wel een ander verhaal. Evengoed betaal je je wel scheel aan onderhoud aan oude grote auto's. Hoewel Volvo's natuurlijk nooit van hun leven onderhoud nodig hebben en 500k rijden op hun originele banden.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
ja 940 is bijzonder voordelig in onderhoud voor zo'n slagship, voordeel voorwaarde is dat ik veel zelf kan
ik ben 2 meter nog ietsquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
2500? Dan zou ik toch voor de Micra gaan.
Welke van de twee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja waarom denk je anders dat ie op mn lijstje staat
ook wel, maar ik vind aan zo'n auto klussen leuk dus ik reken het als voordeel ;Pquote:
echt he. vroeger toen hij nog een voederbietel was leek het nog mee te vallen..quote:
ja daarom die 940, ik moet me lul naar achter gooien en mag niet in de knup komenquote:
ik word gewoon niet goed begrepenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. vroeger toen hij nog een voederbietel was leek het nog mee te vallen..
ik ga zo met mijn bro en zijn door ons gestylde en geverfde volvo rijden, en smoken, meld je ziek, ik pik je op met 45 minutenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje cruise toch hit me up je weet toch
rolls roycequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.
je hond zuigenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:56 schreef xcachet het volgende:
Labradors![]()
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2741531149227391/
is ook soms lastig op internetquote:
Wat is dezequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was leuk toen users van de KLB SC naar de relatie SC gingen, maar andersom hoeft niet.
Gelijk ook weer die PI, gvd zeg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was leuk toen users van de KLB SC naar de relatie SC gingen, maar andersom hoeft niet.
kan pas rond 1 uur vrij krijgen Gquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo met mijn bro en zijn door ons gestylde en geverfde volvo rijden, en smoken, meld je ziek, ik pik je op met 45 minuten
Oh, ik wilde al vragen of ze de enige dame was hier. Dan snap ik het wel. Territorium beschermen enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Cachie is echt een bitch als ze net wakker is, niet persoonlijk.
niks van aantrekken is even tanden laten zien ivm competitiequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Cachie is echt een bitch als ze net wakker is, niet persoonlijk.
Beetje respect voor oldbies hequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jouw ui doet me denken aan EO jongerendag dunno why
Ja, dat was wel het geval.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wilde al vragen of ze de enige dame was hier. Dan snap ik het wel. Territorium beschermen enzo.
dan ga ik zo eerst nog even wat neon verf aanbrengenquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan pas rond 1 uur vrij krijgen G
quote:In het Walt Disney World Resort in Orlando is een peuter van 2 door een alligator aangevallen.
blazen terwijl we blazen op de liinkerbaan gquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ga ik zo eerst nog even wat neon verf aanbrengen
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wilde al vragen of ze de enige dame was hier. Dan snap ik het wel. Territorium beschermen enzo.
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blazen terwijl we blazen op de liinkerbaan g
nou, ja, dame..quote:
opvallende bak dus, zou opvallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.![]()
hij is wel mooi fel groen en roze, met de vachtroller stukjes nog inde verf
Waarmee ga je assisteren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaag andere afdeling assisteren. Wel geinig.
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersquote:
Die zouden verboden moeten worden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.![]()
hij is wel mooi fel groen en roze, met de vachtroller stukjes nog inde verf
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
ok
je staat op mijn shitlist vanaf nu
Ja sws, daar staat deze sc om bekend hequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersDacht, misschien zijn er hier nog meer
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opvallende bak dus, zou opvallen
Ja, geen ideequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws, daar staat deze sc om bekend he
zie hoe pro alles afgetapedquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nette paintjob
zou kanjerhard toeteren als ik zie rijden hoor <3
Ik ben wel echt een uitzondering hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersDacht, misschien zijn er hier nog meer
je bent heel uitzonderlijk bedoel je?quote:
Routeplanning voor schepen. Iets met datatransmissie.quote:
Niet opgelet zeker toen Germano grappen maakte over mijn moeder, ze is dood.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt je moeder ook nog steeds tegen je dat je speciaal bent?
Oh sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet opgelet zeker toen Germano grappen maakte over mijn moeder, ze is dood. [ afbeelding ]
Hij past ook in jou, just sayin'quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Jullie passen wel bij elkaar. Just sayin'
quote:
Oh shitquote:
Nou ja geweldig dit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Oh shitDaar moet ik van wegblijven heb ik geleerd van mama
Ik ben ook aan het werk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben aan het werk toch dus tsss
Was half 7 wakker, dus ging maar filmpje kijkenquote:
Oef succes manquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Routeplanning voor schepen. Iets met datatransmissie.
tis wel waarquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking ;s
Wat is er raar aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking ;s
je hebt het geprobeerd met Noelquote:
Laat mij ook een keer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe niet zo lui
en doe even een normale ondertitel
Driequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel loempia's heb je al verkocht
wat gaat er verder vandaag nog gebeuren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was half 7 wakker, dus ging maar filmpje kijken
Nou boehoe.. heb je ook een keer wat te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zit al lang en breed weer op het werk joh
Je bent niet lelijk
Lullig is wel een groot woord voor 7 cm ..quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lullig is wel een groot woord voor 7 cm ..
Beetje leren. Verder niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat gaat er verder vandaag nog gebeuren?
snap ik, maar noel is echt een sexy beest hoorquote:
quote:
gewoon een beetje lanterfanten. mot kenne toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:26 schreef Chai het volgende:
KLB / Opleiding kiezen natte vingerwerk...
Haha deze weer.
Mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje en blauw ook echthaha
mooi toch.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb je goed geraden inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi toch.
voor een speciale gelegenheid?
gaan onze sporters daarmee naar rio ofzo?
Wel beetje jammer dat ie niet helemaal oranje isquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij is nogal vol van zichzelf.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een beetje lanterfanten. mot kenne toch?
i know.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nogal vol van zichzelf.
KLB / Opleiding kiezen natte vingerwerk...
Hee, jij hebt je ook nooit voorgesteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:
ook een keer wat te doen zegt zequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou boehoe.. heb je ook een keer wat te doen.
Dat staat er ook niet. En jij dan met je rare teksten?
wat wil je weten ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hee, jij hebt je ook nooit voorgesteld.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook een keer wat te doen zegt zewerk me de pleuris ja
Nou en.
welkomquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HoiIk ben TheGirlNextDoor maar de meesten noemen me Buurmeisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |