Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs he, een man in een gele nissan micra kan toch gewoon niet
Liever een man in een gele nissan micra dan een junk die afgezogen wordt door een Asian in een gele nissa micra.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ja want ik rij in een limousinequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
tis maar een auto hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?dan weet ik wat voor auto ik aan moet schaffen
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
In mijn 205 paste twee fietsen, twee weekendtassen en mijn penisquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsen![]()
compact cars kunnen bets ruim zijn
Zo'n vouwpenis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
dit was met een 65 inch heren fiets, ik was ook verbaastquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
ja janken om andermans auto bvquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja jonge sommige dingen doe je gewoon niet klaar
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
en dik mannetje in een groene twingo accepteer jij ook maar wil je zeggen
sorry dat mag nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.
ik doe het lekker tochquote:
Ga vakantie vieren ofzo fokjunkquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Liever een man in een gele nissan micra dan een junk die afgezogen wordt door een Asian in een gele nissa micra.
M'n vriendin ligt nog te slapen en ik heb geen hobby's.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren ofzo fokjunk
stop jij maarquote:
niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha pezu heeft een gele micra
aaaaight.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef zeer het volgende:
[..]
M'n vriendin ligt nog te slapen en ik heb geen hobby's.
jups, zo een is het gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ging toch op zoek naar waggie? al wat gevonden?
Ja, in het zuid westen dus valt wel mee, iets meer dan 4 uur treinen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaight.
je ging richting polen toch vandaag?
leuke auto's zijn dat als je 3 km per jaar rijdtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, zo een is het geworden
[ afbeelding ]
940
Een rots is niet veerkrachtig hoor. :squote:Op woensdag 15 juni 2016 08:38 schreef zeer het volgende:
Ben je dat ook echt? Ik dacht het ook te zijn 1,5 jaar lang. Maar op een gegeven moment kan je alle shit niet meer aan en ga je ten onder.
Ik ging ook over lijken, was een rots in de branding zeiden mijn vrienden, vonden dat ik altijd kalm bleef. Totdat de trein van reality komt... Choo choo motherfucker. Elk mens heeft z'n breekpunt.
Dus wat is nadeel van veerkrachtig zijn? Denken dat je alles kan hebben en niet stuk te krijgen bent, dat is het nadeel.
ruitenwissers voor de koplampenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, zo een is het geworden
[ afbeelding ]
940
aah een echte expert zie ik alquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke auto's zijn dat als je 3 km per jaar rijdt
Aah dat zou wel erg jammer zijn jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, in het zuid westen dus valt wel mee, iets meer dan 4 uur treinen.
Weet niet of daar internet heb trouwens.
je moet echt ventieldopjes professor zijn om te weten dat zulke auto's dorstig zijn jaquote:
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfdequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ruitenwissers voor de koplampen
onhandig zo'n auto met het stuur rechts in Nederlandquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfde
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordeligquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet echt ventieldopjes professor zijn om te weten dat zulke auto's dorstig zijn ja
ooh pezu
Want dan wordt 'ie op miraculeuze wijze zuiniger?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordelig
LPG neger, belgie kost gas 25 centquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Want dan wordt 'ie op miraculeuze wijze zuiniger?
Of heb je er LPG in zitten?
Da's wel een ander verhaal. Evengoed betaal je je wel scheel aan onderhoud aan oude grote auto's. Hoewel Volvo's natuurlijk nooit van hun leven onderhoud nodig hebben en 500k rijden op hun originele banden.quote:
beetje cruise toch hit me up je weet tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, de grill op de mijne is geheel chrome, en heeft stijltjes ipv vakjes, voor de rest hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |