Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff srs he, een man in een gele nissan micra kan toch gewoon niet
Liever een man in een gele nissan micra dan een junk die afgezogen wordt door een Asian in een gele nissa micra.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ja want ik rij in een limousinequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
tis maar een auto hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet zijn penis wel ziek groot zijn inderdaad.
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:22 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is voor jou de perfecte penis maat Chai?dan weet ik wat voor auto ik aan moet schaffen
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
In mijn 205 paste twee fietsen, twee weekendtassen en mijn penisquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Kleiner dan die Nissan wordt wel lastig, want met zo'n dikke lange slurf heb je de beenruimte wel hard nodig.
Had laatst een fiets vervoerd in een Daihatsu van vergelijkbaar formaat.Paste er zelf nog net in.
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een oud swiftje passen ook gewoon 2 fietsen![]()
compact cars kunnen bets ruim zijn
Zo'n vouwpenis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
dit was met een 65 inch heren fiets, ik was ook verbaastquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het paste alleen omdat de fiets zo klein is.
ja janken om andermans auto bvquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja jonge sommige dingen doe je gewoon niet klaar
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
en dik mannetje in een groene twingo accepteer jij ook maar wil je zeggen
sorry dat mag nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |