quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:02 schreef Lieutenant het volgende:
Nouja zeg het wel gewoon. Turken zijn veelal tof, veel toffer dan marocs in de omgang maar ze zijn wel eens overdreven en irritant nationalistisch. Rumi is objectief een Perzische Afghaan, zijn bekende geschriften zijn in het Perzisch geschreven en afkomstig uit Balch. Rumi is wel overleden in Turkije maar dat maakt Rumi geen Turk. Net zoals Newruz een Perzisch feest is zelfs al vieren sommigen het in Turkije. Adana is gejat van kebab kobide en ayran is gejat van doug.
asociaal gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:35 schreef Chai het volgende:
Er ligt er een keihard te snurken in de trein.
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezetquote:
snap ik. vind woensdag altijd zo'n semi-leuke dag. sla hem liefst ook snel overquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezet
Dat helpt niet hequote:Op woensdag 15 juni 2016 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had stiekem de kalender vandaag al op donderdag gezet
quote:
dudequote:
HAiquote:
danku.quote:
ja ik las het alquote:
Jaaa was heeeeelemaaal leip tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude![]()
hoe is het ?
en hier nog een smeuïge rel gemist?
het enige ronde in Zosk's gezichtquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mmm ja doe dat mondje maar open voor papa
en de kans dat je helaas kapot wordt gereden door een vrachtwagen...?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe dag, weer een nieuwe kans dat ik hopelijk kapot word gereden door een vrachtwagen
dat hoopt niemand hier natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:07 schreef Rozevla het volgende:
Weer een nieuwe dag, weer een nieuwe kans dat ik hopelijk kapot word gereden door een vrachtwagen
Oh wow, en dat op de vroege morgenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mmm ja doe dat mondje maar open voor papa
Heerlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker ochtendgeil toch mmm lekker kroepoekje van me
Als Zosk slim is doet hij wat sambal op z'n lippen (hij is daar toch immuun voor) en brandt jouw wimpie er af.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groot, woon bij distributie centrumquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef zeer het volgende:
[..]
en de kans dat je helaas kapot wordt gereden door een vrachtwagen...?
Jawelquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat hoopt niemand hier natuurlijk
hij is Aziaat tuurlijk is hij slim duhhhhquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Als Zosk slim is doet hij wat sambal op z'n lippen (hij is daar toch immuun voor) en brandt jouw wimpie er af.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |