Gus is zo tof.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nagebleven
Je gaat smullen vriendinquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben bij S02E04 dus heb nog heel wat te kijken
Wel buitenlander en of moslim?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee gewoon, zomaar.
Geen Turk
Same here maar ze weet al van het bestaan af van Saul. Kijk je BCS?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil niks spoilen voor haar
Nee ik keek een stukje van aflevering 1 maar haakte afquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:38 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Same here maar ze weet al van het bestaan af van Saul. Kijk je BCS?
WUT?! Snap dat je erin moet komen maar veel BB-fans bleven doorkijken want BCS is net als BB een vrij trage serie maar met hele grote hoogtepunten, dus kijken zeker waard, wil gren sppilers vertellen maar er komen veel toffe character terug in seizoen twee en drie. Als je BB tof vind moet je sowieso aflevering Hawaï Five-O kijken, echte BB-vibe.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik keek een stukje van aflevering 1 maar haakte afmoest ik verder kijken ?
Rumi was een Turk zeiden ze!quote:
Wat ben je voor de andere helft want ga nu iets zeggen en wil niet dat je half Turks blijkt te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Rumi was een Turk zeiden ze!
Over je topic; ja er is altijd minder respect geweest voor alevieten,Shia, soefi's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |