Best tof maar zeker niet zo goed als The Wire, BB etc. Jij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij vindt house of cards ook tof denk ik ?
NHTV?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vrijetijdsmanagement en communicatie. 7 jaar
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:21 schreef Drug het volgende:
[..]
films en games is wel vet, series niet zo, soprano's was toen sick maar is gedateerd nu
ik kijk niet echt tvquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:17 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Best tof maar zeker niet zo goed als The Wire, BB etc. Jij?
Oeh over 2 dagen nieuw seizoen van Orangequote:Op woensdag 15 juni 2016 02:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:23 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, welke series kijk je nu? Heel wat series hebben heel wat inspiratie gepakt van Sopranos, en niet alleen mafia-tv-series.
En dan alles kijken in 1 a 2 dagen en dan weer 1 jaar wachten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh over 2 dagen nieuw seizoen van Orange
Ik ga sowieso eerst Breaking Bad afkijken, ik kijk maar 1 ding tegelijk haha.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En dan alles kijken in 1 a 2 dagen en dan weer 1 jaar wachten?
Scandal ging nergens meer over na seizoen een.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mweh, ik ben verder van de wijvenseries: scandal, Orange is te New black etc.
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nageblevenquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerst Breaking Bad afkijken, ik kijk maar 1 ding tegelijk haha.
Ben bij S02E04 dus heb nog heel wat te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Succes dat is ZO een toffe serie. Is me echt nagebleven
Jep hoezo? Jij bent Turk toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?
en jij?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie net je topic over soennisme in NWS. Ben je zelf moslim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |