wat lijkt je leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
over jouw shake, je suiker cravings, mijn twee pizza's of mijn tekort aan cal vandaag?
topserie !quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
ik heb the wire ook niet gezien
doe jij maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een combi, jij mag weten welke
Hij zou Django spelen maar ging niet vanwege opnameschema van BE.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
ik heb the wire ook niet gezien
ik heb 2x geprobeerd om game of thrones te kijken maar ik vond aflevering 1 zo saai dat ik was gekapt. Ondanks dat bijna de hele wereld hartziektes krijgt van de serie door de spanningquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk alleen game of thrones en black sails, heb ik mijn handen al vol aan
o ik vond het gelijk al wel leuk, maar vooral seizoen 2 t/m 5 zijn leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik heb 2x geprobeerd om game of thrones te kijken maar ik vond aflevering 1 zo saai dat ik was gekapt. Ondanks dat bijna de hele wereld hartziektes krijgt van de serie door de spanning
doe alles maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik kiezen of topic maken?
anders combi van alle 4
Ik moet echt kijken maar toch...vond het immens saai.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ik vond het gelijk al wel leuk, maar vooral seizoen 2 t/m 5 zijn leuk
6 valt nogal tegen vind ik
Je moet wel echt je kop erbij houden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:06 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet veel mensen op FOK! waarderen T Wire Omar is wel legendarisch character.
ik hou niet van topic openenquote:Op woensdag 15 juni 2016 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe alles maar
Ik heb ook nog pijn in m'n rug
tsja Chloroform zei hetzelfde over aflevering 1, heeft ze zich doorheen geworsteld en is nu ergens in seizoen 5quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet echt kijken maar toch...vond het immens saai.
[..]
Je moet wel echt je kop erbij houden.
Inderdaad, heel subtiel vandaar dat niet iedereen dat een toffe tv-serie vindt. Zegt de 'Where's Wallace at String?' je iets?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet echt kijken maar toch...vond het immens saai.
[..]
Je moet wel echt je kop erbij houden.
ugh oke fine! ik kijk morgen. Ik kom bij je terug. Mocht dit een verslaving worden dan ben JIJ aansprakelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja Chloroform zei hetzelfde over aflevering 1, heeft ze zich doorheen geworsteld en is nu ergens in seizoen 5
quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ugh oke fine! ik kijk morgen. Ik kom bij je terug. Mocht dit een verslaving worden dan ben JIJ aansprakelijk.
Dat is toch die gast?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:10 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Inderdaad, heel subtiel vandaar dat niet iedereen dat een toffe tv-serie vindt. Zegt de 'Where's Wallace at String?' je iets?
ik rapporteer nog terug naar je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]die schuld neem ik graag op me
Ja toffe scène uit seizoen een.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is toch die gast?
[..]
ik rapporteer nog terug naar je.
mijn studieschuld ook?quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]die schuld neem ik graag op me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |