2500? Dan zou ik toch voor de Micra gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet iig wat meer nadenken voordat je post want, nee juist met 25.00 km jaar is deze auto voordelig
ja 940 is bijzonder voordelig in onderhoud voor zo'n slagship, voordeel is dat ik veel zelf kanquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Da's wel een ander verhaal. Evengoed betaal je je wel scheel aan onderhoud aan oude grote auto's. Hoewel Volvo's natuurlijk nooit van hun leven onderhoud nodig hebben en 500k rijden op hun originele banden.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
ja 940 is bijzonder voordelig in onderhoud voor zo'n slagship, voordeel voorwaarde is dat ik veel zelf kan
ik ben 2 meter nog ietsquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
2500? Dan zou ik toch voor de Micra gaan.
Welke van de twee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja waarom denk je anders dat ie op mn lijstje staat
ook wel, maar ik vind aan zo'n auto klussen leuk dus ik reken het als voordeel ;Pquote:
echt he. vroeger toen hij nog een voederbietel was leek het nog mee te vallen..quote:
ja daarom die 940, ik moet me lul naar achter gooien en mag niet in de knup komenquote:
ik word gewoon niet goed begrepenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. vroeger toen hij nog een voederbietel was leek het nog mee te vallen..
ik ga zo met mijn bro en zijn door ons gestylde en geverfde volvo rijden, en smoken, meld je ziek, ik pik je op met 45 minutenquote:Op woensdag 15 juni 2016 08:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje cruise toch hit me up je weet toch
rolls roycequote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee,meer dat het mij geen ene moer boeit wat voor auto iemand zich wil verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |