Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wilde al vragen of ze de enige dame was hier. Dan snap ik het wel. Territorium beschermen enzo.
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blazen terwijl we blazen op de liinkerbaan g
nou, ja, dame..quote:
opvallende bak dus, zou opvallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.![]()
hij is wel mooi fel groen en roze, met de vachtroller stukjes nog inde verf
Waarmee ga je assisteren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaag andere afdeling assisteren. Wel geinig.
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersquote:
Die zouden verboden moeten worden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een oude 240 polar, die blaast niet heel hard meer anders ridjt hij 1 op shell.![]()
hij is wel mooi fel groen en roze, met de vachtroller stukjes nog inde verf
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
ok
je staat op mijn shitlist vanaf nu
Ja sws, daar staat deze sc om bekend hequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersDacht, misschien zijn er hier nog meer
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
opvallende bak dus, zou opvallen
Ja, geen ideequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws, daar staat deze sc om bekend he
zie hoe pro alles afgetapedquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nette paintjob
zou kanjerhard toeteren als ik zie rijden hoor <3
Ik ben wel echt een uitzondering hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd waar sommige users die 'bij ons' kwamen binnen vallen vandaan kwamen. Leken me gezellige usersDacht, misschien zijn er hier nog meer
je bent heel uitzonderlijk bedoel je?quote:
Routeplanning voor schepen. Iets met datatransmissie.quote:
Niet opgelet zeker toen Germano grappen maakte over mijn moeder, ze is dood.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zegt je moeder ook nog steeds tegen je dat je speciaal bent?
Oh sorryquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet opgelet zeker toen Germano grappen maakte over mijn moeder, ze is dood. [ afbeelding ]
Hij past ook in jou, just sayin'quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Jullie passen wel bij elkaar. Just sayin'
quote:
Oh shitquote:
Nou ja geweldig dit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Oh shitDaar moet ik van wegblijven heb ik geleerd van mama
Ik ben ook aan het werk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben aan het werk toch dus tsss
Was half 7 wakker, dus ging maar filmpje kijkenquote:
Oef succes manquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Routeplanning voor schepen. Iets met datatransmissie.
tis wel waarquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking ;s
Wat is er raar aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking ;s
je hebt het geprobeerd met Noelquote:
Laat mij ook een keer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe niet zo lui
en doe even een normale ondertitel
Driequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel loempia's heb je al verkocht
wat gaat er verder vandaag nog gebeuren?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was half 7 wakker, dus ging maar filmpje kijken
Nou boehoe.. heb je ook een keer wat te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zit al lang en breed weer op het werk joh
Je bent niet lelijk
Lullig is wel een groot woord voor 7 cm ..quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lullig is wel een groot woord voor 7 cm ..
Beetje leren. Verder niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat gaat er verder vandaag nog gebeuren?
snap ik, maar noel is echt een sexy beest hoorquote:
quote:
gewoon een beetje lanterfanten. mot kenne toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:26 schreef Chai het volgende:
KLB / Opleiding kiezen natte vingerwerk...
Haha deze weer.
Mooi.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje en blauw ook echthaha
mooi toch.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb je goed geraden inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi toch.
voor een speciale gelegenheid?
gaan onze sporters daarmee naar rio ofzo?
Wel beetje jammer dat ie niet helemaal oranje isquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij is nogal vol van zichzelf.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een beetje lanterfanten. mot kenne toch?
i know.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nogal vol van zichzelf.
KLB / Opleiding kiezen natte vingerwerk...
Hee, jij hebt je ook nooit voorgesteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:
ook een keer wat te doen zegt zequote:Op woensdag 15 juni 2016 09:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou boehoe.. heb je ook een keer wat te doen.
Dat staat er ook niet. En jij dan met je rare teksten?
wat wil je weten ;squote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hee, jij hebt je ook nooit voorgesteld.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook een keer wat te doen zegt zewerk me de pleuris ja
Nou en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |