SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja, het is vroeg, had ook liever nog even blijven liggen, maar slaap is ook hier een kostbaar goed momenteel.quote:
Maar Doe Maar is dan wel weer leuk om live mee te maken, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is vroeg, had ook liever nog even blijven liggen, maar slaap is ook hier een kostbaar goed momenteel.
Vanavond ook nog Doe Maar in de Sicko op het program, dus het wordt een lange dag...
Ik weet het niet, mw. MM wilde graag en ik begeleid haar...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar Doe Maar is dan wel weer leuk om live mee te maken, denk ik.
Veel plezier in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mw. MM wilde graag en ik begeleid haar...
Sinds de hype vanaf 1981 heb ik ze niet meer willen zien, omdat het spontane er voor mij toen wel af was.
We gaan het beleven...
druk dagje voor de boeg dusquote:
Maar je hebt wel de eer om Mw MM te mogen begeleiden vandaagquote:
Dat is een heel grote eer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de eer om Mw MM te mogen begeleiden vandaag
Ik heb er het volste vertrouwen in, be a gentlemanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een heel grote eer.
Ik zal proberen die taak zo goed mogelijk te vervullen...
kijk eens naar de TTquote:
te luiquote:
Jij had de lapoquote:
* just me is niet te chanterenquote:
Wel te charteren? Voor golf ofzo?quote:
(bijna) altijd en voor een biertje ookquote:
Hè dat is fijn, weer iemand blij gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij, de vloeren worden opgehaald door iemand die ze goed kan gebruiken, weer dankzij de contacten van de buurvrouw.
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:12 schreef Karzai het volgende:
Topic is de laatste tijd wel vaker nogal dood ikzelf zit meestal als ik uit werk kom op internet tussen 4 en 7 daarna heb ik meestal genoeg muziek gehad maar vanavond is voor mij een goede dag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even terugkomen op mijn draaibeurt gisteren en de toekomst wat dat betreft:
Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.
Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.
Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.
Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?
Ik hoor graag van jullie.
ik zou, als relatieve buitenstaander, zeggen dat er ook op die vaste dagen ruimte is, beetje afspreken wie welk tijdstip pakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
Zo ben ik min of meer op de maandag terecht gekomen...
Allereerst: sterkte op het huisfront!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
-knip-
Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?
Ik hoor graag van jullie, mag ook via DM.
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even terugkomen
<knip>
Hi Mad, Eigenlijk maakt voor mij de dag helemaal niet zoveel uit. Mijn lief draait 5ploegendiensten, en als ik dan alleen thuis ben en niet lees, creatief met kurk bezig ben of wat met de piano rommel, vind ik het fijn om dan even bij Fok! binnen te wippen. Daarnaast komt dochter ook regelmatig onverwacht langs, of er komt weer wat anders tussen (of ik vergeet de tijd gewoon) waardoor ik óf te laat kom aankakken, of het helemaal laat afweten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.
Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.
Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.
Ze werden wel gewaardeerd hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...
Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.
Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aanvankelijk wilde iki shows ook vooruit plannen, maar live draaien bevalt me toch beter.
Gezien de reacties eerder leek me dat ook, ik ben ook niet op zoek naar complimenten of zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze werden wel gewaardeerd hoor.
En have fun....
je doet maarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien..
Ik heb nog niet zo'n grote pool aan mp3s dus ik doe wel wat aan voorbereiding, maar meestal draai ik het wel ad hoc aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.
Mijn niet vooraf geplande shows zijn ook altijd ad hoc, zoals van de meesten hier.
Een kapstokje is dan soms wel handig...
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even reageren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
Zo ben ik min of meer op de maandag terecht gekomen...
Ik vraag me af of dat nog zo leuk zal zijn als vóór 'Doris Day en Andere Stukken' en de daarop volgende massa hysterie. Ik vrees voor veel Toppers-aanhangers die massaal gaan meegillen vanavond...quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Even reageren.
Allereerst sterkte thuis, de komende tijd, Mad.[ afbeelding ]
Balen natuurlijk dat er weinig luisteraars zijn, vooral als een show van te voren aangekondigd is.
Op maandag is het denk ik sowieso een minder drukke dag (als ik de historie even bekijk). Ik zelf krijg vast op maandag bezoek. Dat ik op donderdag draai, plan ik meestal pas in op de dag zelf als er niemand ingepland staat. Je bent dus voor wat mij betreft vrij om die te nemen. Ik moet je echter wel waarschuwen dat het op donderdag best wisselt qua luisteraars. De ene week volle bak, de andere mag je blij zijn met 5.
Voor vanavond alvast veel plezier.
Doe Maar alsof het leuk isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nog zo leuk zal zijn als vóór 'Doris Day en Andere Stukken' en de daarop volgende massa hysterie. Ik vrees voor veel Toppers-aanhangers die massaal gaan meegillen vanavond...
In ieder geval totdat de bom valt.quote:
Leuk joh, veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...
Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.
Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
oh my godquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo leuk als afgelopen weekend tijdens Pinkpop?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo leuk als afgelopen weekend tijdens Pinkpop?
[ afbeelding ]
Iedere avond is er wel wat te doen, maar de vakantietijd begint aan te breken na een tijd van vrije maandagen met voornamelijk mooi weer, het zou ook aan het seizoen kunnen liggen dat er gewoon minder vaste luisteraars zijn die blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, de maandagavond vind ik juist wel prettig. Normaal is er dan weinig of niets te doen, dus is jouw show iets om naar uit te kijken.![]()
Succes met de thuissituatie en heel veel plezier vanavond!
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknownquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedere avond is er wel wat te doen, maar de vakantietijd begint aan te breken na een tijd van vrije maandagen met voornamelijk mooi weer, het zou ook aan het seizoen kunnen liggen dat er gewoon minder vaste luisteraars zijn die blijven hangen.
Iedereen plant dingen vooruit en er is niks aangekondigd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknown
1 eenzame luisteraar
Programma van vandaag
Guppy request
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknown
1 eenzame luisteraar
Programma van vandaag
Guppy request
Spontaan draaien wil nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen plant dingen vooruit en er is niks aangekondigd.
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!quote:
Neuh ik heb donderdag al een plekje staan en ik wil mn kruit niet verschieten, ik wil sws de geluidskwalitiet van de nummers na gaan voordat ik er wat van ga draaien en als er dan geen luisteraars beschikbaar zijn ga ik gewoon wat klooien met de software.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spontaan draaien wil nog wel eens voorkomen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!In totaal maar 7 kilo...dan kan ik mooi wat van mijn spullen erbij proppen.
7 kilo? Neemt ie 5 kilo aardappelen mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!In totaal maar 7 kilo...dan kan ik mooi wat van mijn spullen erbij proppen.
Bedoelde jou er niet specifiek mee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik heb donderdag al een plekje staan en ik wil mn kruit niet verschieten, ik wil sws de geluidskwalitiet van de nummers na gaan voordat ik er wat van ga draaien en als er dan geen luisteraars beschikbaar zijn ga ik gewoon wat klooien met de software.
Als ik mn hele cd verzameling geripped had staan, had je mij ook mee kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedoelde jou er niet specifiek mee hoor.Meer een algemene opmerking, zoals knok en Piet nog wel eens spontaan beginnen te draaien. Mad ook trouwens. Muis ook en ik soms ook wel.
Tijdrovend klusje hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik mn hele cd verzameling geripped had staan, had je mij ook mee kunnen rekenen.
Je had me moeten zienquote:
Jong, hij moet toch plaatjes schieten!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
7 kilo? Neemt ie 5 kilo aardappelen mee?Wat heeft ie nog meer dan 1 onderbroek, een korte broek, tandenborstel, slippers en een shirt dan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat ik zover ben, heeft mn pc het ws weer begeven.
Oh ja! Dan valt 7 kilo ineens wel mee. Hij heeft lenzen die meer wegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jong, hij moet toch plaatjes schieten!
anti-depressiva?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Piet heeft wel wat in de aanbieding denk ik.
quote:
Klopt niet wat ik zei...de camera gaat als handbagage. Ik vroeg net wat ie allemaal mee had, en het viel toch wel mee. Wat jij zei, maar dan een aantal meer, plus nog1 lange en1 korte broek extra, sandalen, waterschoenen en soks. Mijn koffer weegt zelf al ruim 6.5 kilo en dus kan ik maar 13.5 kg meenemen. Ik prop ém vol met lichte flodders...dan kan er terug nog voldoende bij wat ik daar niet kon laten liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja! Dan valt 7 kilo ineens wel mee. Hij heeft lenzen die meer wegen.
Dat is best een leuk idee! Wat is jullie badkamer trouwens mooi geworden Symph.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Als de boel in huize ddm/symph weer een beetje op orde is ben ik wel weer van plan om terug te komen op de dinsdagavond.
Wat ook nob kan is samen een avond vullen, ook leuk om op elkaar in te spelen eventueel.
Ik ga nu mijn studio afbreken
Nog een paar dagen, dan kan je al van Griekse muziek genieten. Misschien wel een aardig idee voor een show bij Radio 49.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klopt niet wat ik zei...de camera gaat als handbagage. Ik vroeg net wat ie allemaal mee had, en het viel toch wel mee. Wat jij zei, maar dan een aantal meer, plus nog1 lange en1 korte broek extra, sandalen, waterschoenen en soks. Mijn koffer weegt zelf al ruim 6.5 kilo en dus kan ik maar 13.5 kg meenemen. Ik prop ém vol met lichte flodders...dan kan er terug nog voldoende bij wat ik daar niet kon laten liggen.
Dat is ook een leuk plan, Symph. Succes met afbreken en doe voorzichtig!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Als de boel in huize ddm/symph weer een beetje op orde is ben ik wel weer van plan om terug te komen op de dinsdagavond.
Wat ook nob kan is samen een avond vullen, ook leuk om op elkaar in te spelen eventueel.
Ik ga nu mijn studio afbreken
In hoogte verstelbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En straks geen studio meer helemaal op zolder, maar gewoon op de eerste verdieping, het bureau is al geleverd http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29084966/
Het ziet er allemaal gelikt uit daar en binnen 2 weken kunnen jullie ervan gaan genieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, zodat het meubel met het mengpaneel en toetsenbord er onder geschoven kan worden
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal gelikt uit daar en binnen 2 weken kunnen jullie ervan gaan genieten.Helemaal gesloopt nu zeker, Ddm?
De laatste loodjes wegen het zwaarst. Nogmaals succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.
Het is nog wat vroeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt me leuk om te gaan draaien nu er geen luisteraar aanwezig is.
Leuk! Ik zal wel weer omlazeren door de Ouzo of tijdens een dans. Vorige keer viel ik bijna om tijdens een boottochtje toen we daar een of ander drankje kregen en daarna was er een diner, en tuurlijk werd ik meegetrokken om mee te doen aan de Sirtaki.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, dan kan je al van Griekse muziek genieten. Misschien wel een aardig idee voor een show bij Radio 49.
Sterkte dan...valt allemaal niet mee, maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.
1 eenzame luisteraarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt me leuk om te gaan draaien nu er geen luisteraar aanwezig is.
Maakt mij niet uit hoor. Zou jij me in willen roosteren, Piet?quote:
Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph mag in de buurt van bepaalde collega's geen koffie meer drinken, hij laat het steeds uit zijn handen vallen. Tablet is ook al gesneuveld, en hij kneep vorige week een bekertje karnemelk fijn. Gaat echt fantastisch. Het is op zijn werk ook bizar druk met regelmatig overwerken ipv een dagje vrij kunnen nemen om te klussen. Op mijn verhuisdag kan hij gelukkig vrij nemen, op zijn eigen verhuisdag niet.
Oeh, dat ziet er wel erg prettig uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal wel weer omlazeren door de Ouzo of tijdens een dans. Vorige keer viel ik bijna om tijdens een boottochtje toen we daar een of ander drankje kregen en daarna was er een diner, en tuurlijk werd ik meegetrokken om mee te doen aan de Sirtaki.![]()
Terug ging ook lekker, want om het appartement te bereiken moesten we over een hele steile weg en dan helemaal naar boven strompelen want we zaten bijna bovenaan op de berg.
Hier gaan we heen
Stalen handen gekregen door het klussen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph mag in de buurt van bepaalde collega's geen koffie meer drinken, hij laat het steeds uit zijn handen vallen. Tablet is ook al gesneuveld, en hij kneep vorige week een bekertje karnemelk fijn. Gaat echt fantastisch. Het is op zijn werk ook bizar druk met regelmatig overwerken ipv een dagje vrij kunnen nemen om te klussen. Op mijn verhuisdag kan hij gelukkig vrij nemen, op zijn eigen verhuisdag niet.
Ja, ik kan wel beroerdere plekken bedenken....Lelystad of zo. Oh, 20:10...moet ma bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er wel erg prettig uit.
half juli begint de vakantie van Symph, 5 weken, dus dat komt wel goed. En net ervoor een saunadagje met de bon van mijn kerstpakket. Het is altijd idioot druk op zijn werk in de aanloop naar de zomervakantie, maar dit jaar is het erger vanwege een nieuw programma en trainingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heeft nergens meer iets mee te maken.Zou wel zo prettig zijn als jullie na de verhuizing eens een tijdje vrij konden nemen om bij te tanken.
Succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel beroerdere plekken bedenken....Lelystad of zo. Oh, 20:10...moet ma bellen.
Oh, dat schiet al aardig op. Het kwam wel beroerd uit ook precies tijdens de verhuizing, maar ja, daar is niets meer aan te veranderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
half juli begint de vakantie van Symph, 5 weken, dus dat komt wel goed. En net ervoor een saunadagje met de bon van mijn kerstpakket. Het is altijd idioot druk op zijn werk in de aanloop naar de zomervakantie, maar dit jaar is het erger vanwege een nieuw programma en trainingen.
Nee, ik ben er de hele middag geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hang jij er aan de lijnLeg neer nou!!
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben er de hele middag geweest.
Ja, ik denk ook dat het die schreeuwlelijk is, want die hangt sinds het laatste nieuws om de paar dagen aan de telefoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.
1 nummer in de wachtrij!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:18 schreef Annagh het volgende:
Plaatje voor je aangevraagd terwijl ik de enige eenzame gupluisteraar ben.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 nummer in de wachtrij!
Emerson, Lake & Palmer
Oh, maar ons kaaswijf is echt ergquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kan die nou vreselijk zijn? ik gok op Almere.
Ik zet em net aan, gebruik ook VLC, en ik heb ook geen geluid. Dacht dat het aan mijn laptop lag.quote:
Ja, maar ik hoor hen niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Emerson en Palmer luisteren opeens mee.
Die heb ik van de week al gehad, en vanmorgen werkte VLC gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik VLC net opende kreeg ik een update bericht.
Werkt weer hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al gehad, en vanmorgen werkte VLC gewoon.
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Schrik me rot...dinkie stond kneiterhard.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:30 - 22:30 DJ Lucky2Bastard Sounds
Ja, jaquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.
Ow, dan moet ik gauw uien kijken, moeders bellen en Lucky luisteren. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:30 - 22:30 DJ Lucky2Bastard Sounds
niets is beter dan claudia.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
Maar ik kreeg te horen dat er NIETS te horen was
Doe mij maar niets dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
Was er ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
OK, zal ik de volgende keer een verzoekje inschieten bij Gup en de boel pas resetten als ik zie dat het verzoekje voorbij komtquote:
Ik vond het wel rustig toen ik ging luisterenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was er ook niet.Oh hallo A'damse juffrouw.
Sommigen alleen meer dan anderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen wansmaak.
Gup weet altijd heel goed shows af te breken met een nummer dat haaks staat op de show die net afgerond is, een betje ala claudia dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Claudia valt in ieder geval in de categorie blijft in Gup
Natuurlijk werkt hetquote:
Irene Moorsquote:
Dat laatste toch wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het
Ow wacht, SSD-laptop
Géén typefout gemaakt
Daarvoor heb je toch een paspoort?quote:
Nu ga ik op de tags lettenquote:
't is niet leuk meer, nu je weet hoe je de tags kunt aanpassenquote:
Oh, zijn die er ook al?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee vout draait boeren die zich niet omhooggevallen gedragen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is niet leuk meer, nu je weet hoe je de tags kunt aanpassen
Komt (denk ik) zat voorbij wat je niet kent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik let op dingen, unknown iteresseert me als ik het niet ken, anders is het niet unknown
Bij jou, iets tussen door sluipen? Nah, heb je al teveel routine voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is waar, maar er kan van alles tussendoor sluipen, want alles is vers, inclusief de installatie.
Echt niet, in deze tag staat al een fout die ik net pas zie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij jou, iets tussen door sluipen? Nah, heb je al teveel routine voor
21firstreetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet, in deze tag staat al een fout die ik net pas zie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De meeste vallen naar beneden van de barkruk na avond zuipen.
Klinkt als een paar exclusieve sportsokken met levenslange garantie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
FLUSSOX!
ik weet niet hoe het smaakt, maar het komt er lekker uit.
Zou je die ook binnenstebuiten kunnen aantrekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als een paar exclusieve sportsokken met levenslange garantie.
Trut.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je die ook binnenstebuiten kunnen aantrekken
Elke sok kun je binnestebuiten aantrekken, of dat verstandig is is een tweede.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hij ook al?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Dat is ook niet netjes van je L2B.quote:
ik wilde dat net zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet netjes van je L2B.
Was toeval, het ging om de sokken, Melt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet netjes van je L2B.
Proestquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was toeval, het ging om de sokken, Melt.
Tuurlijk..... zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was toeval, het ging om de sokken, Melt.
Niet buitenstebinnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik.. ik... ben er helemaal binnenstebuiten van.
Leuk 11!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is nu niet thuis maar schakelt straks in
* MaryMouse schrikt wakkerquote:
Ach, ik heb vandaag denk ik wel weer lang genoeg geslapenquote:
Waar heb je de kapper gelaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik moest mn kapsalon ff naar binnen werken.
Dat was het voorgerechtquote:
Lucky2Bastard sap. 100% geconcentreerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet me af en toe concentreren, dat is een vervelende bijkomstigheid.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky2Bastard sap. 100% geconcentreerd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky2Bastard sap. 100% geconcentreerd.
ik zou daar helemaal niet op kunnen komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe kom je dáár nu weer zo snel op.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik moest mn kapsalon ff naar binnen werken.
Dat verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou daar helemaal niet op kunnen komen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe kom je dáár nu weer zo snel op.
Volgens mij juist wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit. Dat blijkt wel weer.
Ik moest naar boven omdat echtgenoot iets riep...en toen bleek het alleen jeuk op zijn rug te zijn op een plekje waar hij zelf niet bij kon.quote:
Iedereen heeft wel eens een luie periode.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje kunnen slapen, of ging het weer knudde?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wasmachine?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik moest naar boven omdat echtgenoot iets riep...en toen bleek het alleen jeuk op zijn rug te zijn op een plekje waar hij zelf niet bij kon.en toen meteen maar de wasmachine aangeslingerd toen ik toch boven was.
Ja, een knop is zo 2005quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wascmachine?
Nee, aan echtgenoot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wasmachine?
mijn vriendin wil altijd de wasmachine draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wasmachine?
Rulert!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin wil altijd de wasmachine draaien
Hé Rulerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje kunnen slapen, of ging het weer knudde?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.
Nee, nu een nieuwe dreunquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Is dit nog dezelfde dreun zeg maar als vijf minuten geleden? Ik hoor het niet meer.
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Potverquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Is dit nog dezelfde dreun zeg maar als vijf minuten geleden? Ik hoor het niet meer.
Vervelend voor je joh...hopelijk ben je weer snel nieuw. Bij mij wil Echinaforce nog wel eens helpen als ik gammel ben en me grieperig voel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.
En dan beweren dat je niet lekker bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?
Da's inderdaad helemaal niet leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb hooikoorts en dat is niet leuk met buitenwerk tenzij het regent wat dan ook weer niet leuk is.
L2Bquote:
muisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Ruler
Maar jij mag toch wel de plaatjes draaien?
ja, dat geef ik ook altijd aan, maarja ze houdt het wel volquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's inderdaad helemaal niet leuk
Wachten op de sneeuw dus?
hier kwam het net met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb hooikoorts en dat is niet leuk met buitenwerk tenzij het regent wat dan ook weer niet leuk is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.
Dus je bent het hele seizoen de lul, met die hooikoorts. Ben je klaar mee zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.
en die uren worden zeker niet doorbetaald?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef Annagh het volgende:
[..]Dat ligt er maar helemaal aan in wat voor achterkant het gaat. Een miniwasje kan er met wat proppen wel in.
hier zo'n beetje 3 uur lang vanmiddag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier kwam het net met bakken uit de lucht
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?
volgens mij is het vanmiddag redelijk droog geweest, maar ik ben meeste tijd binnen geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier zo'n beetje 3 uur lang vanmiddag.
Dat is iets voor Knokkels..... daar zit zure koffie koffiezuur in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Vervelend voor je joh...hopelijk ben je weer snel nieuw. Bij mij wil Echinaforce nog wel eens helpen als ik gammel ben en me grieperig voel.
Hè bah, Schrobbelèrquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
Ik heb maar even een Schrobbelèr genomen tegen de keelpijn.
Goed plan, ik ga ook aan de drank, anders mislukt er nooit wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
ik weet nog niet eens welke pollen het zijn, kan moeilijk iedere boom en elk grasveld in de fik zetten..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?
Nah, dan wil ie meteen een thermoskan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is iets voor Knokkels..... daar zit zure koffie koffiezuur in.
bonfirequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens welke pollen het zijn, kan moeilijk iedere boom en elk grasveld in de fik zetten..
Da's een stuk lekkerder dan Echinaforce!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
Een mega kan, met het advies van Ddm: inclusief bloemetjesmotief.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nah, dan wil ie meteen een thermoskan.
Smaakt de koffie zuurder door een bloemetjesmotief?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een mega kan, met het advies van Ddm: inclusief bloemetjesmotief.
Nóg niet op die zooi?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
Ik neem vast een dubbele dropshot voor het geval ik keelpijn krijg.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
Ik neem vast een dubbele dropshot voor het geval ik keelpijn krijg.
quote:
Dat lijkt me ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Da's een stuk lekkerder dan Echinaforce!
Ah.... jij bent nummer 2 die dat niet te drinken vind.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... jij bent nummer 2 die dat niet te drinken vind.
Met het design wat Ddm voor ogen had wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smaakt de koffie zuurder door een bloemetjesmotief?
Zeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... jij bent nummer 2 die dat niet te drinken vind.
quote:
Welkom thuis Elfquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is thuis en ingeschakeld
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Lucky.....
Je moet wat drinken hoor, je mixt te goed, ik hoorde niet dat er een nieuw liedje begonnen was
Goedenavond 11.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Goede avond.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zuinig zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nope...dropshot is nog niet op en de koffielikeur ook niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |