1 eenzame luisteraarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt me leuk om te gaan draaien nu er geen luisteraar aanwezig is.
Maakt mij niet uit hoor. Zou jij me in willen roosteren, Piet?quote:
Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph mag in de buurt van bepaalde collega's geen koffie meer drinken, hij laat het steeds uit zijn handen vallen. Tablet is ook al gesneuveld, en hij kneep vorige week een bekertje karnemelk fijn. Gaat echt fantastisch. Het is op zijn werk ook bizar druk met regelmatig overwerken ipv een dagje vrij kunnen nemen om te klussen. Op mijn verhuisdag kan hij gelukkig vrij nemen, op zijn eigen verhuisdag niet.
Oeh, dat ziet er wel erg prettig uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal wel weer omlazeren door de Ouzo of tijdens een dans. Vorige keer viel ik bijna om tijdens een boottochtje toen we daar een of ander drankje kregen en daarna was er een diner, en tuurlijk werd ik meegetrokken om mee te doen aan de Sirtaki.![]()
Terug ging ook lekker, want om het appartement te bereiken moesten we over een hele steile weg en dan helemaal naar boven strompelen want we zaten bijna bovenaan op de berg.
Hier gaan we heen
Stalen handen gekregen door het klussen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph mag in de buurt van bepaalde collega's geen koffie meer drinken, hij laat het steeds uit zijn handen vallen. Tablet is ook al gesneuveld, en hij kneep vorige week een bekertje karnemelk fijn. Gaat echt fantastisch. Het is op zijn werk ook bizar druk met regelmatig overwerken ipv een dagje vrij kunnen nemen om te klussen. Op mijn verhuisdag kan hij gelukkig vrij nemen, op zijn eigen verhuisdag niet.
Ja, ik kan wel beroerdere plekken bedenken....Lelystad of zo. Oh, 20:10...moet ma bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er wel erg prettig uit.
half juli begint de vakantie van Symph, 5 weken, dus dat komt wel goed. En net ervoor een saunadagje met de bon van mijn kerstpakket. Het is altijd idioot druk op zijn werk in de aanloop naar de zomervakantie, maar dit jaar is het erger vanwege een nieuw programma en trainingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heeft nergens meer iets mee te maken.Zou wel zo prettig zijn als jullie na de verhuizing eens een tijdje vrij konden nemen om bij te tanken.
Succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel beroerdere plekken bedenken....Lelystad of zo. Oh, 20:10...moet ma bellen.
Oh, dat schiet al aardig op. Het kwam wel beroerd uit ook precies tijdens de verhuizing, maar ja, daar is niets meer aan te veranderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
half juli begint de vakantie van Symph, 5 weken, dus dat komt wel goed. En net ervoor een saunadagje met de bon van mijn kerstpakket. Het is altijd idioot druk op zijn werk in de aanloop naar de zomervakantie, maar dit jaar is het erger vanwege een nieuw programma en trainingen.
Nee, ik ben er de hele middag geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hang jij er aan de lijnLeg neer nou!!
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben er de hele middag geweest.
Ja, ik denk ook dat het die schreeuwlelijk is, want die hangt sinds het laatste nieuws om de paar dagen aan de telefoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.
1 nummer in de wachtrij!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:18 schreef Annagh het volgende:
Plaatje voor je aangevraagd terwijl ik de enige eenzame gupluisteraar ben.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zal het Almere wel wezen...of dat vreselijke kaaswijf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 nummer in de wachtrij!
Emerson, Lake & Palmer
Oh, maar ons kaaswijf is echt ergquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kan die nou vreselijk zijn? ik gok op Almere.
Ik zet em net aan, gebruik ook VLC, en ik heb ook geen geluid. Dacht dat het aan mijn laptop lag.quote:
Ja, maar ik hoor hen niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Emerson en Palmer luisteren opeens mee.
Die heb ik van de week al gehad, en vanmorgen werkte VLC gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik VLC net opende kreeg ik een update bericht.
Werkt weer hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al gehad, en vanmorgen werkte VLC gewoon.
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Schrik me rot...dinkie stond kneiterhard.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:30 - 22:30 DJ Lucky2Bastard Sounds
Ja, jaquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij ook een kutkwaliteit of claudia heeft mn boxen opgeblazen.
Ow, dan moet ik gauw uien kijken, moeders bellen en Lucky luisteren. Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:30 - 22:30 DJ Lucky2Bastard Sounds
niets is beter dan claudia.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
Maar ik kreeg te horen dat er NIETS te horen was
Doe mij maar niets dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
Was er ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja
OK, zal ik de volgende keer een verzoekje inschieten bij Gup en de boel pas resetten als ik zie dat het verzoekje voorbij komtquote:
Ik vond het wel rustig toen ik ging luisterenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was er ook niet.Oh hallo A'damse juffrouw.
Sommigen alleen meer dan anderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen wansmaak.
Gup weet altijd heel goed shows af te breken met een nummer dat haaks staat op de show die net afgerond is, een betje ala claudia dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Claudia valt in ieder geval in de categorie blijft in Gup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |