Je had me moeten zienquote:
Jong, hij moet toch plaatjes schieten!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
7 kilo? Neemt ie 5 kilo aardappelen mee?Wat heeft ie nog meer dan 1 onderbroek, een korte broek, tandenborstel, slippers en een shirt dan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat ik zover ben, heeft mn pc het ws weer begeven.
Oh ja! Dan valt 7 kilo ineens wel mee. Hij heeft lenzen die meer wegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jong, hij moet toch plaatjes schieten!
anti-depressiva?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Piet heeft wel wat in de aanbieding denk ik.
quote:
Klopt niet wat ik zei...de camera gaat als handbagage. Ik vroeg net wat ie allemaal mee had, en het viel toch wel mee. Wat jij zei, maar dan een aantal meer, plus nog1 lange en1 korte broek extra, sandalen, waterschoenen en soks. Mijn koffer weegt zelf al ruim 6.5 kilo en dus kan ik maar 13.5 kg meenemen. Ik prop ém vol met lichte flodders...dan kan er terug nog voldoende bij wat ik daar niet kon laten liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja! Dan valt 7 kilo ineens wel mee. Hij heeft lenzen die meer wegen.
Dat is best een leuk idee! Wat is jullie badkamer trouwens mooi geworden Symph.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Als de boel in huize ddm/symph weer een beetje op orde is ben ik wel weer van plan om terug te komen op de dinsdagavond.
Wat ook nob kan is samen een avond vullen, ook leuk om op elkaar in te spelen eventueel.
Ik ga nu mijn studio afbreken
Nog een paar dagen, dan kan je al van Griekse muziek genieten. Misschien wel een aardig idee voor een show bij Radio 49.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klopt niet wat ik zei...de camera gaat als handbagage. Ik vroeg net wat ie allemaal mee had, en het viel toch wel mee. Wat jij zei, maar dan een aantal meer, plus nog1 lange en1 korte broek extra, sandalen, waterschoenen en soks. Mijn koffer weegt zelf al ruim 6.5 kilo en dus kan ik maar 13.5 kg meenemen. Ik prop ém vol met lichte flodders...dan kan er terug nog voldoende bij wat ik daar niet kon laten liggen.
Dat is ook een leuk plan, Symph. Succes met afbreken en doe voorzichtig!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Als de boel in huize ddm/symph weer een beetje op orde is ben ik wel weer van plan om terug te komen op de dinsdagavond.
Wat ook nob kan is samen een avond vullen, ook leuk om op elkaar in te spelen eventueel.
Ik ga nu mijn studio afbreken
In hoogte verstelbaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En straks geen studio meer helemaal op zolder, maar gewoon op de eerste verdieping, het bureau is al geleverd http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29084966/
Het ziet er allemaal gelikt uit daar en binnen 2 weken kunnen jullie ervan gaan genieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, zodat het meubel met het mengpaneel en toetsenbord er onder geschoven kan worden
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal gelikt uit daar en binnen 2 weken kunnen jullie ervan gaan genieten.Helemaal gesloopt nu zeker, Ddm?
De laatste loodjes wegen het zwaarst. Nogmaals succes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.
Het is nog wat vroeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lijkt me leuk om te gaan draaien nu er geen luisteraar aanwezig is.
Leuk! Ik zal wel weer omlazeren door de Ouzo of tijdens een dans. Vorige keer viel ik bijna om tijdens een boottochtje toen we daar een of ander drankje kregen en daarna was er een diner, en tuurlijk werd ik meegetrokken om mee te doen aan de Sirtaki.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, dan kan je al van Griekse muziek genieten. Misschien wel een aardig idee voor een show bij Radio 49.
Sterkte dan...valt allemaal niet mee, maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, ik kan me nog nauwelijks bewegen en mijn armen en handen doen bizar veel pijn. Morgen een dag fiks inpakken hier en dan komend weekend het nieuwe huis verhuisklaar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |