Doe Maar alsof het leuk isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nog zo leuk zal zijn als vóór 'Doris Day en Andere Stukken' en de daarop volgende massa hysterie. Ik vrees voor veel Toppers-aanhangers die massaal gaan meegillen vanavond...
In ieder geval totdat de bom valt.quote:
Leuk joh, veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...
Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.
Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
oh my godquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo leuk als afgelopen weekend tijdens Pinkpop?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo leuk als afgelopen weekend tijdens Pinkpop?
[ afbeelding ]
Iedere avond is er wel wat te doen, maar de vakantietijd begint aan te breken na een tijd van vrije maandagen met voornamelijk mooi weer, het zou ook aan het seizoen kunnen liggen dat er gewoon minder vaste luisteraars zijn die blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, de maandagavond vind ik juist wel prettig. Normaal is er dan weinig of niets te doen, dus is jouw show iets om naar uit te kijken.![]()
Succes met de thuissituatie en heel veel plezier vanavond!
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknownquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedere avond is er wel wat te doen, maar de vakantietijd begint aan te breken na een tijd van vrije maandagen met voornamelijk mooi weer, het zou ook aan het seizoen kunnen liggen dat er gewoon minder vaste luisteraars zijn die blijven hangen.
Iedereen plant dingen vooruit en er is niks aangekondigd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknown
1 eenzame luisteraar
Programma van vandaag
Guppy request
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar vooralsnog: Wordt nu afgespeeld : Unknown
1 eenzame luisteraar
Programma van vandaag
Guppy request
Spontaan draaien wil nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen plant dingen vooruit en er is niks aangekondigd.
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!quote:
Neuh ik heb donderdag al een plekje staan en ik wil mn kruit niet verschieten, ik wil sws de geluidskwalitiet van de nummers na gaan voordat ik er wat van ga draaien en als er dan geen luisteraars beschikbaar zijn ga ik gewoon wat klooien met de software.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spontaan draaien wil nog wel eens voorkomen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!In totaal maar 7 kilo...dan kan ik mooi wat van mijn spullen erbij proppen.
7 kilo? Neemt ie 5 kilo aardappelen mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heeft er hier al eentje z'n koffer ingepakt!In totaal maar 7 kilo...dan kan ik mooi wat van mijn spullen erbij proppen.
Bedoelde jou er niet specifiek mee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh ik heb donderdag al een plekje staan en ik wil mn kruit niet verschieten, ik wil sws de geluidskwalitiet van de nummers na gaan voordat ik er wat van ga draaien en als er dan geen luisteraars beschikbaar zijn ga ik gewoon wat klooien met de software.
Als ik mn hele cd verzameling geripped had staan, had je mij ook mee kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedoelde jou er niet specifiek mee hoor.Meer een algemene opmerking, zoals knok en Piet nog wel eens spontaan beginnen te draaien. Mad ook trouwens. Muis ook en ik soms ook wel.
Tijdrovend klusje hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik mn hele cd verzameling geripped had staan, had je mij ook mee kunnen rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |