abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 14:22:34 #26
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163005777
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:16 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wel te charteren? Voor golf ofzo?
(bijna) altijd en voor een biertje ook :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_163005984
Ik ben zo blij, de vloeren worden opgehaald door iemand die ze goed kan gebruiken, weer dankzij de contacten van de buurvrouw.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 14:32:24 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163006015
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij, de vloeren worden opgehaald door iemand die ze goed kan gebruiken, weer dankzij de contacten van de buurvrouw.
Hè dat is fijn, weer iemand blij gemaakt :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:03:53 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163009266
Beste allen,

Even terugkomen op mijn draaibeurt gisteren en de toekomst wat dat betreft:
Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.

Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.

Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.

Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?

Ik hoor graag van jullie, mag ook via DM.

[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 14-06-2016 17:16:53 ]
pi_163009410
Topic is de laatste tijd wel vaker nogal dood ikzelf zit meestal als ik uit werk kom op internet tussen 4 en 7 daarna heb ik meestal genoeg muziek gehad maar vanavond is voor mij een goede dag
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:15:13 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163009460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:12 schreef Karzai het volgende:
Topic is de laatste tijd wel vaker nogal dood ikzelf zit meestal als ik uit werk kom op internet tussen 4 en 7 daarna heb ik meestal genoeg muziek gehad maar vanavond is voor mij een goede dag
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
Zo ben ik min of meer op de maandag terecht gekomen...
pi_163009549
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,

Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.

Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.

Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.

Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?

Ik hoor graag van jullie.
:*
Ik weet dat Symph in principe straks weer op maandagavond familieverplichtingen heeft, maar die dag zou ook zomaar weer kunnen wijzigen.
Wat zonde dat er bijna geen luisteraars waren, dat voelt zo lullig. Richt je aandacht maar op thuis, en draaibeurten zijn altijd gewenst :* a.s. maandag kan ik zeker luisteren, tijdens het inpakken
pi_163009623
misschien kan je een deal maken met vout dat jullie om en om draaien op de zaterdag maar als het zo hectisch is in huize mad dan gaat dat natuurlijk voor
pi_163009696
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
ik zou, als relatieve buitenstaander, zeggen dat er ook op die vaste dagen ruimte is, beetje afspreken wie welk tijdstip pakt.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 17:28:56 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163009723
Lieve Mad

Allereerst respect dat je ondanks alles in huize MM toch zoveel mogelijk gedraaid hebt! Ik kan me je teleurstelling van gisterenavond voorstellen, je hebt er veel tijd en energie ingestoken.

Het was je bekend dat ik de meeste maandagavonden aan het golfen ben, dat is echt dé golfavond en gisterenavond was ik van plan te golfen maar werd er op eens een andere bespreking tussendoor gegooid en zo lopen dingen anders dan gepland.

En zo zullen meer luisteraars dingen te doen hebben, maar zo stil als gisterenavond :X

Zoals ik je verteld heb zijn "we" achter de schermen bezig om meer reclame te maken voor R49, zeker voor de vaste show avonden. Ik (we) zijn er mee bezig :)

Ik hoop dat als het straks weer wat rustiger is in huize MM er toch een vast moment is waarop je kunt draaien en veel luisteraars kunnen genieten :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:29:10 #36
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_163009730
middag :W
  Moderator dinsdag 14 juni 2016 @ 17:29:23 #37
45833 crew  Fogel
pi_163009736
quote:
-knip-

Allereerst: sterkte op het huisfront!
Voor mij is het op doordeweekse dagen zo dat ik zelden voor 21u kan beginnen met luisteren, in het weekend soms niet voor 22u.
Maar vanaf "binnenkort" (en wanneer dat is, is niet eens zeker) heb ik om de week vrij om zoveel te luisteren als maar mogelijk is.
Dát ik luister als ik de mogelijkheid heb, ongeacht showtype, heb je een aantal maanden geleden gemerkt toen ik vanuit een vliegtuig een show van je streamde ;)
Het ligt niet aan de wil om te luisteren, maar het komt gewoon niet altijd uit.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:31:42 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_163009782
ik kan door de weeks juist vaak niet meer luisteren na 21:30, maarja dan moet ik ook om 4:45 mn bed uit.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:36:10 #39
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_163009871
Aanvankelijk wilde iki shows ook vooruit plannen, maar live draaien bevalt me toch beter.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 17:52:55 #40
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163010190
quote:
Beste allen,

Even terugkomen

<knip>

Sterkte.
En voor de rest, we zien wel. ;)
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_163010212
quote:
Beste allen,

Hi Mad, Eigenlijk maakt voor mij de dag helemaal niet zoveel uit. Mijn lief draait 5ploegendiensten, en als ik dan alleen thuis ben en niet lees, creatief met kurk bezig ben of wat met de piano rommel, vind ik het fijn om dan even bij Fok! binnen te wippen. Daarnaast komt dochter ook regelmatig onverwacht langs, of er komt weer wat anders tussen (of ik vergeet de tijd gewoon) waardoor ik óf te laat kom aankakken, of het helemaal laat afweten.
Sterkte met het thuisfront!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:01:42 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163010420
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...

Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.

Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 18:04:02 #43
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163010495
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...

Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.

Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
Ze werden wel gewaardeerd hoor.
En have fun....
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:05:16 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163010530
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aanvankelijk wilde iki shows ook vooruit plannen, maar live draaien bevalt me toch beter.
Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.
Mijn niet vooraf geplande shows zijn ook altijd ad hoc, zoals van de meesten hier.
Een kapstokje is dan soms wel handig...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:06:54 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163010593
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ze werden wel gewaardeerd hoor.
En have fun....
Gezien de reacties eerder leek me dat ook, ik ben ook niet op zoek naar complimenten of zo.
Wel naar een zo praktisch mogelijke invulling van mijn actieve rol hier...
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 18:07:47 #46
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_163010625
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien..

je doet maar

_O- _O-

* just me gaat zo op pad naar de kabouter :')
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:08:14 #47
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_163010636
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.
Mijn niet vooraf geplande shows zijn ook altijd ad hoc, zoals van de meesten hier.
Een kapstokje is dan soms wel handig...
Ik heb nog niet zo'n grote pool aan mp3s dus ik doe wel wat aan voorbereiding, maar meestal draai ik het wel ad hoc aan elkaar.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:09:45 #48
120423 Melting
on Radio 49!
pi_163010686
quote:
Beste allen,

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Even reageren. :)
Allereerst sterkte thuis, de komende tijd, Mad.

Balen natuurlijk dat er weinig luisteraars zijn, vooral als een show van te voren aangekondigd is.
Op maandag is het denk ik sowieso een minder drukke dag (als ik de historie even bekijk). Ik zelf krijg vast op maandag bezoek. Dat ik op donderdag draai, plan ik meestal pas in op de dag zelf als er niemand ingepland staat. Je bent dus voor wat mij betreft vrij om die te nemen. Ik moet je echter wel waarschuwen dat het op donderdag best wisselt qua luisteraars. De ene week volle bak, de andere mag je blij zijn met 5.

Voor vanavond alvast veel plezier. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:10:50 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163010728
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:07 schreef just me het volgende:

[..]

je doet maar

_O- _O-
Ik vraag me af of dat nog zo leuk zal zijn als vóór 'Doris Day en Andere Stukken' en de daarop volgende massa hysterie. Ik vrees voor veel Toppers-aanhangers die massaal gaan meegillen vanavond...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:11:45 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_163010764
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Melting het volgende:

[..]

[..]

Even reageren. :)
Allereerst sterkte thuis, de komende tijd, Mad.[ afbeelding ]

Balen natuurlijk dat er weinig luisteraars zijn, vooral als een show van te voren aangekondigd is.
Op maandag is het denk ik sowieso een minder drukke dag (als ik de historie even bekijk). Ik zelf krijg vast op maandag bezoek. Dat ik op donderdag draai, plan ik meestal pas in op de dag zelf als er niemand ingepland staat. Je bent dus voor wat mij betreft vrij om die te nemen. Ik moet je echter wel waarschuwen dat het op donderdag best wisselt qua luisteraars. De ene week volle bak, de andere mag je blij zijn met 5.

Voor vanavond alvast veel plezier. *O*
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')