(bijna) altijd en voor een biertje ookquote:
Hè dat is fijn, weer iemand blij gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij, de vloeren worden opgehaald door iemand die ze goed kan gebruiken, weer dankzij de contacten van de buurvrouw.
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:12 schreef Karzai het volgende:
Topic is de laatste tijd wel vaker nogal dood ikzelf zit meestal als ik uit werk kom op internet tussen 4 en 7 daarna heb ik meestal genoeg muziek gehad maar vanavond is voor mij een goede dag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even terugkomen op mijn draaibeurt gisteren en de toekomst wat dat betreft:
Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.
Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.
Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.
Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?
Ik hoor graag van jullie.
ik zou, als relatieve buitenstaander, zeggen dat er ook op die vaste dagen ruimte is, beetje afspreken wie welk tijdstip pakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
Zo ben ik min of meer op de maandag terecht gekomen...
Allereerst: sterkte op het huisfront!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
-knip-
Daarbij een vraag voor de toekomst: Is maandag een handige dag voor een vooraf geplande wekelijkse show qua luistermogelijkheden van geïnteresseerden of is dat een dag waarop iedereen verplichtingen heeft, zoals melting en just me, en is een eventuele vaste show op een andere dag handiger?
Ik hoor graag van jullie, mag ook via DM.
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even terugkomen
<knip>
Hi Mad, Eigenlijk maakt voor mij de dag helemaal niet zoveel uit. Mijn lief draait 5ploegendiensten, en als ik dan alleen thuis ben en niet lees, creatief met kurk bezig ben of wat met de piano rommel, vind ik het fijn om dan even bij Fok! binnen te wippen. Daarnaast komt dochter ook regelmatig onverwacht langs, of er komt weer wat anders tussen (of ik vergeet de tijd gewoon) waardoor ik óf te laat kom aankakken, of het helemaal laat afweten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Na een paar weken afwezigheid qua Manic Monday's en de voorbereiding daarvoor afgelopen zondag had ik, dacht ik, gisteren een leuk showtje bij elkaar geharkt. De massale afwezigheid van aanwezigen in het topic c.q. luisteraars was daarom een domper, waarna ik de show na een paar songs heb beëindigd.
Dat ook vanwege het feit dat het het laatste half jaar vrij hectisch is geweest in huize MadMaster, maar ik toch geprobeerd heb om aan mijn ongeschreven verplichtingen hier te voldoen en we gisteren nieuws kregen waardoor het de komende maanden helaas wederom hectisch gaat worden. Dat dat er aan zat te komen was bekend, maar gisteren was het toch weer even een confronterend momentje. Misschien had ik helemaal niet moeten draaien daardoor, maar op zich had ik daar wel weer even zin in en alles stond klaar.
Aanstaande maandag zal ik voorlopig mijn laatste geplande Manic Monday show draaien (gegarandeerd de volle 2 uur!!), waarna ik mijn focus op onze privé situatie ga richten en even geen vooraf geplande shows meer zal doen. Indien mogelijk zal ik wel af en toe een ad hoc draaibeurt verzorgen, indien ook gewenst.
Ze werden wel gewaardeerd hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de reacties tot nu toe.
Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde promo actie, heb het daar ook al kort met just me over gehad.
In afwachting daarvan heb ik voorlopig tijd zat om 'te overdenken' wanneer en hoe ik invulling kan geven aan mijn draaibeurten hier...
Suggesties en ideeën blijven welkom, wat mij betreft.
Zo meteen naar Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien.
Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aanvankelijk wilde iki shows ook vooruit plannen, maar live draaien bevalt me toch beter.
Gezien de reacties eerder leek me dat ook, ik ben ook niet op zoek naar complimenten of zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze werden wel gewaardeerd hoor.
En have fun....
je doet maarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Doe Maar, dus vanavond kan ik niet draaien..
Ik heb nog niet zo'n grote pool aan mp3s dus ik doe wel wat aan voorbereiding, maar meestal draai ik het wel ad hoc aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf plannen en live draaien kan op zich prima, waarbij ik echter denk dat je 'ad hoc' in plaats van 'live' bedoelt.
Mijn niet vooraf geplande shows zijn ook altijd ad hoc, zoals van de meesten hier.
Een kapstokje is dan soms wel handig...
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Beste allen,
Even reageren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag is in principe Symph dag, woensdag Muis, donderdag Melting vaak en ben ik zelf vaak afwezig, vrijdag is vacant maar ook niet echt handig voor mij, zaterdag draait Vout en zondag is eventuel nog vrij, maar zondag avond doe ik nooit heel veel.
Zo ben ik min of meer op de maandag terecht gekomen...
Ik vraag me af of dat nog zo leuk zal zijn als vóór 'Doris Day en Andere Stukken' en de daarop volgende massa hysterie. Ik vrees voor veel Toppers-aanhangers die massaal gaan meegillen vanavond...quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Even reageren.
Allereerst sterkte thuis, de komende tijd, Mad.[ afbeelding ]
Balen natuurlijk dat er weinig luisteraars zijn, vooral als een show van te voren aangekondigd is.
Op maandag is het denk ik sowieso een minder drukke dag (als ik de historie even bekijk). Ik zelf krijg vast op maandag bezoek. Dat ik op donderdag draai, plan ik meestal pas in op de dag zelf als er niemand ingepland staat. Je bent dus voor wat mij betreft vrij om die te nemen. Ik moet je echter wel waarschuwen dat het op donderdag best wisselt qua luisteraars. De ene week volle bak, de andere mag je blij zijn met 5.
Voor vanavond alvast veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |