Ja, een knop is zo 2005quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wascmachine?
Nee, aan echtgenoot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wasmachine?
mijn vriendin wil altijd de wasmachine draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zit een slinger aan je wasmachine?
Rulert!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin wil altijd de wasmachine draaien
Hé Rulerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje kunnen slapen, of ging het weer knudde?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.
Nee, nu een nieuwe dreunquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Is dit nog dezelfde dreun zeg maar als vijf minuten geleden? Ik hoor het niet meer.
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Potverquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Is dit nog dezelfde dreun zeg maar als vijf minuten geleden? Ik hoor het niet meer.
Vervelend voor je joh...hopelijk ben je weer snel nieuw. Bij mij wil Echinaforce nog wel eens helpen als ik gammel ben en me grieperig voel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel. Maar ben denk ik wat grieperig.... voel me niet zo lekker de afgelopen dagen.
En dan beweren dat je niet lekker bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch niet gemakkelijk? Aan de achterkant kan ze er toch geen was in doen?
Da's inderdaad helemaal niet leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb hooikoorts en dat is niet leuk met buitenwerk tenzij het regent wat dan ook weer niet leuk is.
L2Bquote:
muisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Ruler
Maar jij mag toch wel de plaatjes draaien?
ja, dat geef ik ook altijd aan, maarja ze houdt het wel volquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's inderdaad helemaal niet leuk
Wachten op de sneeuw dus?
hier kwam het net met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb hooikoorts en dat is niet leuk met buitenwerk tenzij het regent wat dan ook weer niet leuk is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |