SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja, het is vroeg, had ook liever nog even blijven liggen, maar slaap is ook hier een kostbaar goed momenteel.quote:
Maar Doe Maar is dan wel weer leuk om live mee te maken, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is vroeg, had ook liever nog even blijven liggen, maar slaap is ook hier een kostbaar goed momenteel.
Vanavond ook nog Doe Maar in de Sicko op het program, dus het wordt een lange dag...
Ik weet het niet, mw. MM wilde graag en ik begeleid haar...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar Doe Maar is dan wel weer leuk om live mee te maken, denk ik.
Veel plezier in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mw. MM wilde graag en ik begeleid haar...
Sinds de hype vanaf 1981 heb ik ze niet meer willen zien, omdat het spontane er voor mij toen wel af was.
We gaan het beleven...
druk dagje voor de boeg dusquote:
Maar je hebt wel de eer om Mw MM te mogen begeleiden vandaagquote:
Dat is een heel grote eer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de eer om Mw MM te mogen begeleiden vandaag
Ik heb er het volste vertrouwen in, be a gentlemanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een heel grote eer.
Ik zal proberen die taak zo goed mogelijk te vervullen...
kijk eens naar de TTquote:
te luiquote:
Jij had de lapoquote:
* just me is niet te chanterenquote:
Wel te charteren? Voor golf ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |