En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.
Dus je bent het hele seizoen de lul, met die hooikoorts. Ben je klaar mee zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ben je doorgaans vrij omdat er toch geen fuvk op een veilige manier te doen valt.
en die uren worden zeker niet doorbetaald?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef Annagh het volgende:
[..]Dat ligt er maar helemaal aan in wat voor achterkant het gaat. Een miniwasje kan er met wat proppen wel in.
hier zo'n beetje 3 uur lang vanmiddag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier kwam het net met bakken uit de lucht
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?
volgens mij is het vanmiddag redelijk droog geweest, maar ik ben meeste tijd binnen geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier zo'n beetje 3 uur lang vanmiddag.
Dat is iets voor Knokkels..... daar zit zure koffie koffiezuur in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Vervelend voor je joh...hopelijk ben je weer snel nieuw. Bij mij wil Echinaforce nog wel eens helpen als ik gammel ben en me grieperig voel.
Hè bah, Schrobbelèrquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
Ik heb maar even een Schrobbelèr genomen tegen de keelpijn.
Goed plan, ik ga ook aan de drank, anders mislukt er nooit wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
ik weet nog niet eens welke pollen het zijn, kan moeilijk iedere boom en elk grasveld in de fik zetten..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En preventief alle pollen verzoorzakende bomen kappen is waarschijnlijk ook geen optie?
Nah, dan wil ie meteen een thermoskan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is iets voor Knokkels..... daar zit zure koffie koffiezuur in.
bonfirequote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens welke pollen het zijn, kan moeilijk iedere boom en elk grasveld in de fik zetten..
Da's een stuk lekkerder dan Echinaforce!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
Een mega kan, met het advies van Ddm: inclusief bloemetjesmotief.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nah, dan wil ie meteen een thermoskan.
Smaakt de koffie zuurder door een bloemetjesmotief?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een mega kan, met het advies van Ddm: inclusief bloemetjesmotief.
Nóg niet op die zooi?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
Ik neem vast een dubbele dropshot voor het geval ik keelpijn krijg.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:34 schreef Annagh het volgende:
Ik neem vast een dubbele dropshot voor het geval ik keelpijn krijg.
quote:
Dat lijkt me ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Da's een stuk lekkerder dan Echinaforce!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |