Jezus, dat iemand constateert dat blowen in de VS een misdaad is, betekent toch niet dat iemand daar persoonlijk moeite mee heeft of problemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor problemen mee dan?
Allah bestaat niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Discussieren met kaffiers is wel lastig zeg. Allah vraagt veel van mijn geduld.
xoxo
Het viel te verwachten, gewoon het standaardgeneuzel. Een paar users in dit topic hebben er vast intens van genoten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
Beetje jammer dit hoor... Barack
Ook niks over islam.
Kunnen we dit soort beroeps topic onderkakkers gewoon negeren voortaan aub.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Discussieren met kaffiers is wel lastig zeg. Allah vraagt veel van mijn geduld.
xoxo
Wel als je vervolgens gaat zeggen dat degene die die wet heeft gemaakt alles het beste weet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus, dat iemand constateert dat blowen in de VS een misdaad is, betekent toch niet dat iemand daar persoonlijk moeite mee heeft of problemen.
Je maakt je er zelf net ook schuldig aanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort beroeps topic onderkakkers gewoon negeren voortaan aub.
Sorryquote:Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je maakt je er zelf net ook schuldig aan
Tja dit heeft hij nou al zo vaak moeten doen dat het een routine lijkt te worden. Maar ik geloof wel dat ook dit hem gewoon erg veel pijn doet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:09 schreef Onnoman het volgende:
oblabla zei niet veel net..
standaard autocue
Gast, ik kan niet serieus reageren op die achterlijke vragen hier.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens gaat zeggen dat degene die die wet heeft gemaakt alles het beste weet.![]()
Beetje treurige user ben je trouwens, logisch nadenken kan je niet echt volgens mij.
Die gaat er echt wel komen. En zonder Moslims. De afgelopen 30 jaar zijn er meer shootings geweest dan afleveringen Saved by the Bell.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is een gepaste straf voor die zonde dan?
Waarom ga je dan sharia verdedigen? Dat is ook niet serieus te doen volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik kan niet serieus reageren op die achterlijke vragen hier.
Dan kom je met een foto van de IS. Ja heel erg representatief.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.holebi.info/ph(...)on=fullnews&id=13587
Beetje rigoureus vind je nietquote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat verdedig ik dan precies?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ga je dan sharia verdedigen? Dat is ook niet serieus te doen volgens mij.
Je ziet dat de moslims elkaar opzoeken in deze moeilijke tijden. Het is natuurlijk ook heel vervelend wanneer er kritiek op jouw religie is te horen net nadat een terrorist met IS-sympathieën 50 homo's heeft omgelegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had jij nou niet iemand hoger ingeschat, tot ze spraken in 'ze' vorm, terwijl jij je kort daarvoor je aan hetzelfde schuldig maakte, beetje zelfkritiek of jezelf een spiegel voorhouden 11je?
Mijn God zeg, moslimgeleerden geven die antwoord nadat ze een fatwa over een bepaalde onderwerp hebben gegeven, dus een hele concrete oordeel, Stimorol doet dat niet en zegt het overduidelijk sarcastisch, jij hapt, trekt er compleet idiote conclusies bij en noemt mij een treurig user, klasse.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens gaat zeggen dat degene die die wet heeft gemaakt alles het beste weet.![]()
Beetje treurige user ben je trouwens, logisch nadenken kan je niet echt volgens mij.
dit zijn toch geen mensen met enige vorm van beschaafdheid?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die homo aanslagen toch ook.twitter:TofikDibi twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:57:57Homo's zijn op heel veel plekken in de wereld onveilig. Moslims idem. Hoop dat beide groepen zich niet tegen elkaar uit laten spelen ✊🏽🙏🏽 reageer retweet
Ik zeg wat er in de koran staat, waar heb ik een waarde-oordeel gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat penetreren zonde is. Of was dat een farce van je?
nee.. jij bent representatiefquote:Op zondag 12 juni 2016 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kom je met een foto van de IS. Ja heel erg representatief.
Ze snappen het niet zoquote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn God zeg, moslimgeleerden geven die antwoord nadat ze een fatwa over een bepaalde onderwerp hebben gegeven, dus een hele concrete oordeel, Stimorol doet dat niet en zegt het overduidelijk sarcastisch, jij hapt, trekt er compleet idiote conclusies bij en noemt mij een treurig user, klasse.
Goeie band is dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn God zeg, moslimgeleerden geven die antwoord nadat ze een fatwa over een bepaalde onderwerp hebben gegeven, dus een hele concrete oordeel, Stimorol doet dat niet en zegt het overduidelijk sarcastisch, jij hapt, trekt er compleet idiote conclusies bij en noemt mij een treurig user, klasse.
ophangen kan ook nog...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dit zijn toch geen mensen met enige vorm van beschaafdheid?
Waarom hebben we er ooit voor gekozen om deze ziekte over de grens te plaatsen?
Zegt hij dat dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Tweek het volgende:
Al die homo aanslagen toch ook.twitter:TofikDibi twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:57:57Homo's zijn op heel veel plekken in de wereld onveilig. Moslims idem. Hoop dat beide groepen zich niet tegen elkaar uit laten spelen ✊🏽🙏🏽 reageer retweet
Hij bedoelt dat-ie hoopt dat een zwaarbewapende homo nu niet een aanslag gaat plegen op moslims? Of wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Tweek het volgende:
Okay, daar leek het een beetje op.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg wat er in de koran staat, waar heb ik een waarde-oordeel gedaan?
Zal best, maar ik heb de koran eigenlijk niet zo nodig om een normaal leven te leiden.quote:Er staan ook leuke dingen in waar jij het wel mee eens bent, hoor.
leer eerst even Nederlands voordat je een account aanmaaktquote:
Dibi heeft nog nooit iets samenhangends gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat-ie hoopt dat een zwaarbewapende homo nu niet een aanslag gaat plegen op moslims? Of wat?
Een beetje waanzinnige reactie, inderdaad. Gaat-ie nog wel inzien, denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat-ie hoopt dat een zwaarbewapende homo nu niet een aanslag gaat plegen op moslims? Of wat?
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Er staan ook leuke dingen in waar jij het wel mee eens bent, hoor.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:58:00Is President Obama going to finally mention the words radical Islamic terrorism? If he doesn't he should immediately resign in disgrace! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:58:00Is President Obama going to finally mention the words radical Islamic terrorism? If he doesn't he should immediately resign in disgrace! reageer retweet
http://www.ad.nl/dossier-(...)ed-doneren~a52df9fe/quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je ziet dat de moslims elkaar opzoeken in deze moeilijke tijden. Het is natuurlijk ook heel vervelend wanneer er kritiek op jouw religie is te horen net nadat een terrorist met IS-sympathieën 50 homo's heeft omgelegd.
Die dode homo's zijn uiteraard bijzaak; gelukkig waren het maar homo's, dus die maakten zich sowieso al schuldig aan een gruwelijke zonde. De echte slachtoffers in dit verhaal zijn moslims die zich moeten verweren tegen kritiek op hun religie. Afschuwelijk lijkt me dat.
met een handtas kom je niet verquote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een beetje waanzinnige reactie, inderdaad. Gaat-ie nog wel inzien, denk ik
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Tweek het volgende:
Ach, in gevallen als deze zien we zelfs dat jij een Erdogan, Trumpachtige figuur wilt hebben in Europa om nu eens problemen aan te pakken, zo heeft iedereen zijn handicap he. Als je denkt dat jouw 'kritiek' op 'mijn' religie mij deert, dan heb je het behoorlijk mis, verder heb ik er geen moeite mee om jou op je eigen hypocriete gedrag ( nofi) te wijzen als je zelf gebrekkig zelfreflectie hebt, maar of je dat inziet is een ander verhaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je ziet dat de moslims elkaar opzoeken in deze moeilijke tijden. Het is natuurlijk ook heel vervelend wanneer er kritiek op jouw religie is te horen net nadat een terrorist met IS-sympathieën 50 homo's heeft omgelegd.
Die dode homo's zijn uiteraard bijzaak; gelukkig waren het maar homo's, dus die maakten zich sowieso al schuldig aan een gruwelijke zonde. De echte slachtoffers in dit verhaal zijn moslims die zich moeten verweren tegen kritiek op hun religie. Afschuwelijk lijkt me dat.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dibi heeft nog nooit iets samenhangends gezegd.
Hij heeft wel een plaat voor zijn harsens hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een beetje waanzinnige reactie, inderdaad. Gaat-ie nog wel inzien, denk ik
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga met jou geen discussie meer aan na de vorige keer. Jij bent te dom voor dit soort onderwerpen.
Ik doel daar precies op. De daad tussen twee mannen is namelijk helemaal geen zonde. Ze doen iets dat ze gewoon mogen doen. Het zijn seksueel volwassen, wilsbekwame mensen die op basis van gelijkwaardigheid met elkaar het bed in duiken.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen --knip--.
Omdat stout man boem boem hebben gedaan. veel mensen dood. Wel homos, dus geen topic waardquote:
Hoop dat ie wint, het is wel een mongool maar tenminste geen huichelaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef superniger het volgende:
Hij bedoelt dat hij echt niet een anti-moslim statement heeft willen maken door zijn afschuw uit te spreken over deze aanslag, en dat hij hoopt dat het kleine deel van de moslimgemeenschap dat hem nog accepteerde dat blijft doen, ondanks dat hij deze aanslag aanhaalt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef superniger het volgende:
Met jou gaat ze ook niet in discussie want jij bent vast ook domquote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doel daar precies op. De daad tussen twee mannen is namelijk helemaal geen zonde. Ze doen iets dat ze gewoon mogen doen. Het zijn seksueel volwassen, wilsbekwame mensen die op basis van gelijkwaardigheid met elkaar het bed in duiken.
Dat jouw religie dat verwerpt, maakt het nog geen zonde. De is-vorm die je kiest in je reactie - het is een zonde - wens ik te bestrijden. Net zoals ik de intolerantie en de haat die uitgaat van jouw religie krachtig wens te bestrijden. Veel krachtiger dan de afgelopen 40-50 jaar is gebeurd.
Tot slot: leer eens voor je zelf te denken, in plaats van reflexmatig de haatdragende, intolerante passages uit de Koran op te sommen, die ze je met de paplepel hebben ingegoten.
De islam is geen norm. En de menselijke opvattingen die het tot de Koran hebben geschopt zijn dat dus ook niet.
Ik niet, dat soort gasten maken de zaak nog veel erger.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Onnoman het volgende:
Ik denk dat ik er steeds meer vrede mee ga krijgen dat Trump de verkiezingen gaat winnen
Ik ga idd over tot negeren. Still love you tho. xoxoquote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Met jou gaat ze ook niet in discussie want jij bent vast ook dom
Ah nice de eerste meme is er!quote:
Meer dat hij hoopt dat de twee groepen niet nog verder uit elkaar drijven dan nu het geval is. Maar ze lijken mij sowieso niet verenigbaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we onze profielfoto's nog veranderen in gay vlaggen ofzoiets?
Echt onverklaarbaar dat dat gebeurt nadat Stimo met shariateksten gaat strooien.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om mensen die richting jou met hadiths of IS voorbeelden strooien.
Ja, maar Trigger, wij zijn moslim dus wij zijn allemaal één en doen allemaal dezelfde dingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om mensen die richting jou met hadiths of IS voorbeelden strooien.
Wat een kneus, die ventquote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Tweek het volgende:
Jij hebt liever een mongool aan het roer van een land met een groot kernwapenarsenaal, dan een weldenkend iemand die af en toe huichelt in het perspectief van een groter belang?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat ie wint, het is wel een mongool maar tenminste geen huichelaar.
Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt onverklaarbaar dat dat gebeurt nadat Stimo met shariateksten gaat strooien.
maar jij bent het toch niet mee eens hoop ik?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga idd over tot negeren. Still love you tho. xoxo
Hij kan dat best zeggen. Bij Charleston zei hij ook direct dat het door racisme kwam.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij kan dat niet zomaar zeggen, onderzoek is nog bezig.
Veel leden van de ene groep willen leden van de andere groep op gruwelijke wijzen straffen en/of vermoorden. Wordt lastig, idd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Meer dat hij hoopt dat de twee groepen niet nog verder uit elkaar drijven dan nu het geval is. Maar ze lijken mij sowieso niet verenigbaar.
Gast.. het kan niet erger!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niet, dat soort gasten maken de zaak nog veel erger.
Hillary Clinton huichelt meer dan wat anders... Niettegenstaande vind ik het een keuze tussen de pest en de cholera.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Jij hebt liever een mongool aan het roer van een land met een groot kernwapenarsenaal, dan een weldenkend iemand die af en toe huichelt in het perspectief van een groter belang?
Wel knap hoe hij altijd toch de moslims in de slachtofferrol kan manoeuvreren.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een kneus, die vent![]()
Hoeveel moslims zijn er de laatste jaren zoal vermoord door homoseksuele terroristen?
Hoezo "tegen elkaar laten uitspelen", sukkel? De agressie komt volledig van één kant. Het krioelt nota bene zelfs van de homo's die te pas en te onpas voor de rechten van moslims in de bres springen.
Maar ja, als Tofik Dibi kun je natuurlijk moeilijk zeggen waar het op staat. Voor je het weet, word je weer verketterd door de eigen gemeenschap.
121-122. And good and evil are not alike. Repel evil with that which is best. And lo, he between whom and thyself was enmity will become as though he were a warm friend. But none is granted it save those who are steadfast; and none is granted it save those who possess a large share of good. (Al Quran 41:35-36)quote:
Ik heb dat net al duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar jij bent het toch niet mee eens hoop ik?dat kan je dan toch gewoon zéggen,
Nee, maar de keuze is tussen twee mongolen, waarvan Trump de minst huichelachtige is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Jij hebt liever een mongool aan het roer van een land met een groot kernwapenarsenaal, dan een weldenkend iemand die af en toe huichelt in het perspectief van een groter belang?
Alsof die twee groepen bij elkaar staan, dat weet Tofik Dibi zelf wel, zag dat interview met die Marokkaan hoe heet-ie.... iets met een S. Quadruple facepalm en Tofik maar lachen en mee doen ipv die gast een trap onder zijn ballen te geven.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Meer dat hij hoopt dat de twee groepen niet nog verder uit elkaar drijven dan nu het geval is. Maar ze lijken mij sowieso niet verenigbaar.
En dit zijn de verlichte moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Tweek het volgende:
Na... 95 % danquote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Alle moslims veroordelen vanwege de daden van enkelen blijf ik nog steeds fout vinden. Ja de islam speelt zeker een rol bij dit soort daden, feit blijft ook dat 99% van de moslims niet dit soort daden pleegt.
Als hij dat niet doet krijgt hij problemen bij zijn gemeenschap en die kan hij als "zondaar" toch al niet gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel knap hoe hij altijd toch de moslims in de slachtofferrol kan manoeuvreren.
Beetje het niveau van een varkenshoofd bij een moskee ophangen dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Alle moslims veroordelen vanwege de daden van enkelen blijf ik nog steeds fout vinden. Ja de islam speelt zeker een rol bij dit soort daden, feit blijft ook dat 99% van de moslims niet dit soort daden pleegt.
Daarom ben ik ook wel voor onconventionele maatregelen als het gaat om de mensen die dit soort dingen doen. Overleven ze het, dan is een dieet van varkensvlees en bier voor de rest van hun leven wel een goed idee, aangevuld met een dagelijkse stevige portie herenliefde. Innaaien in een varkensvel en daarin begraven lijkt mij ook wel wat. En zo zijn er vast nog wel wat dingen te bedenken waar een fundamentalist niet echt blij van wordt.
Conventionele straffen helpen namelijk niet, dus gewoon meegaan in de gekte en op basis daarvan even krankzinnige straffen bedenken lijkt mij het maximaal haalbare.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb dat net al duidelijk gemaakt.
BESTE MENSEN, IK VIND HET HEEL ERG WAT ER IS GEBEURD. NAMENS MIJN HELE MOSLIMSMENSENGEMEENSCHAP ZEG IK SORRY VOOR ALLE HAAT NAAR HOMO'S.
IK KEN ER ZELFS EEN PAAR. WAS BEVRIEND MET EEN PAAR. SORRY XOXOXOX
Tot het niet meer mocht van je boek?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
BESTE MENSEN, IK VIND HET HEEL ERG WAT ER IS GEBEURD. NAMENS MIJN HELE MOSLIMSMENSENGEMEENSCHAP ZEG IK SORRY VOOR ALLE HAAT NAAR HOMO'S.
Dits is totaal niet nodig, vind ik. Iedereen mag binnen de welbekende kaders haar/zijn mening verkondigen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is ook zonde als je het ook in een vagina kan stoppen toch?
Niet te snelquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hillary is gewoon een marionet van het bankwezen en grote bedrijven. In die zin, niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar de keuze is tussen twee mongolen, waarvan Trump de minst huichelachtige is.
Ik zie trouwens Clinton eerder een nuke droppen dan Trump.
Nee, hij was echt te gay. Stoorde me enorm aan zijn verwijfde gedrag. Keek vaker de spiegel in dan ik dat deed.quote:
Goed punt wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar Trigger, wij zijn moslim dus wij zijn allemaal één en doen allemaal dezelfde dingen.
Punt.Ze moesten eens weten, stel salaklar.
Jij bent net zo barbaars als de dader.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Daarom ben ik ook wel voor onconventionele maatregelen als het gaat om de mensen die dit soort dingen doen. Overleven ze het, dan is een dieet van varkensvlees en bier voor de rest van hun leven wel een goed idee, aangevuld met een dagelijkse stevige portie herenliefde. Innaaien in een varkensvel en daarin begraven lijkt mij ook wel wat. En zo zijn er vast nog wel wat dingen te bedenken waar een fundamentalist niet echt blij van wordt.
En die andere van die paar?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hij was echt te gay. Stoorde me enorm aan zijn verwijfde gedrag. Keek vaker de spiegel in dan ik dat deed.
Als hij echt niet spoort zou hij nu geen 10 miljard hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Trump is veel onberekenbaarder, en spoort niet.
Ze doen maar. Don't care wie men neukt en hoe men dat neukt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Ik denk echter dat het verstandiger is om volwassen mensen dat gewoon zelf te laten beslissen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij echt niet spoort zou hij nu geen 10 miljard hebben.
Ah, okee. Goed excuus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hij was echt te gay. Stoorde me enorm aan zijn verwijfde gedrag. Keek vaker de spiegel in dan ik dat deed.
Eentje is verhuisd en spreek ik niet meer.quote:
Oke, we zijn het dus eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze doen maar. Don't care wie men neukt en hoe men dat neukt.
twitter:Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:21:01BREAKING: ISIS-affiliated Amaq Agency issues claim for #Orlando attack - @JohnArterbury https://t.co/k6WG4cyedv reageer retweet
Wel ik denk dat het ook niet enkel in Trumps voordeel is dit hoor. Er zullen genoeg republikeinen zijn die de mening van deze terrorist delen met betrekking tot homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Childofthe90s het volgende:
Een "politiek analist" zegt op de Franse televisie nu dat deze aanslag Hillary Clinton in de kaart zal spelen, omdat zij een breed publiek aanspreekt
Wat homo's betreft is de consensus onder moslims enorm groot. Slechts 18 procent vindt homo's oké. En uit onderzoek bleek onlangs dat maar liefst 52 procent van de Britse moslims homoseksualiteit strafbaar wil stellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar Trigger, wij zijn moslim dus wij zijn allemaal één en doen allemaal dezelfde dingen.
Punt.Ze moesten eens weten, stel salaklar.
Je weet dat sociopaten oververtegenwoordigd zijn bij succesvolle CEO's bij grote bedrijven? Dat zegt niet zo veel dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij echt niet spoort zou hij nu geen 10 miljard hebben.
Jammer wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eentje is verhuisd en spreek ik niet meer.
Die andere woont nu in DL.
Sorry meid, sappiger wordt het niet.
Ja, pas nadat hij Führer werd waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
des al niet te min was hitler ook miljardair
Ik denk niet dat veel republikeinen homo's willen afslachten eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ik denk dat het ook niet enkel in Trumps voordeel is dit hoor. Er zullen genoeg republikeinen zijn die de mening van deze terrorist delen met betrekking tot homo's.
Dat altijd he, volgens mij is de helft van die claims, of nog minder waar, die zien ergens iets gebeuren, fabrieken een statement en hopen zo dat de hele wereld gelooft dat er een soort van plan achter zat....quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:21:01BREAKING: ISIS-affiliated Amaq Agency issues claim for #Orlando attack - @JohnArterbury https://t.co/k6WG4cyedv reageer retweet
Ik begrijp sowieso niet zo goed waarom je het westen zo nodig wilt veranderen als je kan verhuizen naar een land wat er dezelfde opvattingen als jij op na houd, veel eenvoudiger toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
kom je dus in de westerse wereld wonen,
Zolang ze goed functioneren is dat dus niet echt boeiend.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Je weet dat sociopaten oververtegenwoordigd zijn bij succesvolle CEO's bij grote bedrijven? Dat zegt niet zo veel dus.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar vergis je niet, genoeg republikeinen hebben een gelijkaardig gedachtegoed. Je kan ook iets denken zonder het in uitvoering te brengenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel republikeinen homo's willen afslachten eigenlijk.
Yup.. Ze delen wel allemaal dezelfde moorddadige gekte, dat verenigt ze.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat altijd he, volgens mij is de helft van die claims, of nog minder waar, die zien ergens iets gebeuren, fabrieken een statement en hopen zo dat de hele wereld gelooft dat er een soort van plan achter zat....
Daarom heb je ook een snor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer wel.
ik hou trouwens ook niet van dat verwijfde gedrag.
Er is wel een verschil tussen het niet toestaan van het homohuwelijk en het stenigen van homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar vergis je niet, genoeg republikeinen hebben een gelijkaardig gedachtegoed. Je kan ook iets denken zonder het in uitvoering te brengen.
weldenkend mens? Je hebt het toch niet over hillary hoop ik?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
wat is daar nou grappig aanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
Haha die gays met getuigenverklaringen op nos
bittere werkelijkheidquote:
Je bedoelt mevrouw Clinton die graag de confrontatie met Rusland opzoekt omdat ze een persoonlijke vete heeft met Poetin?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ja dat is heel erg, maar desalniettemin is het wel komisch om een uberfag het geluid van een automatisch wapen na te horen doenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is daar nou grappig aandie mensen hebben een levenslang trauma opgelopen en misschien
zijn ze hun geliefde wel kwijt
nou hahahaha
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is heel erg, maar desalniettemin is het wel komisch om een uberfag het geluid van een automatisch wapen na te horen doen
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer wel.
ik hou trouwens ook niet van dat verwijfde gedrag.
Klopt, ik geef alleen aan dat de denkwijze van bepaalde uiterst conservatieven wel verder gaan dan tegen het homo-huwelijk zijn. Want enkel daartegen zijn is niet bepaald een bijzonder standpunt, alsook niet zeer extreem. Ik kan genoeg mensen die niet voor het homo-huwelijk zijn, maar die het op zich weinig kan schelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen het niet toestaan van het homohuwelijk en het stenigen van homo's.
twitter:20committee twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:26:22It's ok to think #OrlandoHorror is "really" about gun control as long as you also think that 9/11 was "really" about box cutter control. reageer retweet
Je mag toch een hekel hebben aan iemands gedrag? Wat ze in hun bed uitspoken met wie boeit mij niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.![]()
"Ik heb geen hekel aan moslims, maar moeten ze echt zo zichtbaar islamitisch zijn?"
En dan nog bedenken dat het mogelijk is dat in de chaos iemand zijn mobiel is verloren en daardoor niemand kan bellen.quote:
Ik heb moeite met mensen die, meteen nadat zoiets gebeurt is, in een reflex schieten van "ja maar conservatieve christenen hebben het ook niet op homo's". Kom maar met dat argument wanneer een stel refo's een gaybar uitmoorden - nooit dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt, ik geef alleen aan dat de denkwijze van bepaalde uiterst conservatieven wel verder gaan dan tegen het homo-huwelijk zijn. Want enkel daartegen zijn is niet bepaald een bijzonder standpunt, alsook niet zeer extreem. Ik kan genoeg mensen die niet voor het homo-huwelijk zijn, maar die het op zich weinig kan schelen.
Maar ik snap je punt hoor. Ik vind het alleen dubbel. Vraag me alleen af hoe een analist erbij komt dat Hillary hier garen bij zou spinnen, dat ontgaat me
weg gaan en niet meer terugkomenquote:
Kind het gaat je geen reet aan of ik het contact met iemand verbreek omdat hij te verwijfd is naar mijn interesse. Dan heb je er maar een hekel aan. IK mag bepalen wie IK in mijn leven toe laat. Want zoals jij zegt: Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed iquote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.![]()
"Ik heb geen hekel aan moslims, maar moeten ze echt zo zichtbaar islamitisch zijn?"
Nou, als dat gedrag jou schade aanricht wel ja. Zoals heel luid schreeuwen, je onbeschoft behandelen etc. Maar net zomin als het fair is dat ik onderbuikgevoelens verbindt aan een Marokkaans accent is het acceptabel om een ander af te schieten (spreekwoordelijk of echt...) omdat ie verwijfd is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag toch een hekel hebben aan iemands gedrag? Wat ze in hun bed uitspoken met wie boeit mij niet.
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nou, als dat gedrag jou schade aanricht wel ja. Zoals heel luid schreeuwen, je onbeschoft behandelen etc. Maar net zomin als het fair is dat ik onderbuikgevoelens verbindt aan een Marokkaans accent is het acceptabel om een ander af te schieten (spreekwoordelijk of echt...) omdat ie verwijfd is.
ja, dan schiet je ze blijkbaar af.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.
Weet niet wat daar nou zo vreemd aan is?
Ik vind het vooral zorgwekkend. Teksten als "moslims zijn in een groot deel van de wereld onveilig" vind ik gewoon misselijkmakend. Moslims zijn hoofdzakelijk onveilig in landen waar veel moslims wonen. Moslims worden hoofdzakelijk afgeslacht door andere moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel knap hoe hij altijd toch de moslims in de slachtofferrol kan manoeuvreren.
Ik ben bijna veertig en heb drie kinderen uitgepoept dus "kind" dekt de lading niet helemaal meer vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind het gaat je geen reet aan of ik het contact met iemand verbreek omdat hij te verwijfd is naar mijn interesse. Dan heb je er maar een hekel aan. IK mag bepalen wie IK in mijn leven toe laat. Want zoals jij zegt: L
Precies, lekker daar houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijgen die gekkies al jaren geen zinnig argument uit hun keyboard.
Dat mag, maar er zijn genoeg hetero's die ook zo doenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan ook irritant. Net zoals ik ook niet van die vrouwen hou die zich nogal meisje meisje gedragen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dat mag, maar er zijn genoeg hetero's die ook zo doen
twitter:PoliticalShort twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:24:53The Orlando ISIS jihadist worked for G4S security. G4S security is currently contracted by DHS to transport illegals https://t.co/AXgur0uPXP reageer retweet
hahahahihihihohohoho #gaweglulquote:
Het gaat haar ook om het gedrag, niet om hun geaardheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen discrimineren?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?
Ik kan ook een Hagenees irritant vinden omdat die verschrikkelijk plat praat. Snap je punt niet zo geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?
Beoordelen mag toch altijd? Als ik geen zin heb om te praten met iemand die praat als een Turk is dat m'n volste recht. Het is pas discriminatie als ik hem daarom niet wil aannemen of iets dergelijks, een situatie die zich veel minder frequent voordoet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Tjee, ik weet niet? Algemeen fatsoen? De grondwet? Ik noem maar wat hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen discrimineren?
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind jullie gaar en ga nuttig doen ipv moslim bashen.
hey doei.
Dus dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het gaat haar ook om het gedrag, niet om hun geaardheid.
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Tjee, ik weet niet? Algemeen fatsoen? De grondwet? Ik noem maar wat hoor.
En wéér die slachtofferrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind jullie gaar en ga nuttig doen ipv moslim bashen.
hey doei.
Ja die zitten op Grindr, hotttt!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Onnoman het volgende:
tijdsafstand tussen aanslagen wordt steeds kleiner..
gaat de goede kant op naievelingen..
oh maar wacht... er zijn ook goeie
Turkije kent geen zandbak.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ome Trump aan de macht is dan gaan jullie allemaal terug naar de zandbak.
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Beoordelen mag toch altijd? Als ik geen zin heb om te praten met iemand die praat als een Turk is dat m'n volste recht. Het is pas discriminatie als ik hem daarom niet wil aannemen of iets dergelijks, een situatie die zich veel minder frequent voordoet.
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ik en jij als burger ook niet discrimineren.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.
Waar heb ik het over het uiterlijk gehad dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.
Het discriminatieverbod (op bepaalde gronden) geldt voor iedereen:quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.
Dat laatste is wel een interessant punt, want de vrijheden die moslims opeisen (zoals het dragen van hoofddoeken, het bouwen van moskeeën) is precies wat ze anderen niet willen geven. Met teksten als "de daad is een zonde" en soortgelijke bullshit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het is Yasminquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.
We zitten er nog steeds niet bij.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Onnoman het volgende:
tijdsafstand tussen aanslagen wordt steeds kleiner..
gaat de goede kant op naievelingen..
oh maar wacht... er zijn ook goeie
Dat doe je elke dag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ik en jij als burger ook niet discrimineren.
Ja klopt. Maak je geen zorgen, ik beoordeel niemand alléén op stem, gedrag, uiterlijk. Ja, zoals elke mens dat onbewust doet gebeurt dat ook bij mij. Maar iemand die er vreemd uitziet maar een fijne peer is, zal ik gewoon mee praten. Maar als iemand zich enorm vervelend gedraagt, zie ik niet in waarom ik die persoon niet links mag laten liggenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.
quote:
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.quote:
Papieren wetgeving is zo schattig en irreëel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het discriminatieverbod (op bepaalde gronden) geldt voor iedereen:
https://www.rijksoverheid(...)bod-op-discriminatie
we waren er zeker wel bij!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zitten er nog steeds niet bij.
Ben wel bang wat er gaat gebeuren als we er wel een keer bij zitten.
Was dan ook ironisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.
dat is anders hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.
Oh the horror! Een vriendin! Gewoon!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.
Jij bent degene die begint over wat wel en niet mag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Papieren wetgeving is zo schattig en irreëel.
Daarom zijn bi-seksuelen per definitie overspelig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij een seksuele oriëntatie hoort dat je seksueel actief bent. Dat is een heel normaal verschijnsel en gegeven; een logisch gevolg.
Mocromafia lijkt me niet echt een islamitisch probleem.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we waren er zeker wel bij!
pim fortuyn, theo van gogh...
marokkaanse maffia
syriegangers
etc etc
Dat is niet juist.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent degene die begint over wat wel en niet mag.
Precies dat is nou het hele probleem, snap je dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
Volkert van der G is ook geen moslim maar dat boeit in deze niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mocromafia lijkt me niet echt een islamitisch probleem.
Ik bedoel dan een aanslag zoals vandaag in VS, in maart in Brussel of in november en januari vorig jaar in Parijs. Een aanslag met veel slachtoffers.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we waren er zeker wel bij!
pim fortuyn, theo van gogh...
marokkaanse maffia
syriegangers
etc etc
Als je "brrrr" denkt bij andere mensen, bijvoorbeeld omdat ze homo zijn, moet je niet raar opkijken en al helemaal geen slachtofferrol aannemen als mensen ook "brrr" zeggen of denken als ze jou met je hoofddoek zien lopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh the horror! Een vriendin! Gewoon!
Ik val niet op metromannetjes, maar om dan "brrrr" te denken...
Maar goed, een nachtclub neerknallen omdat iemand zelfs verder gaat dan "brrrrr" denken is waar het hier om gaat. Het is helemaal niet zo relevant of mensen "brrrr" denken bij nepmannetjes, anders dan dat dit het begin van de glijdende schaal is waarop we elkaar beoordelen en er uiteindelijk consequenties aan verbinden, dit oordeel.
Zoals ik al zei, een marionet. Ze is zelf misschien ook niet zo weldenkend, maar is laat zich beter sturen dan Trump verwacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
weldenkend mens? Je hebt het toch niet over hillary hoop ik?
Eigenlijk is er meer een langdurige aanslag gepleegd op de wijken van veel steden waar geen Nederlanders meer wonen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan een aanslag zoals vandaag in VS, in maart in Brussel of in november en januari vorig jaar in Parijs. Een aanslag met veel slachtoffers.
Dat klopt als een bus. Alleen interesseert mij het geen reet wat iemand op zijn of haar kop heeft, maar wel hoe iemand handelt. Dat vind ik geen zwaarbevochten recht o.i.d. , zo'n hoofddoek. Het anderen opleggen van eigen religieuze regels, zoals het wel of niet mogen afbeelden van een profeet of kritiek hebben op een godsdienst, dat vind ik veel ernstiger, en al helemaal dat mensen dat dan goedpraten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een interessant punt, want de vrijheden die moslims opeisen (zoals het dragen van hoofddoeken, het bouwen van moskeeën) is precies wat ze anderen niet willen geven. Met teksten als "de daad is een zonde" en soortgelijke bullshit.
Bij een seksuele oriëntatie hoort dat je seksueel actief bent. Dat is een heel normaal verschijnsel en gegeven; een logisch gevolg.
Echt, we zouden moslims eens moeten gaan behandelen zoals moslims in hun landen met minderheden omgaan. Ze zullen moord en brand schreeuwen over al het onrecht dat hen wordt aangedaan.
Tja geen doden. Ik las trouwens vandaag dat het een Veghel ook geen pretje is met Ethiopische en Marokkaanse jongeren. En dat al zeker 6 jaar lang.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk is er meer een langdurige aanslag gepleegd op de wijken van veel steden waar geen Nederlanders meer wonen.
Hoezo reageerde je dan zo op mij?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:45 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Alleen interesseert mij het geen reet wat iemand op zijn of haar kop heeft, maar wel hoe iemand handelt. Dat vind ik geen zwaarbevochten recht o.i.d. , zo'n hoofddoek. Het anderen opleggen van eigen religieuze regels, zoals het wel of niet mogen afbeelden van een profeet of kritiek hebben op een godsdienst, dat vind ik veel ernstiger, en al helemaal dat mensen dat dan goedpraten.
IS heeft al meer dan een jaar niet meer gewonnen en worden momenteel gepowned in Faluja, Raqqa en Manbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Nintex het volgende:
Wat een domme zeugen die ISIS strijders. Vooral de Amerikanen blijven pesten, voor je het weet krijg je weer een shock & awe om je oren en dit keer geen nation building na afloop van het vuurwerk.
23/7-6/8 ja en t wordt een hele drukke, Europride dit jaar,vandaar 2 weken lang....quote:
Ben je dan een troll?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef Barcadicolla het volgende:
Ik ben nu bacotje aan het nemen😎. Ik ben verde geen racist ofzo. Maar vind homo's niet kunnen verde moeten hun zelf weten. Arabieren vind ik ook best. Alleen zijn er een hoop agressief en lastig. Maar deze schietpartij is gewoon onmenselijk.
Doe ik straks ook, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef Barcadicolla het volgende:
Ik ben nu bacotje aan het nemen😎. Ik ben verde geen racist ofzo. Maar vind homo's niet kunnen verde moeten hun zelf weten. Arabieren vind ik ook best. Alleen zijn er een hoop agressief en lastig. Maar deze schietpartij is gewoon onmenselijk.
Dat heb ik ooit nooit beweerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je "brrrr" denkt bij andere mensen, bijvoorbeeld omdat ze homo zijn, moet je niet raar opkijken en al helemaal geen slachtofferrol aannemen als mensen ook "brrr" zeggen of denken als ze jou met je hoofddoek zien lopen.
Overigens kan niet vaak genoeg worden gezegd dat seksuele geaardheid geen keuze is, terwijl religie dat wél is.
Bacardi Collaquote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef Barcadicolla het volgende:
Ik hoop op een klein aanslagje op de boot van Gordon..quote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
23/7-6/8 ja en t wordt een hele drukke, Europride dit jaar,vandaar 2 weken lang....
Ik heb een poosje terug eens zitten zoeken en heb geen wijk in Nederland kunnen vinden waar Nederlanders niet nog steeds de grootste groep zijn, dwz. de relatieve meerderheid hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk is er meer een langdurige aanslag gepleegd op de wijken van veel steden waar geen Nederlanders meer wonen.
twitter:humidpress twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:36:50I’m actually impressed at how wedded leftists are to the narrative. Even when they’re being slaughtered, they don’t deviate. reageer retweet
ja haha. Maar zo is hetquote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Precies dat is nou het hele probleem, snap je dat?
Zou toch extra beveiliging inzetten als ik V/d Laan was. Ook al zijn Amsterdammers alleen maar lieve mensen en gebeurt daar nooit wat.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
23/7-6/8 ja en t wordt een hele drukke, Europride dit jaar,vandaar 2 weken lang....
Omdat jij een probleem hebt met mannen die verwijfd zijn. Ik trok dat gelijk met mensen die meteen een oordeel hebben over iemand met een hoofddoek. Het is in beide gevallen kortzichtig, denk ik. Die spiegel probeerde ik je voor te houden.quote:
Nederland doet aan veel missies mee, dus er zou aanleiding gevonden kunnen worden. Gelukkig zijn we nog verschoond gebleven van aanslagen met een groot aantal slachtoffers.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan een aanslag zoals vandaag in VS, in maart in Brussel of in november en januari vorig jaar in Parijs. Een aanslag met veel slachtoffers.
het is kortzichtig zeker, maar dat mag tochquote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Omdat jij een probleem hebt met mannen die verwijfd zijn. Ik trok dat gelijk met mensen die meteen een oordeel hebben over iemand met een hoofddoek. Het is in beide gevallen kortzichtig, denk ik. Die spiegel probeerde ik je voor te houden.
Kortzichtig?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Omdat jij een probleem hebt met mannen die verwijfd zijn. Ik trok dat gelijk met mensen die meteen een oordeel hebben over iemand met een hoofddoek. Het is in beide gevallen kortzichtig, denk ik. Die spiegel probeerde ik je voor te houden.
Iedereen heeft een oordeel over een anderquote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef Jihawti het volgende:
[..]
In je achterhoofd of onderbuik? Prima. Maar laat het daar. En besef je dat het meer zegt over jou dan over iemand met een lispel, hoofddoek of peies.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Xan21 het volgende:
[..]
het is kortzichtig zeker, maar dat mag toch
Jij houdt van patsers die lawaai maken met derdehands BMW's, dat vinden andere mensen weer niet leuk gedrag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kortzichtig?
Het is kortzichtig om bepaald gedrag niet leuk te vinden?
Als je denkt dat die missies een reden is voor een aanslag ben je ongelofelijk naief.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nederland doet aan veel missies mee, dus er zou aanleiding gevonden kunnen worden. Gelukkig zijn we nog verschoond gebleven van aanslagen met een groot aantal slachtoffers.
JIj hebt het over hoofddoeken. Heb het nergens benoemd...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Jihawti het volgende:
[..]
In je achterhoofd of onderbuik? Prima. Maar laat het daar. En besef je dat het meer zegt over jou dan over iemand met een lispel, hoofddoek of peies.
Ergens nog mazzel dus. Maar wat gaat er gebeuren als het een keer raak is bij ons. Ben wel bang voor de reactie toch. We hebben natuurlijk ook al wat meegemaakt, moord Fortuyn, moord Van Gogh, de hele discussie die nu al meer dan 10 jaar duurt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nederland doet aan veel missies mee, dus er zou aanleiding gevonden kunnen worden. Gelukkig zijn we nog verschoond gebleven van aanslagen met een groot aantal slachtoffers.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat het kortzichtig is om niet voorbij dat gedrag te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kortzichtig?
Ja, als het gaat om het afschrijven van iemand omdat "hij verwijfd doet" wel. Wat zegt dat over iemand? Behalve dat hij fabulous is?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kortzichtig?
Nee, dat staat er niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je denkt dat die missies een reden is voor een aanslag ben je ongelofelijk naief.
Hier staan er een stel:quote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een poosje terug eens zitten zoeken en heb geen wijk in Nederland kunnen vinden waar Nederlanders niet nog steeds de grootste groep zijn, dwz. de relatieve meerderheid hebben.
Enige uitzondering: Amsterdam-Zuidoost, waar de Surinamers de grootste groep zijn. Maar dat zijn geen moslims.
Dus als je maar ver genoeg kijkt is dat gedrag er niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat het kortzichtig is om niet voorbij dat gedrag te kijken.
dat is dus voor mij nog veel enger.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een marionet. Ze is zelf misschien ook niet zo weldenkend, maar is laat zich beter sturen dan Trump verwacht ik.
Autochtonen zijn in de minderheid in de stad Rotterdam.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een poosje terug eens zitten zoeken en heb geen wijk in Nederland kunnen vinden waar Nederlanders niet nog steeds de grootste groep zijn, dwz. de relatieve meerderheid hebben.
Enige uitzondering: Amsterdam-Zuidoost, waar de Surinamers de grootste groep zijn. Maar dat zijn geen moslims.
Dat hij een houding aanneemt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:51 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ja, als het gaat om het afschrijven van iemand omdat "hij verwijfd doet" wel. Wat zegt dat over iemand? Behalve dat hij fabulous is?
Met de moord op van Gogh kan ik me nog herinneren dat er onder andere een islamitische school in brand werd gestoken. Dus ja, ik heb datzelfde gevoel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens nog mazzel dus. Maar wat gaat er gebeuren als het een keer raak is bij ons. Ben wel bang voor de reactie toch. We hebben natuurlijk ook al wat meegemaakt, moord Fortuyn, moord Van Gogh, de hele discussie die nu al meer dan 10 jaar duurt.
Dat bewijst toch wat ik zeg?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier staan er een stel:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Migrantenwijk
Het is een voorbeeld. Een ander zou zijn: hoe mensen reageren als een sollicitatiebrief getekend is met "Tarkan", "Rashid" of "Yasmin". Zegt die naam iets over hoe de sollicitant werkt? Of ie collegiaalis? Wat zijn vakinhoudelijke kennis is?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JIj hebt het over hoofddoeken. Heb het nergens benoemd...
Nee, dat staat er niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus als je maar ver genoeg kijkt is dat gedrag er niet?
Naast dat ik t een misselijke grap vind in dit topic heeft Gordon geen boot tijdens de pride varen...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop op een klein aanslagje op de boot van Gordon..
Dus jij denkt niet, die zou homo of bi kunnen zijn, maar je denkt brrrr die zou homo of bi kunnen zijn...ben je homofoob? Kan je daar niet tegen? Vind je het vies ofzo?quote:
Ja, ondertussen zijn de gemoederen nog veel ernstiger verhit geraakt, dus ik vrees het ergste.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Met de moord op van Gogh kan ik me nog herinneren dat er onder andere een islamitische school in brand werd gestoken. Dus ja, ik heb datzelfde gevoel.
Mocros worden als autochtonen gerekend wanneer hun ouders hier ook zijn geboren. Die cijfers zeggen niet zoveel over het straatbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat bewijst toch wat ik zeg?
(Aan die pagina te zien zijn er in België (Antwerpen) trouwens wél meerdere wijken waar de Belgen ook niet meer de relatieve meerderheid vormen. Daar is de boel ook veel meer gesegregeerd. In Nederland wonen allochtonen ook meer verspreid over het platteland geloof ik.)
Nu kom je met een vooroordeel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Een ander zou zijn: hoe mensen reageren als een sollicitatiebrief getekend is met "Tarkan", "Rashid" of "Yasmin". Zegt die naam iets over hoe de sollicitant werkt? Of ie collegiaalis? Wat zijn vakinhoudelijke kennis is?
Echt racistisch dat juist in deze wijken zoveel criminaliteit is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
(Aan die pagina te zien zijn er in België (Antwerpen) trouwens wél meerdere wijken waar de Belgen ook niet meer de relatieve meerderheid vormen. Daar is de boel ook veel meer gesegregeerd. In Nederland wonen allochtonen ook meer verspreid over het platteland geloof ik.)
Trump4Presidenttwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:52:13Reporting that Orlando killer shouted "Allah hu Akbar!" as he slaughtered clubgoers. 2nd man arrested in LA with rifles near Gay parade. reageer retweet
procentueel gezien: ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Een ander zou zijn: hoe mensen reageren als een sollicitatiebrief getekend is met "Tarkan", "Rashid" of "Yasmin". Zegt die naam iets over hoe de sollicitant werkt? Of ie collegiaalis? Wat zijn vakinhoudelijke kennis is?
En dat is verschrikkelijk omdat? Is dat erger dan een Mo die "naar sgggool ggggweest ish, wallah"? Als je het ze vraagt kunnen ze prima ABN imiteren, maar ze profileren zich liever als oer-Mocro.quote:
Jawel. Die derde generatie waar jij het over hebt is te klein om doorslaggevend te zijn. Dus hoepel maar lekker op met je onderbuik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mocros worden als autochtonen gerekend wanneer hun ouders hier ook zijn geboren. Die cijfers zeggen niet zoveel over het straatbeeld.
Toch raar dat een babyboomer dan toch nog die rommel moet gaan opruimen die zijn socialistische generatie heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Trump4Presidenttwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:52:13Reporting that Orlando killer shouted "Allah hu Akbar!" as he slaughtered clubgoers. 2nd man arrested in LA with rifles near Gay parade. reageer retweet
Obama durft het beestje niet eens bij de naam te noemen. Trump durft de waarheid wel onder ogen te zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Actie - reactie, gaat alleen maar erger worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn de gemoederen nog veel ernstiger verhit geraakt, dus ik vrees het ergste.
Maar ook voor de discussie natuurlijk. Veel mensen hebben het wel gehad met de islam. Nu al.
De Trump is ook niet zo dol op fags, volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Snap niet waarom je er elke keer vergelijkingen bij haalt, Ik zei dat ik verwijfd gedrag irritant vind. Heb het niet over de groep, geaardheid of een vooroordeel zoals een naam.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef Jihawti het volgende:
[..]
En dat is verschrikkelijk omdat? Is dat erger dan een Mo die "naar sgggool ggggweest ish, wallah"? Als je het ze vraagt kunnen ze prima ABN imiteren, maar ze profileren zich liever als oer-Mocro.
Iedereen gedraagt zich naar een cultuur, een subgroep. Zegt maar één ding over één aspect van iemand.
Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied en toch echt wel vrij groot in aantal.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel. Die derde generatie waar jij het over hebt is te klein om doorslaggevend te zijn. Dus hoepel maar lekker op met je onderbuik.
Het komt Trump natuurlijk ook beter uit dan Obama. Als je 8 jaar lang hebt rondgebazuind dat er niks aan de hand is met de islam, komt dit niet zo lekker uit natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama durft het beestje niet eens bij de naam te noemen. Trump durft de waarheid wel onder ogen te zien.
Nee hoor dat probleem bestaat niet, hoepel maar op met je onderbuik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied.
Daar ben ik het niet mee eens. Het gedrag van een vrouw kan bestaan uit het opdoen van de hijaab, maar zegt niks over haar capaciteiten of persoonlijkheid. Het is niet fair om zo iemand af te doen als een onderdanig en waarschijnlijk niet zo goed opgeleid typetje.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu kom je met een vooroordeel.
Ik heb het over het gedrag van die persoon zelf. Niet zijn uiterlijk of zijn naam of wat dan ook. Zijn gedrag.
Sorry maar je vergelijkingen slaan echt nergens op.
Trump heeft er geen moeite mee, en is ook zeker geen conservatieve Christen. Alle conservatieve dingen die hij zegt sinds hij presidentskandidaat is, zijn om de partijtop en religieuze kiezers tevreden te houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
De Trump is ook niet zo dol op fags, volgens mij
Ik zie tientallen wijken met (veel) minder dan 50% autochtonen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Mijn punt is juist dat "verwijfd" gedrag óók onderdeel is van een subcultuur, net als schreeuwbontkraagjes. Hun gedrag is een (valide) keuze. Laat iedereen lekker.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet waarom je er elke keer vergelijkingen bij haalt, Ik zei dat ik verwijfd gedrag irritant vind. Heb het niet over de groep, geaardheid of een vooroordeel zoals een naam.
Gewoon een leugenaar dus?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Trump heeft er geen moeite mee, en is ook zeker geen conservatieve Christen. Alle conservatieve dingen die hij zegt sinds hij presidentskandidaat is, zijn om de partijtop en religieuze kiezers tevreden te houden.
En wat is die waarheid? Dat een malloot waarschijnlijk is geïnspireerd door een club psychopaten die zichzelf IS noemen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama durft het beestje niet eens bij de naam te noemen. Trump durft de waarheid wel onder ogen te zien.
Je beschuldigt mij de hele tijd van dingen die ik nergens zeg. Als ik een man verwijfd vind betekent het niet dat ik denk dat het een relnicht is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het gedrag van een vrouw kan bestaan uit het opdoen van de hijaab, maar zegt niks over haar capaciteiten of persoonlijkheid. Het is niet fair om zo iemand af te doen als een onderdanig en waarschijnlijk niet zo goed opgeleid typetje.
Net zoals een absolutely fabulous-type niet afgedaan hoeft te worden als een irritante relnicht en niks meer.
De discussie wordt nu minder dan pak hem beet tien tot vijftien jaar geleden beheerst door regressief links en andere moslim apologeten, dus dat dit nu in de andere kant doorslaat is een gevolg. Zelfs een gevolg daarvan, durf ik te stellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn de gemoederen nog veel ernstiger verhit geraakt, dus ik vrees het ergste.
Maar ook voor de discussie natuurlijk. Veel mensen hebben het wel gehad met de islam. Nu al.
Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied en toch echt wel vrij groot in aantal.
Ja, maar dat zegt nog niet dat ze in de minderheid zijn. Want 'allochtonen' zijn niet één groep.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie tientallen wijken met (veel) minder dan 50% autochtonen?
Trump gaat dit tot november uitbuiten.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:02:42"@WandaWalls20: @realDonaldTrump Please make us safe. We cannot have Hillary as president. We will be in so much trouble. reageer retweet
Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij de hele tijd van dingen die ik nergens zeg. Als ik een man verwijfd vind betekent het niet dat ik denk dat het een relnicht is.
Best irritant dat je er allerlei dingen bij blijft halen die ik nergens heb gezegd.
Kom maar eens in de disco in mijn geboortedorp kijken, dan zie je hoe gesegregeerd de derde generatie is.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.
Maar je mag juist blij zijn dat in Nederland niet alles totaal gesegregeerd is. Dat is juist positief. Het lijkt me geen wonder dat juist in België, met zo'n sterke segregatie, radicale moslims zo onopgemerkt kunnen blijven.
verde is het zogenaamd gewoon tegenwoordig.ja idd ik vind het vies. Maar ik zeg het natuurlijk niet. Of het moet nou toevallig te spraken komen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Naast dat ik t een misselijke grap vind in dit topic heeft Gordon geen boot tijdens de pride varen...
[..]
Dus jij denkt niet, die zou homo of bi kunnen zijn, maar je denkt brrrr die zou homo of bi kunnen zijn...ben je homofoob? Kan je daar niet tegen? Vind je het vies ofzo?
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?
Als ik op één plek ga kijken zegt dat niks. Het zegt pas wat als je het vergelijkt met iets anders.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom maar eens in de disco in mijn geboortedorp kijken, dan zie je hoe gesegregeerd de derde generatie is.
Ik ben gay en moet ook niet aan twee vrouwen denken, maar om het nou vies te noemen vind ik dan weer zo ... mensen doen altijd alsof ze dan met hun naar bed moeten ofzo...hele rare redeneringquote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
verde is het zogenaamd gewoon tegenwoordig.ja idd ik vind het vies. Maar ik zeg het natuurlijk niet. Of het moet nou toevallig te spraken komen.
Je mag ook wel in mijn geboorteplaats kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik op één plek ga kijken zegt dat niks. Het zegt pas wat als je het vergelijkt met iets anders.
Voor mensen die er om treuren dat dit soort wijken niet meer overwegend cultureel Nederlands zijn is dat wel een punt. Volgens mij ging het daar om?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt nog niet dat ze in de minderheid zijn. Want 'allochtonen' zijn niet één groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |