Yup.. Ze delen wel allemaal dezelfde moorddadige gekte, dat verenigt ze.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat altijd he, volgens mij is de helft van die claims, of nog minder waar, die zien ergens iets gebeuren, fabrieken een statement en hopen zo dat de hele wereld gelooft dat er een soort van plan achter zat....
Daarom heb je ook een snor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer wel.
ik hou trouwens ook niet van dat verwijfde gedrag.
Er is wel een verschil tussen het niet toestaan van het homohuwelijk en het stenigen van homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar vergis je niet, genoeg republikeinen hebben een gelijkaardig gedachtegoed. Je kan ook iets denken zonder het in uitvoering te brengen.
weldenkend mens? Je hebt het toch niet over hillary hoop ik?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Jij hebt liever een mongool aan het roer van een land met een groot kernwapenarsenaal, dan een weldenkend iemand die af en toe huichelt in het perspectief van een groter belang?
wat is daar nou grappig aanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
Haha die gays met getuigenverklaringen op nos
bittere werkelijkheidquote:
Je bedoelt mevrouw Clinton die graag de confrontatie met Rusland opzoekt omdat ze een persoonlijke vete heeft met Poetin?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Jij hebt liever een mongool aan het roer van een land met een groot kernwapenarsenaal, dan een weldenkend iemand die af en toe huichelt in het perspectief van een groter belang?
Ja dat is heel erg, maar desalniettemin is het wel komisch om een uberfag het geluid van een automatisch wapen na te horen doenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is daar nou grappig aandie mensen hebben een levenslang trauma opgelopen en misschien
zijn ze hun geliefde wel kwijt
nou hahahaha
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is heel erg, maar desalniettemin is het wel komisch om een uberfag het geluid van een automatisch wapen na te horen doen
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer wel.
ik hou trouwens ook niet van dat verwijfde gedrag.
Klopt, ik geef alleen aan dat de denkwijze van bepaalde uiterst conservatieven wel verder gaan dan tegen het homo-huwelijk zijn. Want enkel daartegen zijn is niet bepaald een bijzonder standpunt, alsook niet zeer extreem. Ik kan genoeg mensen die niet voor het homo-huwelijk zijn, maar die het op zich weinig kan schelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen het niet toestaan van het homohuwelijk en het stenigen van homo's.
twitter:20committee twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:26:22It's ok to think #OrlandoHorror is "really" about gun control as long as you also think that 9/11 was "really" about box cutter control. reageer retweet
Je mag toch een hekel hebben aan iemands gedrag? Wat ze in hun bed uitspoken met wie boeit mij niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.![]()
"Ik heb geen hekel aan moslims, maar moeten ze echt zo zichtbaar islamitisch zijn?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |